Šta ja mislim o čokerima?

By Sandra Đukić - 21:40:00

Ćao svima i dobro došli u novi post! 

-Današnji post je nešto što do sada nisam pisala, bar ne u ovoj formi. Pisaću vam o čokerima. U poslednje vreme ih mnogo ljudi nosi, ali kako ih više njih nosi, to ih više osuđuju. Ja sam neko ko misli da svako može da nosi ono što se njemu sviđa bez obzira šta drugi govore, ali me je ova cela stvar sa čokerima naterala na razmišljanje. 
Резултат слика за razvitak čokera

-Čoker je nešto što se danas može videti svuda, devojke su poludele za njima i bukvalno nestanu iz radnji kao da ih nije ni bilo. Postoje razni modeli, različiti nazivi za neke, svakodnevno izlaze sve noviji i noviji. Na primer, za šarene čokere je zaslužan tumblr! Stvarno volim tu društvenu mrežu tj. fotke koje se mogu naći na njoj upravo iz razloga što se tamo neke dosadne stvari razvijaju i postaju dosta zabavnije. 

-Kada sam saznala za čokere, sećam se da sam mislila kako su grozni. Ali kako je njihova populacija rasla i sve više ljudi ih nosilo, tako sam menjala mišljenje o njima. Može se reći da su se ljudima ''uvukli pod kožu'' te ih kombinuju na razne načine. Za svečane prilike, sportske kombinacije i na još mnogo načina se nose, čak i na crvenom tepihu.

Резултат слика за choker ogrlica na crvenom tepihu
-Nešto što se obično osuđuje kod čokera je to što se nose oko vrata te neke podsećaju na ogrlice za pse. Dalje, u 20. veku su ih nosile... nije bitno, znate sigurno na šta mislim. Ako ne, guglajte. ☺ Ali se moda menja svakodnevno pa tako i namena nekim stvarima. Ista priča je na početku bila za dvodelne kupaće kostime koji su danas mnogo popularniji od tadašnjih, jednodelnih. 

-Hoću da vam kažem da su čokeri danas kao ''dobar dan'' te da će ih devojke nositi i nose ih. Džabe svi tvitovi i statusi o čokerima kada ima ljudi kojima se sviđaju.  Mislim, ako ih neko pronese duž crvenog tepiha, naravno da će sledećeg dana mnogo ljudi imati baš taj čoker! Sve je stvar ukusa i iskreno, tu nema šta da se osuđuje. To je trend, poznati ih nose tj. uzori mnogih devojaka, samim tim se njihova populacija sve više povećava. Što ih više prozivate, to ih devoje namerno više nose. ☺

Резултат слика за choker selena gomez

-Nemam ništa protiv čokera, šta više, planiram da ih kupim još mnogo jer mislim da su stvarno sve u jednom. Zanimljivi su, izgledaju jako tumblr i kul, te iste rado nosim. 

Šta vi mislite o čokerima?

 
Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy
 
 

  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Meni su čokeri predivan ''nakit'' i upotpunjuje svaku kombinaciju.Ima nekih koji mi se ne sviđaju,ali većina su zaista super i nemam zamjerki!Super post.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa tobom. Ako voliš čokere-nosi ih, ako ne- nemoj i gledaj svoja posla. Zanimljiv post, draga♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  3. Sandrice, jako simpatican post. Ti znaš da ja mnogo volim čokere tako da moram ovde podeliti svoje mišljenje. Ovako, ja sam zaista veliki poznavalac čokera tako da ću ovde javno reći, ČOKERE NISU NOSILE PROSTITUTKE VIŠEG RANGA, baš naprotiv, čoker je oduvek bio modni detalj metalki, rokerki i hipika, ali kako se smatralo da oni slusaju djavolju muziku (a i plus se oblace u tom stilu, dark crno), iz tog razloga su cokeri bili odbaceni iz modnih trendova i negirani od strane 'normalnih' devojaka. Ja se secam da su mi se svi smejali kada sam počela da nosim čokere, a sada se ja smejem njima kada vidim koliko kasne za modnim trendovima, i tome što se mogu pohvaliti ko je koga iskopirao. No ne bih da dužim, jako mi se dopada ova tema za pisanje, drago mi je da sam čula tvoje mišljenje, koje apsolutno poštujem, sve u svemu odličan post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je lepo da ih vidim na drugima ali ja ih lično ne bih nosila.

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se s tobom, ja obožavam chokere, ali ne volim one plastične (rastezljive), već one od neke tkanine s malm privjeskom te mi zaista dobro stoje!

    Neobičan blog s svakvim postova, od testiranja DIY projekata, do nekih sketch postova: Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja iskreno ne nosim čokere i ne sviđa mi se kako mi stoje, ali baš mi je lijepo kada vidim na nekim curama kako ih upotpunjuju kombinacijama i u raznim outfitima. I slažem se sa tobom <3 Super post!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  7. Mislim da nema razloga za predrasude. Možda podsećaju na pseću ogrlicu, ali to je sada moda. Isto kao što su nekada pocepane farmerice bile samo razlog da se kupe nove cele, danas ljudi kupuju namerno takve jer su pravi hit. Imam onaj najklasičniji čoker i ponekad stvarno upotpune autfit, a i nisu napadni. Ima vrlo zanimljivih detalja i nemam ništa protiv njh :D SUper post moja draga!

    ОдговориИзбриши
  8. Slažem se.Pojedinim djevojkama je ok izaći iz kuće u haljinama,koje su uglavnom kraće od većine mojih majica,a djevojku koja je full obučena,te nosi choker nazivaju raznim imenima.Super post!:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  9. Baš sam nedavno čitala jedan ovakav post i mislim da je ideja super.Ja iskreno volim nositi chokere, barem sam ih nosila, ali više ne. Sjećam se da su me svi čudno gledali, kao da sam neki darker ili nešto slično, iako nisam. Sve u svemu divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo je prvi post u kojem čitam o čokerima. Moram priznati da me naslov ovog posta najviše privukao na čitanje. Jako mi se svidio ovaj post. Uživala sam čitajući!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥