Srećan 2. rođendan bloga, Misseslandy! + Q&A


Posle godinu dana ponovo pišem post na istu temu. Danas je rođendan bloga.Za prošli rođendan bloga se on zvao 'Senny', ali mislim da je 'Misseslandy' nešto slatko, pomalo podseća na na nešto vezano za devojčice, svet... To je bio  moj cilj, a po vašim komentarima i reakcijama, uspela sam u tome. ☺

-Polako i sigurno ograđujem moje malo carstvo, postajem sigurna da ga niko ne može srušiti  jednostavno je ovo moj kutak sreće! Za raspust koji je već prošao za Novu godinu smo od nastavnice dobili zadatak da napišemo temu o našem tajnom skrovištu. Kada sam to čula, prva pomisao je bila moj blog. I ako je ovo sve na internetu, i ako ovo fizički ne postoji, to je moj kutak, nešto što me čini srećnom i što mi niko ne može oduzeti!

-Blogovanje je na neki način isto kao život. Nauči te da isprobavaš nove stvari, nauči te da ništa ne pada sa neba i da treba puno truda kako bi došao do svog cilja. Nauči te da se boriš, jer najjači uvek uspeju. ☺ Sada kada se vratim u nazad, pomislim na sve sate koje sam potrošila samo kuckajući postove. Za to vreme sam mogla da se družim sa prijateljima, budem sa porodicom, čitam, učim, sankam se i zabavljam!

-Da li je vredelo? Jeste. Sa sigurnošću mogu da kažem da jeste. To nisu protraćeni sati i izgubljeno vreme. Ako ti skupljaš salvete, treniraš tenis ili pak fotografišeš prirodu, ne znači da gubiš vreme. To znači da si našao smisao nečega, da umeš da na pravilan način iskoristiš vreme ovog sveta i da uživaš u životu. Mnogi kažu da nema koristi od bloga i svega vezanog za internet, ali kada malo bolje pogledate, imate mnoge koristi od bloga!

-Moje samopouzdanje je naraslo, više čitam knjige i definitivno bolje pišem! Tako sam srećna što imam vas, blogere koji su mi pomogli, prijatelje koji mi pomazu i podržavaju, porodicu... Da nije bilo vas, ne bih sada bila ovde i ovo pisala. Hvala vam, svima! ♥ Hvala vam na 76k+ pregleda, na 281 članu bloga i svima koji mi ulepšavate dan! ♥

Želim da se posebno zahvalim nekoliko osoba, a to su:

Tijana sa bloga Tijana queen of fashion
Milici sa bloga Style on first place/ iammilitza
Marsi sa bloga Marsyly
Miljani sa bloga Miljana easy skillful

Mojim dragim prijateljima Milici Crnković, Draginji Puzić, Ani Jo i Aleksandri Obradović. ♥

-Zadnje što želim da vam kažem je da postavljate u komentare pitanja za Q&A! Odgovaram na sva osim onih koje sam do sada navodila kao nepoželjne i molim vas, neka to bude nešto zanimljivo, kreativno i nešto što vas stvarno zanima o meni i blogu. ☺

Srećan 2. rođendan bloga, Misseslandy! ♥


Share:

10 коментара

  1. Srećan blogorođendan draga. Misseslandy je puno lepše ime od Senny, mada moram priznati da je i Senny jako lepo ime. Što se tiče Q&A evo i pitanja:
    1. Post koji najviše voliš?
    2. Koji blogorođendan ti je bio draži: prvi ili drugi?
    3. Ko/šta ti je bilo motivacija u blogovanju?
    4. Kako si saznala za Blogger i za blogove?
    5. Da li si razmišljala o YT kanalu?

    Sandra, evo ti pitanja na koja bih volela da odgovoriš. Čekam tvoje veoma kreativne odgovore na ova pitanja.
    Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Sretan rođendan blogu. Čeatitam ti na tome da si uspjelal dvije godine raditi na blogu. To stvarno nije mala stvar. Želim ti još puno godina blogovanja jer ih stvarno ljep blog.

    Posjeti mmoj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Srećan drugi blogorođendan! Čestitam ti na uspehu koji si postigla u ove dve godine. Moja pitanja za tebe su:
    1. Šta želiš da postigneš do trećeg blogorođendana?
    2. Šta najviše voliš kod blogovanja?
    3. Koja ti je omiljena knjiga?

    giveaway na mom blogu: geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam ti drugi rođendan bloga, želim ti još sreće da ih proslaviš još više ♥♥
    Moja pitanja:
    1. Omiljeni predmet ?
    2. Razlika između svijeta blog prije 2 godine nego sada?
    3. Jesi li imala još blogova osim ovoga? ♥


    ilvasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoj, draga moja, srećan ti blogogorođendan, a i ja se tebi mnogo zahvaljujem na divnom druženju koje smo razvile u posednje vreme. :) Okej, sada ću ti postaviti par zaista teških pitanja:
    1. Ko je po tvom mišljenju najbolji partner za Aleka?
    2. Džejs ili Alek?
    3. Sajmon i Kleri VS Kleri i Džejs?
    4. Shadowhunters VS The Vampire Diaries?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo Majo! ♥ Jedva čekam odgovore na pitanja, veruj mi. XD *~* ♥

      Избриши

Thank you for all coments! ♥