New in: Zaful

By Sandra Đukić - 17:03:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post. ☺

-Današnji post je haul sa sajta zaful. Stvari sam naručila još pre Nove godine i stigle su za 2 nedelje od prilike, ali nisam mogla da napišem post ranije zbog silnih obaveza. Takođe mi je bilo potrebno vreme da steknem prve utiske o odeći, što je još jedan razlog zašto nisam napisala post pre. Svakako, danas sam tu i u nastavku možete saznati moje utiske. ☺


-Jako mi se sviđa ovaj džemper, pogotovo zbog čokera i rajfešlua na rukavima. Može se otšnirati, možete videti kako to izgleda na 1. slici u kolažu. Veličina je one size i odgovara svima koji nose S, možda M. Na drugoj slici se vidi da mi je malo kraći i to je moja jedina zamerka. ovde u Srbiji nosim 16-icu dok mi je S veliki a ovde mi je, očigledno, kratak džemper. Sve u svemu, jako je lep i može se kombinovati na razne načine!


Mislim da je ova majica pun pogodak! Model i sve je sjajno! Želim samo da vas upozorim na veličinu, već sam rekla da nosim 16-icu ovde ali sam naručila ovu majicu u S veličini i malo mi je mala, prvenstveno primećujem da je kraća. Kada bi bila bar malo duža, bilo bi odlično. Jako mi se sviđa izrez na ramenima i stvarno izgleda jako zanimljivo te nesvakidašnje. Kao što sam rekla, model je fantastičan i jedva čekam proleće i leto da je nosim! 

Svi linkovi:



To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svideo. Ako jeste, komentarišite ga a mi se čujemo uskoro. Ćaoo! ♥





  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Dzemper je predivan i interesantan! Ovaj dzemper pratim vec duze vreme na sajtu i razmisljam da ga narucim a mozda to i ucinim. Majica je isto predobra.

    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Džemper je jako interesantan. Sličan sam postavila na moju listu želja, a možda je i isti. Ne vidim ga dobro na fotki. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa imaš na sajtu ovakav i ja mislim da imaš koji dole ima kao da se prikupe krajevi uz telo, ne znam kako da ti objasnim. U glavnom su svi slični. ♥ Učlaniću se u tvoj blog!

      Избриши
  3. Jao, mnogo su mi interesantni ovi džemperići, koji imaju kao 'čoker' oko vrata :) Odlično ti stoji, zaista <33

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, stvari mi se jako svidjaju ❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥