#Top5filmova: Mart

By Sandra Đukić - 11:02:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! ☺

-Kako provodite ove dane pred tromesečje? Što se mene tiče, polako popravljam neke ocene i to je razlog zašto nisam pisala dugo (jer biologija i ubijena volja za životom). Ali skrenimo sa te teme o školi, dosta mi je toga i ovako...
 U martu sam više gledala serije nego filmove ali ipak imam 5 njih koji su mi se svidele i koje vam preporučujem da pogledate. ☺
Inače, Megi sa bloga Magdalena Š. je promenila link bloga i ponovo se učlanite u njen blog kako bi primali obaveštenja o novim postovima. Link: magdalenastimac.blogspot.com

Twilight

Резултат слика за twilight

Radnja: Misteriozni Edvard dolazi u grad i na prvi pogled mrzi Belu - devojku koja se doselila sa ocem u taj grad. Vremenom će se jako zbližiti ali Edvard ima tajnu koju će Bela uskoro otkriti.

Moje mišljenje: Ovaj film sam pre gledala do pola i nije mi nešto bio zanimljiv. Pre neki dan me je drugarica naterala da ga gledamo (ja nisam htela jer sam mislila da je dosadan) i bukvalno sam se oduševila! I pogađajte šta! Džejkob je sladak! ♥xD

New moon

Резултат слика за new moon online sa prevodom

Radnja: Posle nekih nezgoda koje su se izdešavale, Edvard odluči da napusti grad kako bi zaštitio Belu. Ona pada u depresiju i u međuvremenu se zbliži sa Džejkobom. Onda dolazi do nesporazuma da je Bela mrtva i Edvard ode kod drugog vampira kako bi se ubio.

Moje mišljenje: nemam da kažem mnogo toga što već nisam rekla za prvi deo filma. Takođe mi se sviđa i radnja je fenomenalna. ☺

Survivor

Резултат слика за survivor film

Radnja: Nakon što na Zemlji usledi (neka) katastrofa, nekoliko brodova odlazi u svemir u potrazi za planetom na kojoj ima života. Posle mnogo godina brod sleće na jednu planetu i posadu uhvate čudna stvorenja, samo kapetan i jedna devojka ostanu na slobodi.

Moje mišljenje: ideja filma i radnja mi se jako sviđaju. Najveći šok za mene je bio kada su na kraju filma rekli na kojoj se zapravo planeti nalaze. Inače, ne zamerite što pišem kratka mišljenja, stvarno ne znam šta da napišem jer se meni svi sviđaju i to je to, haha. ☺

Ghostbusters

Резултат слика за ghostbusters

Radnja: Tri naučnice istražuju natprirodne pojave i film krene kada se pročuje da je duh oslobođen iz jednog muzeja. Onda one postaju  isterivači duhova i u nastavku se dešavaju razne komplikacije sa duhovima i stiču nove prijatelje. ☺

Moje mišljenje: Mislim da je ovo čak najbolji film koji sam pogledala u martu iz razloga što traje dugo, komedija i fantazija je i glumci su fantastični! ☺Ideja je sjajna, radnja takođe. Sviđa mi se što film nije napravljen kao horor već više kao komedija te mi je bilo jako interesantno dok sam gledala isti. ☺

The secret

Резултат слика за The secret film

Radnja filma: Moderna psihologija, priča o zakonima privlačenja.

Moje mišljenje: Zakone privlačnosti su se provlačili po Vininim videima, onda na blogu Anje Minić (post o istoimenoj knjizi) i kod još nekih jutjubera. Otkrila sam ovaj film kada sam gledala video od Sare Stanković o pozitivnoj energiji i odlučila da ga pogledam.
Posle ovog filma sam potpuno promenila ugao iz koga gledam na svet i verujte mi, reč nemoguće više nikada nećete upotrebiti posle ovog filma. Preporučujem ga svima i svakako mi javite utiske šta mislite. ☺

-To je sve za ovaj post.
Želela sam da vam takođe javim da ću najverovatnije potpuno preći u postove o kozmetici, šminkanju i recenzije proizvoda. To je jednostavno ono što volim, čime želim da se bavim u budućnosti i ne postoji taj komentar koji bi me odgovorio od toga da prestanem sa šminkanjem ili se ograničim na neke proizvode tako da, kome se ne sviđa da to čita, ne mora. Nikoga ne teram. ☺ Biće postova o modi i outfiti, top 5 filmova i još po neki takav post.
Ne zaboravite da se ponovo učlanite u Megin blog kako bi primali obaveštenja o novim postovima: magdalenastimac.blogspot.com

Ljubim vas! :*

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

  • Share:

You Might Also Like

17 коментара

  1. Odličan post,nisam ljubitelj filmova naučne fantastike,Twilight nikad nisam pogledala jer me baš ne privlači,ali me ovaj zadnji film dosta interesuje,pa se nadam da ću ga jednom pogledati!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi je trebao jedan ovakav post :D
    Gledala sam Sumrak pre 100 godina, i sada si me inspirisala da ga ponovo pogledam ♥

    JL Blog

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam takodje za poslednji film cula od Sare Stankovic, ali nisam stigla da ga pogledam. Nadam se da cu u skorije vreme to uciniti.
    Inace super post!
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Sandra moja draga.
    Hvala ti puno sto si u svom postu napomenula to da sam promjenila link.
    S ovim postom si me totalno zainteresirala za film the secret, definitivno cu ga pogledati, jer ovih dana mi bas treba nesto da promjenim pogled na svijet


    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Sigurno cu pogledati neke od ovih filmova kada budem imala vremena <3

    ОдговориИзбриши
  6. Iako obozavam vampire Twilight uopste ne volim.
    Definitivno cu pogledati film The Secret :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Draga odlican, uzivala sam citajući!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Super predlozi! Filmovi iz Twilight sage su odlični i gledala sam ih davno. Ovaj poslednji mi je privukao pažnju, odgledaću ga jednog dana kada nađem vremena.

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. Odlične preporuke! Pogledaću filmove čim pronađem vremena. Moja mama je čitala knjigu The Secret i kaže da je fenomenalna, pa me baš interesuje kakav je film. :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Suuper post,slike su odlicne! :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo,napisi mi u komentaru na ovom postu ---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  11. Iako ne volim ovakvu vrstu filmova, gledala sam "Twilight" i zaista mi se jako dopao. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  12. Nijesam gledala ni jedan od filmova koji si pomenula, nekako ne volim takvu vrstu tematike, više sam za neke komedije ili istorijske filmove. Poslednji predlog zvuči prilično interesantno, pa ću istražiti o njemu xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Imala sam i ja svoj period opsesije Sumrakom koji je trajao boga mi dobrih godinu dana, mada, reklo bi se da me je odavno to prošlo :D Baš si me zainteresovala za film Tajna, čitala sam Anjin post o njizi, tako da si me sad baš lepo podsetila na to, obavezno ću ga pogledati :) <33

    ОдговориИзбриши
  14. Pogledaj Anu Bučević,ona priča o zakonu privlačenja i tim stvarima..

    ОдговориИзбриши
  15. Ja sam jednostavno zaljubljenik u Twilight. Nebitno o kojem dijelu filma da se radi, da li to bio prvi ili zadnji, ja ih sve obožavam i uvijek ih mogu gledati. ostale nisam gledala, ali nadam se da u skorijoj budućnosti hoću ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  16. Kada je u pitanju Twilight Saga filmovi me nisu pretjerano oduševili, ali su mi knjige fantastične! :)


    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  17. Predivan post. Gledala sam sve i jedan dio Twilight-a i oduševlejna sam. Negdje sam pročitala da će biti i nastavak ove godine te ga nestrpljivo isčekujem, ako nije laž :D. Obzirom da su prije koju godinu objavili da se neće snimati nastavak zbog njihovog raskida. Ostale sa liste nisam gledala.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥