Knjige sa wattpad-a koje preporučujem

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! ☺

-Razmišljala sam da s vremena na vreme ubacim neki lajfstajl post na blog, šta mislite o tome? Ova tema će biti kao test, vi mi napišite u komentare sviđa li vam se ova vrsta tekstova. 

Slika nije preuzeta sa neta već sam je ja uslikala.
-Za wattpad znam već godinu-dve i od kada sam shvatil šta sve mogu pronaći na toj društvenoj mreži, postala je neizostavan deo mog dana. Šta je to wattpad?

-Wattpad je sajt sa pričama, ali ne bilo kakvim. Te priče ne pišu profesionalci već ovako ljudi, bukvalno svako može pisati priču na već pomenutoj društvenoj mreži. Ako volite da čitate samo priče gde se radi o lošim momcima i nesigurnim devojkama, takve priče ćete naći. Ako volite priče na fazon Hari Potera, to ćete naći. Ako volite poeziju, to ćete naći. Imate bukvalno sve što poželite na ovoj društvenoj mreži, počevši od ''fan žanra'' preko onlajn dnevnika do horor knjiga. Najbolje od svega je što su neke toliko profesionalno napisane! Iz prva nisam mogla da verujem koliko talentovani  ljudi postoje sa samo 14-15 godina. 

-Ako se pitate koje mogućnosti imate osim čitanja knjiga, daću vam odgovor sada. Stvarate svoj svet, sve svoje misli i emocije ispoljavate kroz tastaturu na belu površinu koju vidite pred sobom, neograničen izbor tema na koje možete da pišete i što je najbolje, ljude koji čitaju vašu priču i poistovećuju se s vama i likovima. Nema granica, nema osuda. Pišete ono u čemu ste najbolji, jer tome wattpad i služi.


-Sada ću vam pokazati 6 knjiga koje sam pročitala i za koje mislim da su odlične. Poređane su od one koju najviše volim pa na niže. Krenimo. ☺
P.S. Svi opisi knjiga su prekopirani, za vise informacija idite na knjigu.

1. Miris cigareta - Daya_t

 Opis: 
-Jebeno si komplikovana!
~Da li je ikako moguće da sklopiš rečenicu bez psovke?!
-Volim te. 

Moj utisak: Kod ove knjige mi se posebno sviđa odnos između Erosa i Abi i to kako se njoj otvara, kako je drugačiji prema njoj i način na koji izražava svoje emocije. Kraj je fantastičan!

2. Ljubavnica - tara1415

Opis: Nikad mi nije bilo bitno biti prva... baš nikada. Biti druga, biti nečija zamjena, biti ljubavnica... da, to sam znala...No, njemu... želim biti prva, jedina, posljednja...A on... Uvijek je znao kako me otjerati od sebe...

Moj utisak: Činilo mi se da će ovo biti još jedna dosadna romantična priča, ali ovo je sve samo ne dosadno. Predstavljanje emocija i osećanja postupcima likova je toliko realistično i tačno možete da se stavite u poziciju bilo koga od likova. Ideja je odlična i sviđa mi se što posle svakog zapleta dolazi nešto novo između Srđana i Astrid. 



3. Izaberi mene - moth_666

 Opis: Dajana Barns je nova devojka u internatu "Kocka".Mesto gde mladi bogataši prave žurke i gde se opijaju - bez znanja profesora. Upoznaje grupu devojaka koje su potpuno drugačije od nje.Nejtan Braun je ono što društvo zove dobrim dečkom. Devojke ga vole jer je simpatičan i sladak.
Čarli Grej je drugačiji. Njegov najveći porok je droga. Mnogo puta je odlazio i bežao iz bolnica i škola. Tako je trebalo da bude i sada, ali nešto ga je zadržalo.Obojica imaju isti cilj - žele Dajanu samo za sebe.
Ko će pobediti? Koga će Dajana izabrati? I šta će se desiti kada se otkrije da svako ima svoje tajne, i da niko nije onakav kakvim se prikazuje?

Moj utisak: Verujem da je jasno koliko volim knjige sa lošim momcima koji osvajaju devojku. U principu sam je pročitala zbog toga, ali svakako zaslužuje pažnju zbog fantastičnih zapleta. Takođe odlično prestavljanje emocijalnog stava lika. Pročitaću ovu knjigu ponovo ovih dana.

Drugi deo knjige ovde

4. Dan kada sam umrla (prevod na srpski) - FabulousxDreamer  

Opis: Da li ste ikada padali 200km/h i tresnuli o zemlju? Pa samo da vam kažem nešto, mnogo je gore nego što zvuči.Verovatno se pitate kako ja to uopšte znam i ako ne, pa šteta, reći ću vam svejedno. Vidite, ja imam listu, ispunjenu sa tačno 100 stvari koje sam želela da uradim. Zahvaljujući broju 81 i maloj neispravnosti do koje je došlo, možda sam, nekako, slučajno... umrla.Srećom, dobila sam šansu da se iskupim, šansu da dobijem drugi život i sve što treba da učinim je završim listu do kraja. Zvuči lako, zar ne? Pogrešno, pogrešno, pogrešno i pogrešno. Zašto? 
Pa, imam rok. 
Godinu dana. 
20 stvari. 
I sve ovo je počelo juče, na dan kada sam umrla.

Moj utisak: Trenutno mi je ovo jednini tin fikšn u biblioteci. Pisac je samo iz jedne perspektive predstavio sve događaje i likove na zabavan način, koncentrišući se da događaji i stavovi odgovaraju drugim likovima. Toliko se lako čita i jako je zarazna knjiga, sigurno ću je pročitati ponovo jer mi se izuzetno svidela. 

 5. Mržnja koja ne umire - moth_666

Opis:  Jedna igra postaje ozbiljan problem.Nina sa prijateljima odluči da priziva duhove. Nešto je pošlo naopako i uskoro shvataju da su na meti dva osvetnička duha koja nikome ne žele ništa dobro. Uz to, brat Ninine drugarice počinje da shvata da se zaljubio u nju i njihova veza je puna ljubavi i mržnje, a njegov problem sa kontrolom besa i preteranim konzumiranjem alkohola ne čini ništa boljim. Saznajte kako će se ova grupa prijatelja spasiti. Ili možda neće?"Strah budi ono najgore u nama." 

Moj utisak: Bukvalno jedini horor koji sam pročitala na wattpad-u a da ima smisla. Radnja nije strašna, neprestano su tu novi zapleti i posebno mi se sviđa kako je pisac ukombinovao dva žanra, romantiku i horor.

Drugi deo ovde.
 
6. Letters in caffee - zelenooka_ 

Opis: Pisma na stolu jednog kafea u Veneciji.

Moj utisak:  I ako je priča veoma kratka, ima odličnu ideju i sjajne opise. Sviđa mi se tempo kojim se radnja odvija, jer se pisac ne zadržava na sitnicama te to priču čini dinamičnijom.






Резултат слика за read quotes

-To je sve za ovaj post. Pisite mi kako vam se svidja ova ideja i preporučite mi neke knjige sa wattpad-a.  Ovih dana veorvatno neću imati neta, ako negde nađem internet, objaviću komentare. Odgovaram na njih čim ih objavim. ☺ 
Ljubim vas! ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy

Twitter: @Misseslandy
https://4.bp.blogspot.com/-ZdZI_PlANxs/WQjJVJX8HhI/AAAAAAAAJNY/NtZK3KU_fM8ypcgj9ffbaTn7ZhSczteCwCLcB/s1600/1a65e8f9912942e39e0668fe6b02c2fb.png

Share:

43 коментара

  1. "Dan kada sam umrla", "Izaberi mene" i "Miris cigareta" ću definitivno pročitati. Deluju extra! Hvala ti mnooogo!

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam znala za ovaj sajt. Cini mi se bas zanimljivo i nakon sto zavrsim pisanje komentara idem da se bacim na citanje! Hvala za preporuke,imamo slican ukus sto se tice odabira knjiga i usput si mi imenjakinja.

    Uzvrati follow !

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. I love this. This looks so cool.
    http://www.easys-tyle.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam veliki ljubitelj ove aplikacije, drago mi je sto si je spomenula.
    Ja je imam skinutu na mobilni vec jako dugo, a pre sam je citala preko laptopa. Za ovu aplikaciju znam 2-3 godine vec i savrsena.
    'Ljubavnicu' sam procitala i 'Miris cigareta', svakog dana citam price i trazim neke nove ali ih tesko nadjem, hvala na preporuci.
    Drago mi je da je neko na blogu spomenuo ovu savrsenu stvar!
    Moj blog: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam isti problem, jako sam izbirljiva i zaista teško nađem nešto što meni odgovara uprkos tome što je knjiga baš sjajno napisana, haha. ☺

      Избриши
  5. Ja već preko 3 godine čitam na Wattpadu, zahvaljujući njemu svoj engleski sam dovela na zavidan nivo. Ne znam iz kog razloga, ali ne volim čitati knjige na našem, vjerovatno posljedica lektira haha, zato na Wattpadu uvijek čitam na engleskom. Možda pročitam neku od ovih. Super ideja za post! :)

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam počela da čitam ''Trust me again'' koja je na engleskom i za sada mi je okej, mada više čitam naše priče. ♥

      Избриши
  6. Što se tiče online priča, jako sam zahtevna, i stvarno gledam svaki detalj, od imena pa sve do priče koja se tu vrti.
    Sad trenutno čitam jednu priču, pa kada pročitam, verovatno da ću jednu od navedenih. ☺
    nMedusaa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pročitaj bilo koju od gore navedenih, verujem da se nećeš pokajati. ♥

      Избриши
  7. Super post! Obožavam čitati pa bi se mogla prebaciti i na ovu aplikaciju,sve knjige zvuče primamljivo!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Draga super post hvala na preporukam !
    Follow for follow ?
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Veoma interesantan i veoma koristan post Sandrice. Jako interesantne knjige, definiticno cu ih potraziti

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  10. Najezila sam se citajuci ove opise. Krecem sa citanjem neke SADA.
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Great post! Following you back :)

    lexisslittleworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super ideja za post, a ono što je još bolje je što svako može lako da pronađe knjige koje si predložila.
    Odličan post!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Predivna lista.
    Dopadaju mi se opisi knjiga, ali ni jednu od njih nisam pročitala. Za neke čujem prvi put, a neke od njih su na mojoj listi za kupovinu.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  14. Nisam čitala te knjige ali po opisima i tvojim riječima su mi 1. i 2. knjiga najviše privukle pažnju.
    P.S. Novi sam član tvog bloga. Ako želiš pogledaj moj blog i izvrati praćenje. ♥

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Post ti je savršen. I ja jako volim čitati te knjige na wattpad-u, stvarno ima dobrih pisaca i dobrih priča.
    Super post, mnogo mi se sviđa, i svakako ću pogledati i te knjige na wattpad-u.

    Uzvratila sam praćenje.

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Wow!
    I'm a new follower of your nice blog, can you follow me on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    thanks <3

    ОдговориИзбриши
  17. Cula sam pre za ovaj sajt,ali nisam bila sigurna cemu zapravo sluzi i kako se koristi,bar sad znala i rado cu ga pretraziti!Odlican post!

    vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Wattpad sam jednom ranije imala i stalno sam nešto čitala, no zadnje vrijeme više pažnje posvećujem "pravim" knjigama. Čitanje online i držanje knjige u ruci nikad neće biti isto. U svakom slučaju, moram se složiti s tim da ima odličnih stvari tamo. Dan kada sam umrla mi zvuči najzanimljivije.
    Usput, primijetila sam da te iz nekog razloga ne pratim pa sam to odmah ispravila :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. I have never heard about Wattpad before. Now I have it and I shall certainly try the website and read some story. Great post.
    And thank you very much for visiting my blog.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Super ideja za post, nisam ranije vidjala da neko pise o ovome na blogu. Ja sam jednom prilikom instalirala wattpad ali posto sam jako izbirljiva nisam nasla nista meni zanimljivo. Pogledacu neku od ovih knjiga o kojima si pisala.

    P.S. Vec te pratim ❤
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  21. Super post,pratim te:).Pročitaću neke od ovih priča sigurno:)

    Novi post:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  22. Post je divan, baš sam skoro planirala da se vratim dobrom, starom Wattpad-u, kojim sam prošle godine u ovo doba bila zaražena. Međutim bilo mi je teško da nađem dobra dela na srpskom jeziku. Hvala ti mnogo!

    Lifelover’s diary

    ОдговориИзбриши
  23. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥