Q&A odgovori!

By Sandra Đukić - 21:51:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Nisam želela da napravim veliki vremenski raspon između blogorođendana i odgovora za Q&A (pitanja koja ste postavljali na istom postu), tako da ću sada odgovoriti na njih. Većinom se svi rade oko bloga, ciljeva a ako vi niste stigli nešto da me pitate a zanima vas, možete to učiniti putem društvenih mreža čije ću linkove ostaviti dole. ☺

Post koji najviše voliš?

-To je definitivno post koji sam pisala preprošlog leta, 2015. godine. U pitanju je kampanja ''Kao devojčica'' na koji sam jako ponosna, hahah. ☺

Koji blogorođendan ti je bio draži: prvi ili drugi?

-Podjednako ih volim, ali mi je prvi bio draži za mrvicu, jer ipak je to prvi blogorođendan!

Ko/šta ti je bilo motivacija u blogovanju?

-Motivacija mi je bila želja za upoznavanjem što više ljudi. Od početka blogovanja sam upoznala mnogo divnih blogerki (Pozz za fejs grupu hahahah) i stvarno su mi puno drage, svakodnevno se 'družim' sa njima i već sebi zadajem nove ciljeve. ☺

Kako si saznala za Blogger i za blogove?

-Saznala sam sasvim slučajno, kada sam ušla na blog ''Teen kreativci - Hrvatska.'' Stvarno sam obožavala taj blog kao i blogerke: Ratku. Micu, Lanu... Tada sam pročitala sve njihove postove i poželela da i ja pišem tako nešto. Polako sam saznala kako se blog pravi i prvi je bio ''Kreativci u akciji'' sa moje 2 drugarice. Ovaj blog je menjao ime, ja mislim oko 5 puta. ☺ Ovaj blog je isto što je Sandrin kutak, Sandra's diary, Diary of a young girl, Senny, Sandra's corner i Sandrin dnevnik! ☺

Da li si razmišljala o YT kanalu?

-Jesam, ali to se neće skoro provesti u delo. ☺


Šta želiš da postigneš do trećeg blogorođendana?

-Želela bih da upoznam još puno ljudi preko bloga, što više ljudi me zaprati i dostignem bar 150k pregleda. Mislim da je sve moguće što sam zadala sebi kao cilj, a divno je što moj blog iz dana u dan sve više raste! ♥

Šta najviše voliš kod blogovanja?

-Volim što upoznajem nove ljude, delim mišljenje o nekim stvari sa drugima, mogu da posavetujem druge kao i oni mene. Te tri stvari mi se najviše sviđaju kod mog blogovanja.

Koja ti je omiljena knjiga?

-''Ispričaj mi snove - Sidni Šeldon'' mi je favorit od kada sam je pročitala. Kriminalistika je u pitanju i stvarno vam preporučujem da pročitate tu knjigu jer je Šeldon majstor za taj žanr knjige. Ja se svakom njegovom knjigom sve više oduševim, ali eto, recimo da je ova jer me je ostavila bez daha i baš brzo sam je pročitala.

Omiljeni predmet?

-Ako se misli u školi, onda fizično hahah. ☺ 

Razlika između svijeta blog prije 2 godine nego sada?

-Razlika je ogromna! Bila sam nesigurna, plakala zbog uvreda, bila sam baš stidna i volela samo knjigu (Bože, budale li). Sada? Bučna sam, imam samopouzdanje (možda malo manje hahah), nije me strah da iznesem svoje mišljenje i suprostavim se nekome, upoznala sam mnogo novih ljudi, smejem se kao blesava (pozz Željanaa) i moji prijatelji kažu da sam postala luda u pozitivnom smislu, hahaha. E da, da nije bloga, ne bih nikad čula za Aleca i Shadowhunters seriju, tako da, blog je nešto najbolje što mi se ikada desilo! ♥

Jesi li imala još blogova osim ovoga? ♥

-Jesam, sada se trenutno mogu setiti još 3, ali sam sigurna da ih ima još!


Ko je po tvom mišljenju najbolji partner za Aleka?

-Paa... ja, naravno! xD ☺
Okej Marijana, okej, Izy. xd

Džejs ili Alek?

-Alec, jednom, uvek, zauvek! ♥

Sajmon i Kleri VS Kleri i Džejs?

-Ovo je najteže pitanje koje sam ikad dobila! Volim ih podjednako, ali me Džejs malo više nervira dok mi je Sajmon simpa, ali serija ne bi bila to da nije bilo Džejsa i Kleri. Okeeej, Džejs i Kleri. ☺

Shadowhunters VS The Vampire Diaries?

-Vampirski dnevnici su me smorili od kad nema Elene a ima one sirene, tako daa... Shadowhunters, samooo zbog Aleca! ☺

-To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svideo. Komentarišite mi šta mislite o postu i pišite šta želite da čitate uskoro!  Volim vas! ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy






  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. "Ovo je najteže pitanje koje sam ikad dobila! Volim ih podjednako, ali me Džejs malo više nervira dok mi je Sajmon simpa, ali serija ne bi bila to da nije bilo Džejsa i Kleri. Okeeej, Džejs i Kleri. ☺"- zašto mi rdiš ovooo? Hahahah :D
    Inače, zaista sjajan post sa divnim pitanjima i odgovorima, ali ovo... pa Samon, Sandrice hahahaha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joojj 😂 xD
      Ali to ne bi bilo to da nije biloo njihh Majooo xD

      Избриши
  2. Hvala ti što si odgovorila na pitanja koja sam ti postavila. Jako lepo si odgovorila na ta pitanja. Sada sam pročitala tvoj post Kao devojka i mogu reći da je predivan. Veoma mi se sviđa.

    P.S. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Sandrice, i sama znas da ne volim tagove ali ovaj tvoj mi je se nekako dopao. Jako je spontan, drago mi je sto su pitanja vezana za blog, a ne za neke druge gluposti (oprosti sto se tako izrazavam), odgovori su skroz interesantni tako da sam u potpunosti uzivala u ovom postu.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥