#Top5filmova: februar

By Sandra Đukić - 19:15:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Znam da kasnim sa filmovima za februar, stvarno mi je žao zbog toga.  Danas sam uhvatila vremena da vam napišem post u nedavno započetoj rubrici, tako da, nadam se da mi ne zamerate što kasnim. Pošto sam katastrofalna sa uvodima, možemo odmah krenuti na post, haha. ☺ O da, hvala vam puno na 300 članova bloga, jako sam srećna zbog toga. ♥



Radnja: Kada jedna novinarka koja se zove Anastasija dođe u kompaniju Kristijana Greja da ga intervjuiše, njen život se menja. On se zaljubljuje u nju, počinju da se zabavljaju i stupaju u vezu. Međutim, Kristijan ima tajnu sa kojom će uskoro upoznati Anastasiju.

Moje mišljenje: Iskrena da budem, nisam ljubitelj romantike i mislila sam da će film biti dosadan, međutim, moje mišljenje je sada potpuno suprotno! Film je savršen, priča odlična kao i zamisao. Tople preporuke. ☺ 



Radnja: Nastavak filma Pedeset nijansi sive. Kristijanova i Anastasijina priča se nastavlja i oni kreću iz početka. Međutim, mnogi ljudi iz Kristijanove prošlosti se pojavljuju ponovo i postaju prepreka u njihovoj vezi.

Moje mišljenje: Koliko mi se sviđa prvi deo, toliko mi se sviđa i drugi. Radnja mi se takođe mnogo sviđa kao i novi glumci koji se tek u ovom delu pojavljuju. Kraj me je definitivno oborio s nogu jer sam očekivala nešto poput kraja prvog dela. Sve preporuke za ovaj film. ☺


Резултат слика за the thinning film

Radnja filma: Film prikazuje Ameriku u budućnosti. Svake godine se organizuju testovi i ko bude imao najmanji broj bodova, biva 'ubijen'. Kada jedne godine test padne devojka gradonačelnikovog sina, on odluči da sledeće godine uradi test što gore može. Tu onda nastaju razne komplikacije.

Moje mišljenje: Jako volim da gledam filmove u kojima se prikazuje budućnost, te mi se ovaj izuzetno svideo. Zamisao filma je odlična! Kraj me je najviše iznenadio, a fora je što do zadnjeg minuta filma ne znate kako će se završiti. Za ovaj film sam čula na Amininom blogu. Svakako mi se film jako sviđa! ☺


Резултат слика за suicide squad

Radnja filma: Grupa najopasnijih zločinaca biva poslata u borbu u zamenu za kraću zatvorsku kaznu. 

Moje mišljenje: Okej, opis je prekratak, ali mislim da bih vam sve otkrila ako bih ovaj film opširnije opisala. Pokušavam da odgledam film do kraja od kada je izašao, no stalno bi me nešto prekinulo. U februaru sam uspela da ga do kraja obgledam i mogu vam reći da mi se jako sviđa! Ovo je ujedno i prvi film koji gledam sa Harley i Jokerom. Glumci su sjajni kao i radnja filma. Nisam očekivala mnogo od ovog filma ali mi se stvarno sviđa, a i volim filmove gde glumi Cara (jer je ona preelepeaa). Tople preporuke! ♥



Резултат слика за fifty shades of black

Radnja: Radnja je ista kao radnja filma Pedeset nijansi sive, samo je ovo parodija.

Moje mišljenje: Film je preeedobar! Bukvalno sam umirala od smeha dok sam ga gledala, znači urnebesno! Glumci su predobri, najbolji momenti su definitivno kada je Kristijan došao po Hanu ispred onog kluba i kada je u pitanju bila vožnja njenog života... Obavezno pogledajte ovaj film, ali preporučujem vam da prvo pogledate 50 nijansi sive. ☺

-To je sve za danas! Nadam se da vam se post sviđa, u komentare mi pišite neke filmove koje vi meni preporučujete da pogledam. ☺

Xoxo, Sandra :*

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Sandrice draga, sjajan post. Drago mi je sto napokon vidim ovaj tvoj post. Filmove koje si nam prezentovala još uvek nisam gledala ali zahvaljujuci tebi imam ih u vidu, te hvala na ideji.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Gledala sam sva 3. I The thinning mi je najdrazi. Predobar film , nadam se da ce snimiti i 2 dio, jer koliko me pamcenje sluzi imam osjecaj kao da je film nedovrsen.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se The thinning mnogo sviđa i baš bi bilo super da objave drugi deo 😃

      Избриши
  3. Одговори
    1. Ma nije toooolikooo strasno sad... Mislim, samo dok vidis reklame koje iskacu dok pokusavas upaliti film xD

      Избриши
  4. Filmovi su predivni, naravno ja nisamodgledala nijedan, ali u martu planiram da odgledam 6 filmova, pa ću razmisliri o gledanju istih.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam gledala niti jedan naveden film, ali svakako hvala na preporuci. Sjajan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je što sam pročitala ovo. Što se tiče, odgledala sam samo 50 nijansi sive. Drugi dio zaista još nisam pronašla vremena da ga odgledam, ali hoću. Što se tiče parodije, imala sam namjeru da odgledam sinoć, međutim morala sam da se spremam za grad. Također, imam u planu da pogledam i ostala dva ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  7. Super ppost ,bas mi je drago sto si izbacila i ovakav post.Nisam do sada ni jedan gledala al evo hvala tebi jer cu sada otprilike znati koji da pogledam.Hvala na komentaru nq mom blogu

    ОдговориИзбриши
  8. Od svih ovih filmova sam odgledala samo pedes nijansi sive, ali i ove cu odgledati, hvala na preporuci!

    ОдговориИзбриши
  9. predobre preporuke, definitivno ću pogledati ove filmove :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Sandra, post je stvarno predivan. Nijense sive sam gledala i moram priznati da je zaista dobar, ali ne može se uporediti sa knjigom. "Fifty shades of black" nisam gledala ali po tvom opisu djeluje mi jako dobar, ali poznavajući glumca ne sumnjam u kvalitet filma.
    Hvala ti na posjeti mog bloga. Drago mi je uzvratiti praćenje, jer si, stvarno, dobra blogerka. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  11. Iskreno već tri sedmice nisam pogledala film, što zbog obaveza, što zbog serija koje pratim, tako da će mi ovaj tvoj popis pomoći. Iskreno ''FIfty shades of grey' sam gledala i nisam oduševljena, pa ne vjerujem da ću gledati drugi dio, a film ''Suicide Squad'' mi je jedan od omiljenih, kada je u pitanju prošla godina :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥