Pitanja koja niko ne postavlja TAG

By Sandra Đukić - 20:57:00

Pozdrav devojke, dobro došle u  novi post!

-Malopre sam gledala video od Ruže Rupić o pitanjima koja niko ne postavlja. Ako me sećanje ne vara, nisam do sada pisala takav ili sličan post. Pitanja su jako zanimljiva i neobična te ću odmah početi sa odgovorima. ☺

1. Da možeš da večeraš sa bilo koje tri osobe, koje bi to osobe bile?

-Jelena Karleuša je definitivno jedna od te tri osobe. Ondaaa, Ivanu Korab i verovatno Ilonu. ☺ Jelena mi je jedna od omiljenih pevačica i stvarno je vrh! Ivana je jako zabavna, prelepo peva i stvarno je pozitivac. Ilona prelepo šminka i jako mi se sviđa njen nesvakidašnji stil. 

2. Da možeš da unajmiš glumca koji bi igrao u filmu tvog života, ko bi to bio?

-Rekla bih da je to Candice KIng. Ko ne zna, to je Kerolajn iz Vampirskih dnevnika i čini mi se da mi je najsličnija. Takođe mi je jaaako draga kao ličnost u TVDu, preslatka je, prelepa i sve najlepše. :D

white, balloons, and party image

3. Da možeš bilo kog zamišljenog junaka da dovedeš u život, koga bi izabrala?

-Verovatno bi to bila Stela iz Winxa, hahha. Jednostavno mi je jako slična i uvek kada bih se kao mala igrala Winxa, bila bih Stela. Interesuju nas iste stvari, plavuše smo i baš bi nam bilo super, hahahahah. 

4. Da li spavaš sa otvorenim ili zatvorenim vratima svoje sobe?

-Vrata moje sobe NIKAD nisu otvorena i jednostavno ja ne mogu da budem u prostoriji ako su vrata otvorena, te samim tim ne spavam sa otvorenim vratima. ☺

light, sky, and stars image

5. Da možeš da budeš bilo koji junak iz crtanih filmova, koga bi izabrala?

-Stela uvekk. Rekla sam već iz kojih razloga.

6. Kada je bio posledenji put kada si nekome napisala pismo?

-Ovo verovatno zvuči čudno, ali nikada nikome nisam pisala pismo. Uvek su to bili pozivi, poruke, dopisivanje na papirićima i slično. :D Pisma mi nikad nisu bila zanimljiva.

girl, rainbow, and tumblr image

7. Da li veruješ u duhove?

-I ne baš. 

8.  Na čiji koncert bi volela da odeš?

-Volela bih da odem na koncert Jelene Karleuše i Britney Spears jer ih obe jako volim, Karleušu više kao ličnost a Britneine pesme jako volim i bašš su zarazne. ☺

9. Kada se voziš u kolima, da li slušaš CD ili radio?

-Kada se vozim u kolima, slušam muziku ili na slušalice ili pustim na telefonu i pojačam do kraja. Bilo gde da idem i koliko god vožnja trajala, muziku uvek slušam i pevam (iako ne znam da pevam).

sky, sunset, and pink image

10. Tvoja pesma nedelje?

-Pesma koja mi se uvukla pod kožu je Britney Spears - Criminal. Odlušajte je obavezno, jako je zarazna! Takođe je tekst fantastičan a melodija je takođe jako zarazna, već na prvo slušanje sam se navukla. ☺



-To bi bilo sve za ovaj post. Neću nikoga posebno nominovati, neka ga uradi ko želi. ☺ Meni je bilo izuzetno zabavno dok sam odgovarala na ova pitanja. 
*Minut ćutanja za moj uvod u post i kraj posta*
Čujemo se uskoro, ljubim vas! ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

  • Share:

You Might Also Like

19 коментара

  1. Great ! :)


    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv nacin pisanja, kao i post. I ja volim Britney i njenu muziku. :)
    makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Wonderful photo! Cool post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  4. very nice post:) i follow U also on google plus;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je zanimivo. Hoču i ja, da uradim ovaj tag. Možda i danas ;)

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    ОдговориИзбриши
  6. Śliczny Blog *.*
    Miło na niego wchodzić <33!

    Co powiesz na wspl obs ? ;)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv post! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam viđala ovaj tag, ali mi se čini jako zanimljivim :D i pitanja su jako dobra, ali i tvoji odgovori :3

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  9. Jako zanimljiv tag. Dala si mi odličnu ideju za jedan od mojih sljedecih postova. Odlican post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Hi Sandra, thank you for visiting my blog and for following, I'm following back.

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  11. Beautiful post, Dear!
    I will be glad friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    ОдговориИзбриши
  12. aLREADY FOLLOWING YOU =)

    http://www.beautorgeousworld.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Sjajan post, kao i uvek a pitanja više nego zanimljiva. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Beautiful pictures and amazing post!
    Thanks for follow, I'm your new follower too (#328) :)

    jointyicroissanty

    ОдговориИзбриши
  15. Świetne zdjęcia. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Karleušu ne gotivim kao pevačicu, več kao modnu ličnost, zaista se predivno oblači i baš je napravila brend od sebe na čemu joj zaista treba prušiti ruku. :)

    ОдговориИзбриши
  17. Veoma zanimljivi odgovori. :)

    Zapratila sam te. :) Pogledaj moj blog, pa ako ti se svidi, uzvrati. :)

    Napisala sam pre par minuta novi post http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/03/nova-boja-kose-3-new-hair-color-3.html

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥