Golden rose tečni mat karmini

By Sandra Đukić - 15:42:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Još malo je ostalo do početka raspusta, te se maksimalno moram posvetiti popravljanju ocena sada na kraju. nadam se da mi ne zamerate suviše što sam neaktivna, obećavam da će postovi biti mnogo češći za vreme letnjeg raspusta. ☺

-Tema današnjeg posta je recenzija Golden rose mat tečnog karmina u broju 10.  Jedno vreme je ceo internet brujao o ovim karminima, a budući da da je Golden rose jedan od meni omiljenih brendova, morala sam da isprobam njihove karmine. Utiske o njima možete pročitati u nastavku posta. ☺


-Karmin se dobija u kartonskoj kutijici, ništa posebno. Od GR-a ne očekujem neke detalje na pakovanjima, ako vas zanima kako izgleda kutija, pronađite na netu. Ja sam svoju bacila a ne želim da ubacujem tuđe slike na blog. Karmin ne sadrži parabene i dermatološki je testiran.
Bočica u kojoj se proizvod nalazi je klasična, sa njihovim logoom i nazivom proizvoda. sadržaj bočice je 5,5 ml i rok trajanja je 12 meseci.



-Što se boje tiče, u pitanju je mrtva ljubičasta. To je najbolji opis za ovu boju, mada na slikama boja izgleda malo življe zbog editovanja. Već sam rekla u uvodu da je u pitanju broj 10. Ravnomerno se nanosi i odlično prekriva sve na usnama. Aplikator kojim se nanosi je veoma precizan, čini mi se precizniji nego kod Aurinih karmina. Ovaj, za razliku od Aurinih, ima jako precizan aplikator sa kojim se lako rukovodi. Nisam pokušala da stavim olovku kao podlogu, tako da vam ne mogu reći ništa o njemu kada ima podlogu. Za jako kratko vreme se osuši, svega par minuta.


-Na usnama se ne oseća i jako je prijatan, imala sam ga na usnama, a nije se mrdnuo kada sam nešto jela ili pila. Eventualno možete popuniti sredinu usana, tu se karmin može pomeriti. Definitivno se lako ne skida. Skidam ga tako što nanesem balzam na usne i sačekam koji minut, a onda mogu skinuti karmin sa lakoćom. Dugotrajnost mu je drugo ime i jedan veliki plus. ☺


-Miris je jako prijatan i lep, nema onaj neprijatni miris hemikalija već vrlo prijatan, sladak i blag. Pitanje koje je vrlo često postavljano kada su u pitanju mat ruževi je koliko isušuju usne. Pravo da vam kažem, ja sa tim nemam problema jer uvek nanosim labelo preko dana, a noću veću količinu te su usne uvek hidrirane. ☺

-Cena u parfimeriji ''Cipelići'' u Požezi (u kojoj sam kupila ovaj karmin) je bila oko 450 dinara, dok su u apoteci u mom gradu oko 400 dinara. Tako da, cene su različite u zavisi od mesta gde kupujete. ☺

*Zanemarićemo lak na noktima i majicu, hvala*

-Definitivno se isplati kupiti ga, jer je zaista savršen karmin za svoju cenu i brend uopšteno. Još nešto što me je privuklo baš ka ovom karminu je to što je ceo internet jedno vreme ludeo za njime, te sam želela da se uverim u pozitivne kritike. ☺ Isplati se kupiti ga, no to kako će vam stajati uvek zavisi od vaše boje tena i kose. ☺

-To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svideo. Očekujem komentare i vaše utiske ukoliko ste probali GR tečne mat karmine. Čujemo se uskoro, ljubim vas! ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

https://4.bp.blogspot.com/-ZdZI_PlANxs/WQjJVJX8HhI/AAAAAAAAJNY/NtZK3KU_fM8ypcgj9ffbaTn7ZhSczteCwCLcB/s1600/1a65e8f9912942e39e0668fe6b02c2fb.png


  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Ja sam verovatno jedina koja nije isprobala GR karmine? Probala sam njihove pudere u kamenu, ruževe, olovke za usne, lakove za nokte, ali nažalost nikako i te tečne mat karmine... Divan post draga, fotke su sjajne i jako lepo ti stoji ta nijansa ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, draga. Boja je jako lepa, i sigurno bih ga kupila.

    Quotes - May | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
  3. Rekla sam sebi da neću kupovati nijansu 10 sigurno jer mi ta boja nikako neće stajati, ali imam nijanse 15 i 16 i oduševljena sam njima. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Upravo mam čitala još jedan post na temu GR tečnog karmina i moram priznati da sam oduševljena, kao prethodnim, tako i ovim postom. Stvarno divna recenzija. GR mat ruževi su mi na listi proizvoda za iduću kupovinu :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Boja izgleda odlično! Volim kad su karmini i sjajevi mat. Ovaj predivno izgleda, divan post!

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Wow predivna boja i savršeno ti stoji. Definitivno će biti na mojoj listi za kupovinu :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  7. I love the color of this lipstick! *-*

    achiuu.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ne znam da li me kod njih vise odusevila postojanost, nijanse, pristupacna cijena ili to kako se fenomenalno fotogenicne.

    Samo perje

    ОдговориИзбриши
  9. Nemam iskustva sa ovom vrstom kozmetike, ali mogu ti reći da su fotografije divne.

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  10. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ОдговориИзбриши
  11. Još uvijek nisam imala priliku da iskoristim GR karmine već samo aurine, ali nakon ovog posta su prvi na spisku za kupovinu. Takodje boja je odlična kao i slike naravno.
    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Ta boja je apsoulutno prelepa. Meni ne stoji baš najbolje i zahteva mi da dodam neku topliju nijansu,ali sam i dalje veliki fan onog ruza!

    www.bebagottel.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥