STORY TIME | Prizivali smo duhove?!

By Sandra Đukić - 18:11:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! 

-Dugo  sam se premišljala da li da vam pišem o ovom događaju. Na posletku sam odlučila da vam ipak ovo ispričam, uz odobrenje mojih drugarica koje su učestvovale u ovome. I slobodno recite da smo ludii. Znamo, hvala.  ☺

-To je bilo u oktobru u petom razredu.Još uvek smo se upoznavali i samim tim nismo imali mnogo što šta zajedno da radimo. I onda je neko rekao  da bi smo mobli da prizivamo duhove... Pogađajte ko je taj neko!  ☺ Ja, naravnoo. Okej, napravili smo mi onu tablu ''Yes No'' sa kojom se priziva Čarli, otvorili prozor i uzeli bojice. Stavili smo ih  jednu na drugu tako da ne dotiču papir. 

-Malo smo se premišljali da li da ovo radimo te smo na posletku ipak odlučili da probamo. Iskreno, nismo verovali da će se išta desiti. I ko je prvi hteo da pita Čarlija? Pogađajte, lakoo jee. ☺ Okejj, opet ja. i prvo što sam ga pitala bilo  je da li je tu, na šta se olovkas pomerila na ne. Mislim, kako će se pomeriti na ne ako nije tu. hahah. Mi smo se onako još uvek zezali sa tim.
Резултат слика за tumblr png
-Onda je usledilo pitanje zbog koga i dan danas žalim zašto sam pitala. A to je bilooo.... Da li ću ikada imati poster Thea Jamesa? Okrenulo se na ne, te sam se bukvalno razbesnela haahahah. Tada sam je prepustila drugaricama jer, šta ako kaže da se NIKADA NEĆU UDATI ZA SIMPU? Ja sam bila tu sa strane i gledala šta rade i to su bila ona bezazlena pitanja tipa o ocenama i to.

-Već nam je postajalo dosadno te smo počeli da lupamo neka pitanja. Posle ovoga možete reći slobodno da smo ludi, ali pitali smo da li ćemo umreti sada i odmakli se. ja sam inače osoba koja se ne plaši i neće vrištati da je sama sa nekim ko isto neće vrištati bez obzira koliko bio strašan The house 2, prizivanje duhova ili film. U glavnom, olovka se okrenula na YES i kako su ostali počeli da vrište, počela sam i ja i onda smo istrčali i polomili se niza stepenice!
Резултат слика за tumblr png
-Naša sledeća ideja je bila da prizivamo Svetozara sa šoljom i papirom (i dalje ne shvatam to) i ono, nije Svetozar davao nikakav znak pa smo odustali te se jedva odvukli do srpskog da uzmemo stvari. Bacili mi olovke i tako to, otišli u geografiju na muzičko i na odmoru išli po učionici kada je neko primetio da, (ne sećam se ko iz nekog slučaja) kada je pomerio kartu na zidu piše ''umrećete'' i onda smo se mi ono, od sreće uspaničili što smo ga prizvali, hahaha. Na još par mesta je to pisalo i na posletku je neko došao na vrata tj stajao u hodniku a Milica (kojoj je ovaj blog posvećen, hvala lepo XD) je stavila ruku na drvo oko vrata i ona je počela nešto da objašnjava i onako da mlati rukama. Neko je primetio krv na njenoj ruci ali ljudi, to je malte ne bio savršen krug. Znam kako je to jezivooo, ćutite. xD

-I onda smo videli famoznog Dušana Todorovića (instagram ispod, Dušane, zahvali mi se posle) kako piše ''umrećete'' po ziduuu... Dakle, to je rešeno. Onda, olovke su se sigurno mrdale zbog promaje, mislim stvarno! ne verujemo mi sad baš u te duhove i sve te gluposti tako da, ovo je bilo samo zezanje i sve što se desilo ima objašnjenje. ☺

DRUGA PRIČA

-Događaj koji ću vam sada prepričati se desio na rođendanu moje drugarice Maje. Tu smo bile Tijana sa bloga Tinny's teen notebook, Maja i ja. U međuvremenu je došao i moj brat. Prizivali smo duhove tj isto Čarlija, same u kući. Kada smo pitali da li je tu, svetlo u hodniku je zatreperelo i neko je lupao na ulazna vrata, na koja je inače uprao izašao njen deda. Ne sećam se baš toga, ali sigurna sam da nije to od famoznog Čarlija, hahaha. ☺
Резултат слика за tumblr png

-To je sve za ovaj post. Imam još mnogo zanimljivih story time-a tkd, pišite u komentare ako želite da čujete šta se još događalo. ☺
I ned'o (namerno sam napisala spojeno) Bog da zaboravim da ostavim instagrame od prijatelja, hahaha.

Dušan T: @dusat04
Jovana: @_jovana_04
Kristina: @kristinaselakovic25
Milica: @Milicacrnkovic
Marijana: @Marijana_Maja_kovacevic
Anja: @radmilanenadic
Maja: @majamakistojanovic12
Aleksandra: @aleksandra17604
Aleksandra: @aleksandraobrad
Draginja: @draginja_puzic
Sandra (jajajaja): @Misseslandy

Ljubim vas ☺♥♥♥





  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. OMG, hahaha! Ja se nebi niti usudila prizivati Čarlija... Baš fora story time ;)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Priče su odlične. Ti i tvoje prijateljice ste stvarno smjesne ali u pozitivnom smislu naravno. Jako si simpatično napisala cijeli ovaj post. Mooram priznati da sam uživala čitajući.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Jednom sam i ja sa drugaricama prizivala Čarlija, ali mi smo čule da ako ti kaže na Yes moraš polomiti olovke ili bojice. On nam je pokazao na Yes, i mi smo je polomili (a bili smo napolju) i onda smo počeli da trčimo, a svi smo imali osećaj da nas neka senka prati. Bilo je veoma jezivo.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  4. Mislila sam da će biti nešto jako strašno! Dobro je... Ne volim se zezati s takvim stvarima jer sam skeptična.

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  5. Sandrice, jako mi se dopada sto si odabrala da pises na ovu temu! Sjajan post, prica je jako zanimljiva, tipicna decja zabavna avantura. Uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post, imas bas hrabrosti, mislim da ja nikada ne bih imala petlju prizati duhove. :D

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥