Maybeline FIT ME puder

By Sandra Đukić - 22:27:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Već neko vreme internet bruji o Maybeline Fit me puderu koji je pre nekog vremena stigao u Srbiju i ostavio pozitivan utisak na mnoge blogerke i jutjuberke. Želela sam da vidim kakav je taj puder i da li se moje mišljenje o njemu i mišljenja drugih poklapaju, šta je to kod ovog pudera što se mnogima sviđa i kako će se ponašati na mojoj koži. U nastavku posta možete pročitati moje utiske o već pomenutom puderu. ☺


-Krenuću od ambalaže. Imate ovaj providan deo gde se tačno vidi nijansa pudera, a zatim crni mat deo na pakovanju. Jeste da će se veoma brzo isprljati ako ne budem pazila, ali pakovanje izgleda jako lepo. Sadrži 30ml pudera, što je klasična mililitraža pudera. 

-Pokrivna moć je srednja ka jakoj. Imam zaista mnogo pegica na licu, crvenila na obrazima i nosu, a ovaj puder baš fino prekriva te nesavršenosti na mom licu ujedno davajući blistav ten. Vrlo malo se primećuju pegice a crvenila nema. Što se nadogradnje tiče, može se nadograđivati i to vrlo fino. 


-Tečan je, a samim tim lagan. Ne šminkam se svakodnevno niti nosim puder svakodnevno, ali smatram da bi ovaj bio savršen za školu ako nosite puder ili na dnevnoj bazi. Ne oseća se na licu zbog svoje lagane i fine teksture. Vrlo lako se može raditi sa njime i potrebna je zaista mala količina kako bi ste prekrili puderom celo lice. Za jako kratko vreme se matira i finiš mu nije potpuno mat, već lice dobije onaj lep prirodan sjaj.


-Puder je namenjen normalnoj i masnoj koži iz razloga što u sebi sadrži alhohol i mnogo bi isušivao već suvu kožu. Tako da, pre nego uzmete ovaj puder, setite se da nije za suvokožce. Moja koža je normalna i zaista mi savršeno odgovara.

-Moja jedina zamerka je što mi iritira oči, bukvalno. Navikla sam da, kada nanosim Bioten CC kremu ili bilo koji drugi proizvod za lice, da prelazim četkicom ili blenderom i preko kapaka (to valjda svi rade?). Međutim, posle par minuta oči počinju da mi suze, što apsolutno nije slušaj sa Bioten CC kremom koju sam koristila pre ovog pudera. Eto, to je jedina zamerka i zato se trudim da iskorenim tu naviku u šminkanju.


-Apsolutke nikakve reakcije mi nije izazvao na koži, dakle, kao što već rekoh, odgovara mi. Puder je dostupan u 5 nijansi ako se ne varam, a to su 110, 115, 120, 125 i 130. Najsvetlija je 110ka a najtamnija 125ica dok je puder u broju 130 sličan 150ici, mada drugi podton kože.


-Moj je u broju 115 IVORY i boja mi je dobra. Puder sam kupila u jednoj apoteci koja drži šminku brendova Aura, Maybeline i Eveline. Cena mu je oko 600 dinara, a ja sam ga platila 580 dinara u toj apoteci. Da li bih ga ponovo kupila? Definitivno bih, sasvim je okej puder koji mi odgovara i da, sviđa mi se.  ☺

-Ja se nadam da nisam zaboravila da napišem još nešto bitno, ako jesam, pitajte u komentare pa ću vam dole odgovoriti tj. napisati. ☺ Do sledećeg posta, ljubim vas! ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Sandra, post je napisan predivno. Što se tiče ovog pudera, nisam znala da je stigao i u Srbiji, ali sam kod mnogih stranih jutjuberki gledala reakciju kada su isprobavali ovaj puder. I reakcija je bila pozitivna. Sigurna sam da je i kod tebe bilo tako. Živim na selu, pa nemam mogućnosti da kupujem mnogo šminki, pa čisto sumnjam da će mi se ovaj puder naći u mojoj kolekciji. Još jednom, post je predivan.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Čula sam za puder, ali nisam sigurna da li je došao u Bosnu, ovdje gdje ja živim, nisam ga viđala. Po tvojoj rekaciji, a i reakciji drugih blogerica - youtuberica, vidim da je puder fenomenalan. Ukoliko ga probam, javiću utiske. Super napisan post:D


    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga! ♥ Probaj obavezno ako ga nađeš, ima inače u BIH. ♥

      Избриши
  3. Jedna od najboljih recenzija koje sam ikada pročitala. Bravo Sandra, sve je jako lijepo objašnjeno, slike vrh! Razmišljam da kupim ovaj puder nakon čitanja ovoga :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Vildana. ♥ Probaj, verujem da se nećeš pokajati. :D

      Избриши
  4. Odlična recenzija. Apsolutno svi hvale ovaj puder, ne znam u čemu je caka, morat ću i ja da ga probam

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  5. Świetny produkt! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Čula sam odlične preporuke što se tiče ovog pudera, ali nijesam imala mogućnost da ga isprobam, ali definitivno je na mojoj listi želja xo


    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divna recenzija. Zaista mi je drago da si isprobala ovaj puder i da ti se svidio. ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicna recenzija. Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se svidi ✌💄 http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. It seems a great product, I must try it!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  10. Wow girl, I loooove it! Cute post ❤

    FOLLOW my blog! Maybe we can follow each other. Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ОдговориИзбриши
  11. Mnogo sam čitala o ovom proizvudu i svi su zaluđeni njime i svi ga mnogo hvale, a ja se ne usuđujem da ga isprobam. Iz dosadašnjeg iskustva ni jedan puder mi nije odgovarao i svaki je naglašavao moju suhu kožu :/. Što se tiče posta stvarno je divan.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  12. Citala sam o ovom puderu i rado cu ga kupiti, sjajna recenzija. Zapratila sam te, pogledaj moj blog ako želiš :* svetlepotebyandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Mnogo sam slusala o ovom proizvodu,neki kazu da je puder koji cemo skroz voljeti ili nam nikako nece odgovarati.Post je super napisan,bas lijepa recenzija.Ja ga jos nisam kupila,ali mislim da svakako hocu!♡♡
    Kiss
    Posjeti moj blog ako zelis
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥