Šta mislim o trenutnim trendovima?

By Sandra Đukić - 18:31:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Post sa istom temom sam pisala ovog leta, taj post možete pogledati ovde. Daklee, predstaviću vam 5 trenutnih tredova i reći vam šta mislim o njima. 
*Okej, ovaj uvod je katastrofalan i bolje da pređem na stvar pre nego pročitam moj uvod u ovaj post i ostanem bez inspiracije.*

Mrežaste čarape ispod farmerki

Резултат слика за mrežaste čarape ispod farmerki

-Ovo je jedan od trenutno najaktualnijih trendova, ne samo na našim prostorima već u svetu. Mislim da je sama ideja nošenja mrežastih čarapa sjajna te mi se zaista sviđaju ispod pocepanih farmerki, pogotovo 'boyfriend' modela! Ne znam za vas, ali meni se ovo baš sviđa. ☺

Mom jeans

Резултат слика за momy jeans

-Takođe su takozvane ''mom jeans'' jedne od vodećih trenova na našim prostorima. Prvo mi se nisu baš sviđale, ali kada sam videla koliko se lepo mogu iskombinovati te kako lepo mogu stajati, moje mišljenje se promenilo. 

Košulje sa vezom

Сродна слика

-Mislim da je ovaj trend započeo krajem decembra i još uvek se baš nose ovakve bluze, a sve više devojaka ih kupuje. Pre mi se nisu sviđale zbog veza, ali mi se sada baš zbog toga sviđaju jer da nije njega, to bi bila košulja kao svaka druga.

Jakne sa rozim krznom

Резултат слика за jakne sa rozim krznom

-U poslednje vreme sve češće viđam devojke na ulici kako nose ove jakne. Ovo je jedini komad odeće koji vam predstavljam u ovom postu a da mi se ne sviđa. Da je krzno neke druge boje, mislim da bi bilo mnogo leše. Ova roza mi je jednostavno mnogo drečava. Ajde i to nekako, ali količina krzna na jakni mi se apsolutno ne sviđa!

Patike sa pufnicama

Резултат слика за patike sa pufnicama

-Možda mi se ove patike sviđaju čak najviše od svih stvari iz ovog posta. Sve više se nose i sve više ljudi ih ima. Meni su apsolutno prelepe, baš u mom stilu. Sjajne su za slike, mogu osvežiti bilo koji outfit i usput su jaaako tambler! ☺

-To je sve za ovaj post. Šta mi mislite o ovim trendovima? Očekujem komentare. ☺

Xoxo, Sandra :* ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

  • Share:

You Might Also Like

19 коментара

  1. Prva tri trenda su mi zakon! Zadnja dva i nisu moji favoriti, ali nisu ni oni za baciti. Baš zanimljiv post. Ideja je super! :)

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  2. Definiivno delimo mišljenje o svim ovim trendovima. Fazon čipkastih čarapa ispod pocepanih farmerki mi je apsoluto kul, međutim, nije nešto što bih ja nosila, ali mi se jako dopada na drugima. Košulje sa vezom, patike sa pufnicom i mom jeasn- predivno, a i nešto što obožavam da nosim. :)
    Što se tie jakni sa krznom, ponovo delimo mišljenje, jedno veliko ne. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga ♥♥ Jakne mi se zaista ne sviđaju, nikako.

      Избриши
  3. Prva tri trenda mi se jako sviđaju,ali zadnja dva nisu baš za moj ukus,ali kome je dobro neka nosi hahah
    Odličan post,zanimljivo :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jedino mi se ne svidjaju ove jakne sa krznom sve su identicne, puno ih djevojaka nosi , iskreno sve izlgedaju isto.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  5. Super post Sandra! Ja također jako volim mrežaste čarape ispod farmerki, a ne sviđa mi se ona jakna sa krznom, kao što si i sama napisala previše krzna ;) Jako mi se sviđa post <3
    Moj novi post na blogu -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam, po meni su mrezaste carape previse provokativne da bi ih nosile devojcice od 12-13 godina. Ok mi je nekako za devojke koje izlaze po klubovima ili sta znam. Nije mi bas za dan ili nedaj boze skolu. Ove jakne sa roze krznom, detinjaste. Inace bas mi se dopada post :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  7. i like all of those items:) they seem great:) follow U on blogger:) hope U follow back:)

    ОдговориИзбриши
  8. great post, i have just follow you, follow back? xoxo

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post draga! Moje mišljenje je isto i dopadaju mi se mrežaste čarape ispod farmerki jer mislim da se mogu dobro ukombinovati! Jakne sa plavim crvenim i rozim krznom me nerviraju, ali sam model parka jakne sa kafenim krznom je baš lijep. Patike sa pufnicama su predivne i baš su cool!

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Prvi trend me oduševljava. Drugi volim gotovo isto, a već od trećeg apsolutno smatram da mi to ne stoji i da nikako ne bih mogla da ih nosim. Takođe mi se i ne dopadaju.

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Mom jeans su definitivno najbolji džinsi koje sam ikada vidjela! Mrežaste čarape su kul i totalni hit. Što se tiče košulja sa cvjetićima, baš mi se dopadaju! Ali, jakne sa rozim krznom, definitivno NE, užas! Patike sa tufnicama, tu i tamo, možda bih ih nosila. :D Sjajan post. ♥

    https://lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Some of these trends are pretty cool!<3
    Love them:)

    www.justcleo.pl

    ОдговориИзбриши
  13. Drago mi je uvijek vidjeti ovakve postove nako dužeg vremena i uporediti ih sa starijim postovima kak obih vidjela šta se izmijenilo. Ovaj fazon sa mrežastim čarapama mi je odličan i baš sam danas to viđala po gradu, što se tiče patika sa pom pom iskreno mi se ne dopadaju niti išta što ima pom pom, osim kapa. Sve u svemu divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  14. I like fishnet tights, but with skirts, I've tried with distressed jeans. Come to think of it, now that spring is here, I'll try to wear fishnet tights more often. :)

    Have a great weekend!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥