Nastydress haul!

By Sandra Đukić - 21:15:00

Pozdrav devojke i dobro došle u novi post! 

-Još jedan haul post je pred vama, ovog puta sa Nastydress sajta. Slobodno mogu reći da je ovo jedna od boljih porudžbina do sada sa kineskih sajtova, te da sam stvarno zadovoljna stvarima koje su stigle ovom prilikom. U nastavku posta možete pogledati moje utiske o 6 stvari sa već pomenutog sajta! 


-Pokazaću vam prvo random stvari. Jastučnica koju vidite je toliko divna i kvalitetno urađena da ja nemam reči! Stvarno izgleda prelepo, baš dekorativno. Na jastučnici piše ''LOVE YOU MORE'' što je takođe jedan divan detalj. Slova su 'prošivena' tako da nema šanse da se ikako izbrišu. Imate moje preporuke što se tiče ove jastučnice. ☺



-Već znate da su čokeri moja velika ljubav, a post koji sam pisala juče o njima možete pogledati ovde. Čoker je kožni, crne boje. Jedina zamerka je što je nekako bio namešten za vreme transporta, pa se jedan deo ''izokrenuo'' i nekako sada ne može da se namesti baš, tako da ću ga nekako morati ispraviti. Naravno, dobijete pozadi kajlice i kopču tako da podešavate veličinu. U sklopu čokera imate još jednu ogrlicu sa priveskom šestougla. Jako lepo izgleda i verujem da ću ga često nositi! 


-O četkicama sa slike vam ne mogu reći mnogo jer prvenatveno nisu za mene. Bile su jako lepo upakovane, prvo u posebno pakovanje zajedno sa ogrlicom a zatim u celofan četkica i najzad, obložene ovim kesicama tako da se ne mogu oštetiti. Dobiju se 5 za oči i 2 za lice. Kada Milica stekne prve utiske o njima, javljam vam ih u koliko vas budu zanimali! ☺


-Meni se ovaj model naočara toliko sviđa, ali su mi na žalost velike. Jako lepo su dizajnirane i čvrste. Bile su upakovane u onaj šuškavi celofan te nije imalo šanse da se oštete. Crne su boje i nisu dostupne u više njih. Koštaju svega par dolara i opet kažem, mnogo mi je žao što mi ne odgovaraju jer su zaista savršene!


-S obzirom da sam paket naručivala krajem decembra, bila je ideja da stignu bar za vreme zime. Mada, evo, stigao je paket u februaru kada nema ni traga snegu! Majica je veličini S i odgovara mi baš. Jako je prijatna za nošenje jer je obložena sa unutrašnje strane plišom, dok je ovako poliester. Nije bitno što su zimski motivi na njemu. nosiću da i sada. Koštao je oko 8$ i vredi tog novca. Topao je i udoban! ☺


-Zadnja, ali ne manje važna stvar koju ću vam danas pokazati je armirana jakna. Ja sam mislila da će biti deblja, ali ova jakna je baš za proleće. Ako se ne varam, ima 1 sloj teksasa. Od uvek sam htela da imam armiranu jaknu i jako sam srećna što je najzad posedujem, bez obzira što je samo za toplo vreme. Na poleđini jakne je britanska zastava. Moja jakna je u veličini L i možda mi je malo veća, ali mi svakako odgovara. Model mi se jako sviđa i jedva čekam toplije vreme da je nosim!

Linkovi:

-To je sve za ovaj post. Pišite mi utiske u komentare! Ljubim vas! ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Odlicna kupovina :D
    Jastuk, naocare, jakna, prelepo!!♥
    Pratim te:)
    http://janalukic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna kupovina. Nisam cula za ovaj sajt. Jastucnica i naocale mi se najvise svidaju :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatke stvarcice.Jako mi se dopadaju.Jakna ti super stoji.Ja mnogo volim tako oversized stvari:)

    Novi post: Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako mi se sviđaju stvari koje si naručila pogotovo jakna i choker *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Sandrice, divan haul, izabrala si preedivan choker, jako ti lijepo stoji! Naravno i sa naočalama sam oduševljena, zaista su divne ❤

    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  6. Jao, nočare su mi preslatke :)
    Army jaknica je takoe prava magija :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divne stvarčice si naručila, naočale mi se posebno dopadaju *o*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  8. Odlične stvari si odabrala. Već duže vrijeme tražim ovakve naočale s' obzirom da su mi potrebne za ekskurziju i želim da budu savršene, a ove koje si ti uzela su predobre zaista. Jakna je takođe predobra. Sjajno draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. :D Super post!!!!!!!!!!!!!!!!


    Imam novi blog i uspjela sam ga urediti, pa se molim te učlani :D

    its-my-world-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. :D Super post!!!!!!!!!!!!!!!!


    Imam novi blog i uspjela sam ga urediti, pa se molim te učlani :D

    its-my-world-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Naočale su mi najbolje, baš su slatke i nekako tumblr! Zapratila sam te s obzirom da sam prvi put tu!

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥