Summer make up tutorial | COLLAB

By Sandra Đukić - 18:53:00

Pozdrav, devojke, dobro došle u novi post!

-Današnji post je collab sa Magdalenom sa bloga Magdalena Š. Obe jako volimo šminku, tako da smo se odlučile za tu tematiku posta. Radimo letnji make up sa jarkim karminima koji su savršeni za letnji period. Nadam se da će vam se šminka svideti. Krenimoo. ☺



-Krećemo sa tenom. Nakon što sam očistila lice micelarnom vodom i nanela hidrantnu kremu, nanela sam prajmer za lice odnosno bazu. U pitanju je Aura city lights ''street vibe'' baza koju još uvek testiram. Mislim da je odlična za letnje make up-ove jer ima sjajnu završnicu i lice izgleda svežije s njom ispod pudera. Opet kažem, još uvek je testiram i to je nešto što sam zapazila za ovo vreme koliko je koristim. Leti treba nositi laganije pudere, tako da sam se odlučila za Maybeline ''FIT me'' puder u nijansi 115. U njega sam dodala malo Aura cover me pudera u nijansi 4 ''beige'' kako bi mi prekrio pegice. Korektor koji koristim je NYX above & beyond full coverage korektor u broju 2, savršen za hajlajt. Sve proizvode setujem sa Aura velvet matte puderom u kamenu, broj 312 ''beige''.


-Zatim nanosim Sunkiseed broner, Aura glorious cheeks ''Vintage peach'' rumenilo i Aura ''moonlight'' 220 hajlajter. Do sada vam nisam pominjala ovaj bronzer na blogu. Dakle, u pitanju su bronzane kuglice sa šimerom. Bronzer nije ništa posebno, ali je jedini koji trenutno posedujem, tako da njega koristim.



Koristim  Essence ''all about nudes'', paleta broj 2 u toj kolekciji. Četkicom za blendanje uzimam senku pored najsvetlije mat bele, ovu neutralnu i blendam je u pregibu, zatim u bliku slova V nanosim senku pored nje, ovu braon i blendam je, a zatim i preko celog kapka. U unutrašnji ugao nanosim hajlajter od Aure. Uz trepavice nanosim Eveline olovku 24h ''black'' kako bi izgledale gušće. Obrve popunjavam Golden rose olovkom broj 306. Na trepavice nanosim Essence ''All eyes on me'' maskaru koju takođe još uvek testiram. Ako mi se svidi, čitaćete o njoj u favoritima. ☺ S tim završavam make up na očima. 



-Karmin koji je ujedno ''baza'' make up-a je Golden rose long stay 04. U pitanju je jarka roze nijansa, savršena za leto. Na kraju fiksirajte make up. 
Ovako na kraju izgledam.




-Nadam se da vam se make up sviđa. Često nosim ovakve make up-ove ovog leta. Ostavite mi komentar i ne zaboravite na posledate Megin post. Ljubim vas! ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy
https://4.bp.blogspot.com/-ZdZI_PlANxs/WQjJVJX8HhI/AAAAAAAAJNY/NtZK3KU_fM8ypcgj9ffbaTn7ZhSczteCwCLcB/s1600/1a65e8f9912942e39e0668fe6b02c2fb.png

  • Share:

You Might Also Like

31 коментара

  1. Makeup ti je savrsen, bas mi je drago da smo napravile ovaj collab, nadam se da cemo i u buducnosti radit jos slicnih postova
    ❤️❤️

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Sandrice draga, sjajan post! Jako mi je drago zbog tvog kolaba s Magdalenom! Fenomenalna ideja za post! Tvoj mejkap luk je savrsen, predivna si i preslatka.

    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post Sandra! Ruz je zaista prelep. Imas prelepe oci! :D
    I tvoj i Megin makeup je prelep!
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Make up look je zaista predivan, pravi letnji. Upravo mi se učitava Magdalenin post, pa ću ga pročitati. Na kraju ti izgledaš prelepo, svaka čast.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Sandra, ovo je bio jedan sjajan post, a ti si me očarala svojom ljepotom. Zaista si božanstvena. Makeup je predivan!
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično! Potpuno sam oduševljena kako ti je na kraju ispalo i zaista mi je drago da si prikazala taj make-up look. Super ti je ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  7. Citala sam i Magdalenin post,i mogu vam samo cestitati.Postovi su savrseni.Stvarno si sve dobro objasnila kako bi te svi shvatili,i meni se to jako svidja.

    ОдговориИзбриши
  8. Wooow prekrasna si Sandra!
    Svaka čast što se već znaš ovako lijepo našminkati ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  9. Great makeup dear! You look stunning :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Da to nije malo previse sminke za malo dete?
    Bas me zanima na sta ces liciti sa 18 godina....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno da jeste previše za malo dete. :)
      Nastavi da me pratiš, za 5 godina ćeš sama videtii. ♥

      Избриши
  11. Savrsen make up tutorial, i tebi divno stoji.Predivna si.
    https://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super ti je make up ispao. Sviđaju mi se proizvodi koje si koristila :*

    ОдговориИзбриши
  13. Sandra prelijepa si odlicno se znas nasminkati!
    ➡ http://hisandherway.blogspot

    ОдговориИзбриши
  14. Great post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links there :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post!
    Šminka izgleda sjajno!


    https://sweetlife000.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥