New in: Dresslily

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Danas sam tu sa još jednim haul postom, ovog puta sa sajta dresslily. Jako sam zadovoljna stvarima sa ovog sajta i on njih 4 koje sam naručila, 3 su top. U nastavku možete pogledati moje utiske o tim stvarima! ☺

-Prva stvar na listi je ovaj duks. Za njega imam samo reči hvale! Moj je u S veličini, taman mi je i jako je lagan za nošenje. Boja je siva i mislim da postoji samo u jednoj boji. Ima sa obe strane po 2 pertle i to mi se mnogo sviđa. Možete da ih malo zategnete i onda da vam se ovaj deo na pertlanje suzi. Jako je prijatan za nošenje i stvarno je vrh! 


-Sledeća stvar je ovaj preslatki termos! Kod njega mi se ne sviđa što na poklupcu nema probušen deo za slamku ili vodu, ali pretpostavljam da nije za to ni namenjena. Jako je lepa i kao dekorativni predmet na stolu ili polici. Pošto ga ne mogu koristiti za vodu, često napravim voćnu salatu i ubacim je unutra. U te namene je fantastična! ☺


-Ovakva torbica mi je već neko vreme na listi želja i najzad je imam! Jako lako se uklapa, možete je nositi uz sve. Možda je mana što je jako mala te mi čak novčanik ne može stati u nju, ali je na primer odlična da ubacite telefon, novac, žvake i tako nešto. U početku je imala onaj čudan miris, ali je vremenom izvetrio. Sada je stvarno često koristim i odlična je!


-Zadnja, ali ne manje važna stvar u ovom postu su ove minđuše. Razlog zašto slika nije moja je jer je nemoguće slikati ih kamerom ispod 5 mpa. Bižuterija je u pitanju kod dela koji ide kroz rupicu a srce je od plastike. Nema ama baš nikakav sjaj, a boja je mnogo svetlija nego sa slike. Kao detalj deluju lepo, ali nisu ni prići ovima sa slike. 

To je sve za ovaj post. Komentarišite da li vam se sviđa i šta mislite o stvarima koje sam vam pokazala. ☺

Linkovi:


Čujemo se, ćaoo! ☺♥




Share:

10 коментара

  1. Ova casa (Ako je mogu tako nazvat) mi je predobra.. i ja bi sebi tako nesto narucila..

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Termos je predivan. Šteta što nema slamčicu ili procep za vodu, ali i za salatu je dobra. Je li poštarina sa ovog sajta besplatna?
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Hmm,sviđa mi se ovaj duks,ali da je bez kapuljače,nekako mu kapuljača kvari prosek :D
    Natalija's Beauty Corner

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Meni je, iskreno, sve jedno, dok se moja mama odusevila na primer upravo zbog kapuljače. ☺♥

      Избриши
  4. Sandrice draga, predivne stvarčice si naručila, zaista. Jako mi se dopadaju. Ova bluzica je jako zanimljiva, i predobro ti stoji. Odusevljena sam.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Divni proizvodi, ova čaša mi se jako dopada, često sam ih viđala i definitivno bih voljela imati jednu takvu :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  6. Sve stvari su odlicne, a najvise mi se dopada termos, bas volim takve zanimljive :-)
    Super ti je post ! <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/02/fur-faux.html

    ОдговориИзбриши
  7. Jako lepe stvari . Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati <3
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥