#Top5filmova: Januar

By Sandra Đukić - 00:43:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! ☺

-Došla sam na jednu ideju, a to je da vam svakog meseca pišem top 5 filmova koji su mi se najviše svideli a da sam ih u toku tog meseca pogledala. Počela sam ovaj post da pišem još krajem januara, ali mi obaveze i škola nikako nisu dale dovoljno vremena da ga završim. Ne zamerite što kasnim sa njim, ali ipak je tu. Pogledala sam stvarno dobre filmove u januaru i jedva čekam da ih podelim sa vama. 




Radnja: Radi se o jednom čoveku koji ima unuka, on iznenada umire i njegov unuk počinje da posećuje psihologa te se priseti priča o gospođici Peregrin koje mu je pričao kada je bio mali. On odluči da ode na to mesto i poseti gospođu Peregrin.

Moje mišljenje: Ja zaista dugo nisam gledala ovako uzbudljiv i divan film. Zanimljiv je u svakom trenutku, radnja je sjajna kao i sama ideja filma. Od mene imate sve preporuke! ☺

The wave


Radnja: U pitanju je film koji prikaze situaciju koja bi se zaista mogla desiti, što imate na kraju fima. Reč je o geologu koji treba da otputuje sa porodicom, ali međutim, on primeti simptome širenja planina i lavine koja će se desiti. On upozori geologe u centru, ali zbog toga što oni ne obaveste ljude na vreme, desi se katastrofa. Da li će cela porodica koji ovaj talas rasturi ponovo biti na okupu?

Moje mišljenje: Definitvno jedan od najneizvesnijih filmova do samog kraja. Nateraće vas da, za vreme radnje, dobro razmislite šta će se sledeće desiti. Radnja i ideja je predobra i vredi pogledati film.




Radnja: Kada termoelektrana (ne stojim najbolje sa tim šta je šta, tako da, recimo da je termoelektrana hahaha) prestane da snabdeva deo Amerike strujom, sve krene naopako. Film prikazuje život 2 sestre, kako se one snalaze i šta se dešava u njihovim životima kroz sledećih 15 meseci koje provode bez struje.

Moje mišljenje: Film je jako zanimljiv i poučan. U nekim trenucima tužan, ali okej. Ponovo kažem, prikazuje nešto što bi se stvarno moglo desiti a budući da volim takve filmove, ovaj mi se takođe jako dopao.



Radnja: Margo je od početka bila tajanstvena i volela tajne i misterije, te je na neki način i sama postala jedna od njih. Kada Margo misteriozno nestane, Kventin je odlučan da je pronađe.

Moje mišljenje: Sada sam ukapiralada mi se ostali fimovi koje sam pogledala u januaru u opšte ne sviđaju te ću vam pretstaviti 2 filma koje sam pogledala proteklih par dana. Gradovi na papiru je jedan od njih. Zaista nisam očekivala mnogo od ovog filma, nije me privlačio. Od kada sam ga pogledala, moje mišljenje se potpuno promenilo. Jedan od najlepših filmova ikad pogledanih, definitivno. Sve preporuke!



Radnja: Svemirski brod koji putuje na Homestead II polako počinje da otkazuje. Jedna od grešaka je prevremeno buđenje Džima (jedan od putnika) iz hibernacije. On godinu dana provodi sam na brodu, a onda probudi još jednog putnika - Auroru. Film prikazuje kako oni rešavaju problem sa brodom, rizikuju i bore de jedno za drugo.

Moje mišljenje: Jako volim sve što je vezano za svemir i put na druge planete, te mi je ovaj film bio jako zanimljiv. Glumci su odlični, postava, ideja, sve je odlično urađeno! Znam da govorim iste stvari za svaki film, ali mi se svi mnogo sviđaju. ☺

-To je to za ovaj post. Komentarišite mi da li vam se svideo i ako imate neke dobre filmove, obavezno pišite u komentare. 

Čujemo se, ljubim vas! ❤












  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. U jednom od svojih postova sam se jasno izjasnila da ne volim postove ovog tipa jer ih blogeri pisu najcesce kada nemaju drugih ideja, no moram reci da je ovaj tvoj post pravi primer drugom blogerima. Velika pohvala za to sto si radnju filma prepricala svojim recima i lepo nam je docara, umesto sto si kopirala ogromni tekst sa interneta! I bolje lista od pet filmova koje si zaista gledala nego lista od deset koji su ti prvi izasli na netu te ih ubacila (pricam objektivno).Odusevljena sam zaista. Obozavam filmove, i vecinu ovih nisam gledala te cu rado odvojiti vremena za njih.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast za komentar. Slažem se u potpunosti.I meni više znači nečije mišljenje nego opis koji inače mogu pronaći na netu.

      Избриши
  2. Paper towns sam gledala.Odlican film.The Wave bih mogla da odgledam.Svidja mi se radnja.

    ОдговориИзбриши
  3. Htela sam da pogledam paper towns ali ne znam,ako mi se ne sviđaju glumci ne mogu da gledam film.Nije da kažem da je Cara loša,obožavam je..al ne znam,i film me nije nešto privukao,nemam pojma zašto :D
    Pogledacu ovaj prvi,definitivno..privukao me je!
    Natalija's Beauty Corner

    ОдговориИзбриши
  4. Od ovih filmova jedino sam odgledala Paper Towns, a pažnju mi je privukao prvi film koji si spomenula. Deluje mi mnogo interesantno i čini mi se da bi mi se mnogo dopao. Definitivno ga dodajem na listu za gledanje. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Veliki sam ljubitelj filmova. Miss peregrine's home for peculiar children je film koji tako dobro odrađen, prva fantazija, delimo isto oduševljenje. :) Into the forest moram odgledati definitivno, gledala sam sličan (po istinitom događaju) i zaista je bio dobar film. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Volim ovakve postove, jer uvijek dobijem ideju za gledanj enovih filmova, tvoja lista je divna, gledala sam 'Paper Towns', ali nisam pretjerano oduševljena. Sve u svemu divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka čast za izbor filmova. Nisam ni jedan gledala. Prva dva mi deluju veoma zanimljivo pa ću ih staviti na spisak za gledanje.

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post i hvala za preporuku, baš sam razmišljala šta da gledam ovih dana! xoxo
    Ako želiš, možemo da zapratimo jedna drugu, javi mi na mom blogu da bih ti uzvratila! :)
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  9. Super post zaista mi se dopada. Nisam prije viđala ove filmove, tako da moram da pohvalim originalnost što se tiče odabira filmova. Zaista si ovo odradila na svoj način, tako divno:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan izbor filmova, Passangers sam baš gledala juče i oduševila sam se. Odličan post ♥
    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  11. Odlični filmovi! Ja sam gledala samo Paper Towns, ali na žalost mene nije impresionirao. Očekivala sam mnogo više, s obzirom da su me Krive su zvezde ostavile bez teksta. Mislim film je super i vrlo smešan i zanimljiv, ali mi se kraj nije dopao. Pogledaću The Wave i Passengers! Odličan post draga!

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Pogledala sam Dom Gospodjice Perigrin za cudnovatu decu i veoma mi se svideo, ali sad si mi dala dobre ideje koje jos fimove mogu da pogledam <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Meni se od navedenih filmova najviše sviđa 'Passengers', jer sam inače po prirodi Sci-Fi fanatik. :D ♥ Dobar izbor.

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  14. Gledala sam samo The Paper Towns i film mi je bio okej, ništa posebno, iskreno. Voljela bih što prije pogledati Passengers. :)

    Its Nina

    ОдговориИзбриши
  15. I love Passengers! :D
    Great blog! I'm following you, follow back? *
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥