10 BEAUTY LIFE HACKS&TRICKS #3

By Sandra Đukić - 19:22:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Pre svega, da li je još neko toliko potresen krajem The vampire diaries serije? Što se mene tiče, još uvek sam pod snažnim utiskom i prosto ne mogu da verujem da je kraj i kako se serija završila... Jednostavno sam ostala zatečena, haha. 

-Tema današnjeg posta je 10 trikova o lepoti, već treći post na ovu temu. ☺ Mislim da su saveti koje ću vam upravo pretstaviti najefikasniji do sada i mogu vam mnogo pomoći u negovanju kože i da izgledate svežije i lepše. ☺ Krenimoo.

#1 Pre nego što iskoristiš lak za nokte, stavi ga na 15 minuta u vodu jer ima isti efekat kao da ga mućkate, a lepše će izgledati na noktima. 

#2 Možeš izbeliti zube tako što ćeš koru od limuna trljati o zube i kiselina će ih izbeliti. 


#3 Gumicom vežite visoki rep a zatim uzmite dve ukosnice i jednu stavite sa jedne strane ispod repa a drugu sa druge strane i lepo pričvrtite njima kosu i gumicu te vam se rep neće opustiti.

#4 Za lepšu i mekšu kožu u svoju kupku naspi ružinu vodicu i kokosovo ulje i budi u vodi 20 minuta, razlika se odmah primeti.

#5 Ako imate kao one male zaliske u kosi, možete uzeti senku u istoj boji kao što je vaša kosa i popuniti te rupice, mada ovo ne preporučujem leti.

#6 Setuj eyeliner senkom u istoj boji i apsolutno neće doći do razmazivanja!

 :

#7 Što se konturisanja nosa tiče, uzmite običnu viljušku i stavite je na nos te nanesite konture između ''zubaca'' na viljušci i imaćete lepe konture nakon blendanja. 

#8 Ako želite tetovažu, možete uzeti lak za nokte i nacrtati gde  želite tetovažu (najbolje je ovo raditi na moru ili na suncu) i na kraju dana skinuti lak sa acetonom, bitno je samo da je taj lak izložen suncu. ☺

#9 Vaš lak sa šljokicama ne ostavlja šljokica koliko bi vi želeli? Uzmite sunđer sa blendanje laka i na njega nanosite lak sa šljokicama i onda tapkaste na nokte. Odmah ćete primetiti razliku! 

#10 Za efekat gušćih trepavica nanesite crnu olovku za oči na ''vodenu liniju oka'' ispod trepavica, izgleda prirodno, baš kao vaše prirodne trepavice a razlika je velika.

-Ako i vi imate neke savete i trikove za lepši ten i make up, pišite ih obavezno u komentare. Ako ste neki trik od ovih probali, očekujem utike. ☺ Ljubim vas, čujemo se uskoro! ♥ :*

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

  • Share:

You Might Also Like

49 коментара

  1. Ja se ne sjećam kad sam zadnji put plakala toliko kao kad sam pogledala zadnju epizodu.Ostala sam budna do 4 ujutro kako bih mogla gledati live.Još uvijek sam pod utiskom i vjerovatno će tako biti još dugo.Btw Stelena for life!What about you?
    Super post naravno,jako korisni savjeti!:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista priča, nikad u životu nisam više plakala hahah. Ja sam više za Delenu i vezu Stefana i Caroline, kako god se zvala. Ali zaista ovo nisam očekivala, bukvalno nisam mogla da verujem šta se desilo. I kada su na kraju bile scene sa svim meni dragim likovima... Ne znam šta da kažem, mogu ceo posto o tome napisati. hahaha. ☺

      Избриши
  2. Ovi saveti su genijalni, Sandricee <33
    Hvala ti što si mi otkrila neke skroz kul stvari :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični trikovi,znam za njih dosta i stvarno pomažu,mnogima će ovaj post vjerujem biti od velike pomoći!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam još uvijek pogledala zadnju epizodu serije tvd i pomalo me strah, ali mislim da ću to sad uraditi xd. Lifehackovi su odlični, ovaj za lak za nokte i ne pomaže mnogo isprobala sam par puta, ali ovi ostali se čine zanimljivim :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj što pre, epizoda je šok! :'( Meni oba trika sa lakom rade. ❤

      Избриши
  5. Sandrice, iz posta u post si sve bolja, zaista! Ovo je jedan od najzanimljvijih postova na tvom blogu! Veoma je koristan i edukativan i zaista sam uzivala citajuci! Sjajno napisano!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Sandra, hvala ti mnogo na prelepom komentaru, zaista si divna❤❤

    ОдговориИзбриши
  7. Što se tiče serije TVD,počela sam da je gledam u toku ovog meseca, i odgledala sam samo 1. sezonu, i više sam za Stelena, nego za Delena. Što se tiče drugog saveta, da li treba da utrljavamo korom, ili unutrašnjom stranom?

    laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nastavi da gledaš TVD, prezanimljivo je! ❤ Ups, nisam lepo objasnila. Treba da se utrljava unutrašnjom stranom kore, gde se kiselina i nalazi. ❤

      Избриши
  8. great post! you want to follow each other on gfc? let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prvi put sam na tvom blogu, bas mi se dopao post :) Odlicno si ovo napisala :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post kao i ostali! :*
    Samo napred. Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, možeš li mi reći kako završava TVD? Zaspala sam čekajući zadnju epizodu :)

    Neobičan blog s svakvim postova, od testiranja DIY projekata, do nekih sketch postova: Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! ☺ Ne bih da kažem kako se završava, pokvariću ti kraj i razočaračeš će već sad, haha. Imaš na kinoteka.ba na prvom linku sa prevodom pa pogledaj! ♥

      Избриши
  12. Odličan post draga . Slike su predivne <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. great post, follow for follow?

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  14. Hello dear,
    fantastic post!
    I'm following back (#310).
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
  15. great post! You want to follow each other on gfc? Let me know on my blog :)
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nice blog =)
    Followed you via gfc, would love if you could follow back.
    http://www.beautorgeousworld.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Savjeti su super. Nisam znala za ovih par savjeta, a nadam se da će mi sada olakšati život haha:D Super post☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  18. Predivni trikovi i savjeti. Hvala ti što si ih podijelila sa nama. Jedino što moram da dodam je: umjesto što tresemo lak bolji efekat se dobija ako ga vajamo u ruci (kao kada zagrijavamo dlanove). Na taj način smirujemo i uništavamo mjehuriće koji se pojavljuju u laku prilikom treskanja i premetanja laka. Ti isti mjehurići su najveći uzrok pucanju laka na noktima. Oni stvaraju vazdušni prostor ismeđu laka i pločice nokta što dovodi do pucanja laka, kada se osuši, a to niko ne voli.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  19. Dopada mi se predlog 7, mislim da ću ga isporbati. Pratim te nazad xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. I've tried the whitening method and it really works. Would love to try some of these other tricks.
    I just followed your lovely blog (#315). Please follow back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  21. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. odličan post :)

    http://moranamm.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥