40 beauty questions TAG☺

By Sandra Đukić - 21:47:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! 

-Već neko vreme gledam postove na ovu temu po drugim blogovima, ali nikako da ih uradim. Sada kada sam na raspustu, pripremiću mnogo postova za kasnije i nadam se da se nikad više neće ponoviti da post ne objavim 20 dana (bilo u januaru)... No, da se vratimo na temu posta. U pitanju je tag od 40 pitanja o lepoti. ☺

1.  Koliko puta dnevno se umivaš?

-Kada ustanem, pre šminkanja (ako se šminkam taj dan), posle micelarne, posle škole i u veče. U proseku 3 puta. 

2. Koji je tvoj tip kože?

-Mislim da je mešovita, nešto masnija T zona a suvi obrazi.

3. Šta trenutno koristiš za čišćenje lica?

-Trenutno koristim Garnier roze micelarnu vodu, a posle nje Puzzle gel pa Puzzle kremu. ☺

4.  Koristiš li piling?

-Koristim one koje sama napravim. Ako želite poseban post o pilinzima, napišite mi dole, u komentare. 

5. Koji brend koristiš?

-Nisu brendirani, hahahaha.

6. Šta koristiš za hidrataciju kože?

-Za telo neko Dove mleko za telo, za ruke Atrixovu kremu jer su mi one najbolje a za lice Puzzle kremu, kao što sam već rekla. Koristila sam pre Niveinu klasičnu, ali mi trenutna rutina lica odgovara i nemam nikakva nova crvenila i sve bubuljice su se povukle. ☺



7. Imaš li pegice? 

-Imam, i to mnogo. ☺

8. Koristiš li kreme za područje oko očiju?

-Noupp.

9. Je li tvoja koža sklona bubuljicama?

-Koristim Puzzle proizvode protiv bubuljica i akni i ne pojavljuju se u opšte već dugo, a pre nego sam počela da koristim njihove proizvode bilo ih je mnogo, tako da, jeste (ili je bar bila).

10. Jesi li ikada koristila proizvode protiv bubuljica?

-Jesam, koristim ih i sada u sklopu rutinske nege lica. 


11. Koju podlogu (tečni puder) koristiš?

-Ne koristim pudere već Biotenovu CC kremu u nijansi light. 

12. Koji korektor koristiš?

-Puzzle korektor kao i Eveline u stiku. 

13. Znaš li podton svoje kože?

-Roze podton. ☺

14. Što misliš o umetnim/veštačkim trepavicama?

-Sve najbolje, u skorije vreme ću ih sigurno isprobati. ☺

15. Jesi li znala da bi trebala menjati maskaru svaka 3 meseca?

-Naravno. Ako mi se maskara svidi, potrošim je za 2 meseca.



16. Koji brend maskare voliš?

-Golden rose i Lavera. ☺


17. Imaš li MAC pro card?

-Ne, na žalost.

18. Šta koristiš za nanošenje šminke?

-Koristim četkice i beauty blender, mada, u zadnje vreme beauty blender mnogo češće koristim. Radi svoj posao, čini mi se, bolje od četkice za puder ili CC kremu.

19.  Koristiš li primer za senke?

-Ne. Ako znate neki dobar, napišite mi u komentare. Hoću da ih isprobam, mada mi korektor mesto njega odlično služi!

20.  Najdraža senka?

-U poslednje vreme baš dosta koristim All about nude essence paletu, a iz nje najviše belu senku sa mnogo šimera. Nadam se da znate na koju mislim.

21. Koristiš li tečni eyeliner ili olovku?

-Koristim oboje i obožavam ih! Eyeliner je golden rose kao i olovka. ☺

22. Sephora  ili MAC?

-Sephora, jer ima više brendova u njoj. 

23. Koliko često se ubodeš olovkom u oko?

-Sada sam se izveštila, tako da nikad. Pre 2 meseca sam se stalno bola, haha. ☺

24. Što misliš o pigmentima?

-ČIne mi se kao dobra stvar i stvarno bih volela da ih isprobam. ☺

25. Koristiš li primer za lice?

-Ne.

26. Koristiš li mineralnu šminku? 

-Hmm, baš reeetko.

27. Omiljeni ruž?

-Clinique  ''33 raspberry glace'' jako volim da koristim u kombinaciji sa sjajem Clinique koji je sa druge strane ruža.




28. Koristiš li sjaj?

-Da, često baš. ☺

29. Najdraže rumenilo? 

-Nemam rumenilo i samim tim ga ne koristim.

30. Kupuješ li šminku preko E-baya?

-Ne, nipoštoo! Otkud znam ja da li ću od toga dobiti herpes, alergiju, bubuljice ili crvenila?

31. Voliš li drogerijsku šminku?

-Da, naravno. ☺

32. Jesi li ikada upisala nekakav kurs za šminkanje? 

-Nisam, ali bih volela. Mada, dosta se možete ispraksati preko youtubea i instagrama! 

33. Jesi li nespretna prilikom šminkanja? 

-Pa... nisam. Po nekad, možda.

34. Navedi jedan „makeup crime“ koji ne podnosiš? 

-Ja stvarno ne smatram ništa ''make up crime'', prosto mi je glupo da osuđujem nečije šminkanje i komentarišem ga, jer, kakvo god da je, toj osobi se sigurno sviđa.



35. Voliš li više šarene nijanse šminke ili neutralne? 

-Da ste me pitali juče, rekla bih šarene. Danas sam za neutralne. ☺

36. Koja slavna osoba uvek ima dobar make-up? 

-Ne pratim baš kako se ko od njih našminkao, ali mislim da savršenu šminku uvek ima NikkieTutorials, Sabrina Tubić i Huda. Stvarno ne znam koga bih navela od baš poznatih osoba poput Kylie Jenner, jer ne pratim kako se one šminkaju. Eto, možda Kylie i kendall.

37. Kada bi morala izaći iz kuće sa samo jednim makeup proizvodom, koji bi izabrala?

-Maskara je ''must have'' uvek, tako da, maskara. Ako ne ona, onda tanak, prirodan eyeliner bez 'repića'.

38. Da li bi mogla izaći iz kuće bez imalo šminke? 

-Naravno. ☺

39. Po tvom mišljenju, koji je najbolji makeup brend?

-Aura, Eveline, maskare od Lavere. Te sam koristila i volim njihove proizvode!

40. Tvoje mišljenje o šminki?

-Jako volim da se šminkam i to je moja velika opsesija, tako da samim tim imam samo lepo mišljenje o svemu vezanom za šminku. Stvarno sa njom možete naglasiti nešto lepo na svome licu i sakriti nedostatke, što je odlično. Zaista, samo najlepše! ♥

-To je sve za ovaj post. Stvarno sam uživala pisajući ga i odgovarajući na pitanja. Ako me pratite na instagramu (ako to već niste uradili, trebali bi! @misseslandy), onda znate koliko volim šminku i često postavljam slike svojih make upova (i izbrišem ih posle par sati, priča mog života!). Ostavite mi komentar dole, kako vam se sviđa ovaj post i sve vas nominujem da odgovorite na prvih 10 pitanja ovog taga!

Osobe koje posebno nominujem:

Sandru sa bloga Gotičarka
Željanu sa bloga Fashion you
Zrinku sa bloga Call of beauty
Tijanu sa bloga Tijana queen of fashion

Ljubim vas, xoxo! ♥




  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Sandrice moja, izuteno mi je velika čast što si me nominovala i spomenula u svom postu. Rado ću odvojiti vremena i uraditi jedan ovakav tag! Biće mi zadovoljno, zaista, pogotovo jer obožavam šminku i jer je ovo 'moja teritorija'! Ova pitanja su zaista zanimljiva, tvoji odgovori jos interesantniji, citajuci ih, vidim da ce moj post, tj odgovori biti dosta drugaciji od tvog, ali u tome i lezi lepota, tako da sam se bas uzivela i uzivala u postu. Sjajan je zaista. Jos jednom hvala, saljem ti ogroman poljubac.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam radila nedavno sličan post i jako mi se sviđa. Ovaj post je odlican. Ljepo si odgovorila na sva pitanja. Uživala sam čitajući ovaj post.❤
    Drago mi je sto si ga napravila.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Fenomenalno, Sandricee ;)
    Baš bih volela post o pilinzima, mislim da bi bilo jako zanimljivo čitati ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Obozavam tagove koji imaju veze sa sminkom, i bas zbog toga mi je mnogo drago da si bas mene nominovala, i sa radoscu cu ga uraditi. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lep post, Sandra. Verujem da bi smo isto odgovorile na pitanja. Tag je jako zanimljiv, i mogu priznati da su oni i Q&A jedni od mojih omiljenih vrsta postova.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  6. Divan tag, viđala sam ga, ali ga nisam radila. Mislim da je odličan za beauty blogerice, a i za nas ostale da dobijemo neke savjete ili prijedloge za šminkanje :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥