OUTFIT | Life is too short to wear boring clothes

By Sandra Đukić - 20:03:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Posle dugo vremena, imate priliku da na ovom blogu vidite outfit post. To mi je trenutno omiljeni tip postova za čitanje, dok sam katastrofalna u pisanju istih, haha. Ipak, zašto ne pokušati?
Za ovaj outfit me je inspirisao duks koji nosim, a on je iz Glostera. Klasičan crnim sa sitnim belim tačkicama koje podsećaju na fleke. Sa leve strane piše ''Gloster''. Pozadi je malo duži nego napred. 
Farkerke koje nosim su Capitto i do sada verovatno niste imali priliku da ih vidite. Dakle, klasične, plitke, bele farmerke sa rupama na kolenima. Što se obuće tiče, obula sam Differente cipele koje su poručene sa Obuća metro (svi linkovi će biti ispod). Kao dodatak sam uzela ovu braon torbicu, za koju ne znam odakle je jer je zapravo mamina, ali mi ju je pozajmila. Rekla sam da su mi ovi naočari veliki. Mada, za ovaj post su dobro poslužili.
Citat koji vidite u naslovu (i po kome je ovaj outfit dobio ime) sam pročitala na etiketi od letnje kolekcije iz Glostera, nisam sigurna da li je 2016. ili 2015. godina u pitanju. U potpunosti se slažem sa ovim citatom, jer zaista, život je prekratak da bismo nosili dosadnu odeću. Smatram da uvek trebate imati nešto što dominira na sebi od odeće ili dodataka. ☺ 
Uživajte u fotkama! 











Farkerke: Capitto
Majica: Gloster 

-Nadam se da vam se outfit sviđa. Očekujem vaše komentare! :D ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy
 

  • Share:

You Might Also Like

42 коментара

  1. Divan post,sviđa mi se ovaj duks,jednostavan a opet super se slaže uz ovo sve.


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševljena sam outfitom! Zaista je predivan i lijepa je kombinacija crne i bijele zajedno! :) ♥

    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  3. Samo da znaš, hlače su predobre! ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ajme, predobar outfit! Super si kombinirala stvari *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Super je kombinacija! Preslatka si ♥

    http://www.hi-stylish.com/2017/03/outfit-i-extreme-ripped.html

    ОдговориИзбриши
  6. Preslatka si ! Outfit je super <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se svida outfit i super ti stoji. Slike su takoder odlicne. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Love this so much!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan outfit. Tako jednostavan, a opet predivan. Dopadaju mi se farmerke. Bijele i pocijepane-kombinacija kojoj ne mogu odoljeti ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  10. Sandrice draga, sjajan post. Predivna si, a ovaj autfit je zaista jako zanimljiv. Bas mi se dopada.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Wonderful! Love the white jeans... cute ootd.
    I'm already following your blog :)

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sandra super outfit vidim da si mlada i da imas vremena da sve to popravise
    Uzvrati komentar

    ОдговориИзбриши
  13. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Fajny look. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ОдговориИзбриши
  16. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Super izgledaš! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥