Noćna rutina tokom praznika/raspusta! ☺

By Sandra Đukić - 15:11:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! ☺

-Pre svega, želim vam srećnu Novu godinu i ostale praznike. ☺ 
Tema današnjeg posta je moja noćna rutina tokom raspusta ili praznika, kako hoćete. Jako volim da čitam postove na temu rutina, bila to rutina posle škole, noćna ili jutarnja. Biće ih još na blogu, samo mi pišite kakve želite. Današnja rutina je noćna rutina. Ona se najmanje menja, samo redosled stvari koje radim pre spavanja. Pa, možemo krenutii. ☺

-Moje veče počinje večerom. Ne volim da u veče jedem nešto mnogo te je to obično džem i hleb, pecivo koje mama spremi sa voćem i kolačima, kremsir ili nešto poput toga. Ovog puta sam zaboravila da slikam večeru te sam malopre slikala užinu, haha. ☺



-Dok večeram, obično gledam nešto na jutjubu preko kompa. Ovog puta sam gledala Anu 2 Cats. ☺


-Posle večere oblačim pidžamu, odlazim u kupatilo kako bih se istuširala...


-Obavila ličnu higijenu kao i negu lica. ☺



-Što se nege lica tiče, skidam šminku prvo sa ovim vlažnim maramicama, zatim sa micelarnom vodom te na posletku sa gelom za umivanje lica. Posle svega toga stavim kremu. ☺ Kada se vratim u sobu, biram šta ću sutra da obučem ako negde putujem, idem negde rano ili imam goste od jutra. Ako se nešto specijalno dešava, u kratko. XD  Ovog puta je to bio džemper, bele farmerke i sat kao akcesoar. ☺


-Posle toga obično budem na telefonu ili gledam nešto na računaru. Oko 22h idem na spavanje jer nisam tip osobe koja može uvek ostati dugo budan. Tu se završava moje veče! ☺


-To je to za ovaj post. Komentarišite kako izgleda vaša rutina, a mi se uskoro čujemo! Ljubim vas! ♥

Xoxo, Sandra ♥♥












  • Share:

You Might Also Like

24 коментара

  1. Srećna Nova godina i tebi! Baš lepa noćna rutina. Slike su odlične. Samo, gde si napravila ovaj kao gif? :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com - post o filmovima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! U photoscapeu pravim gifove, samo ga moras skinuti na komp. ♥

      Избриши
  2. Post je baš super, donekle nam je slična rutina, samo ja kasnije idem spavati :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Ztvoja rutina je jako slicna moja, i bolja je od moje. Za razliku od tebe, ja idem na spavanje mnogo kasnije, sto i nije tolik dobro. Zato je tvoja rutina mnogo boja, ali i moja je tu negde.
    Novi post na mom blogu. U pitanju je saradnja: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, slike su super! Moja rutina je slična☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Srećni praznici!!Naše rutine su slične,međutim,ja sam osoba koja može da ostane budna celu noć i da joj ne bude ništa.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Moja rutina je skoro ista, drago mi je što si kroz post koristila svoje slike, htjela bih te pitati kakva je to aplikacija za blog ili šta je to već :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! MOžda misliš na nesto sa gifa, tu su youtube, ask, instagram i pocetna. ♥

      Избриши
  7. Sretna nova godina! Bas preljepa nacna rutina,moja je nesto drugacija :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi smo Vas vec :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Srećna Nova godina, draga <33
    imamo zaista jako slične rutine, amoram napomenuti i da su ti fotkice diiivne <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, draga! ♥ POtrudila sam se za sve osim prve, haha. ☺

      Избриши
  9. I love the post. I wish you a great new year.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post! Tvoja rutina je vrlo slicna mojoj samo sto ja pstajem malo duze tokom raspusta! ❤

    http://bethanyismybae.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  11. Sviđaju mi se slike. Moja rutina je nešto drukčija. Započinje vježbanjem i zatim obavljanjem lične higijene, zatim pišem dnevnik i planer pa čitam knjigu ili gledam film. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. -Predivan post!Rutina nam je skoro pa ista!Slike su lepa,vidi se da se trudiš oko njih!Srećni praznici,uživaj u njima!♥
    -Ukoliko možeš poseti moj blog,značilo bi mi!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. -Draga,predivan post!Pre nego što krenem da komentarišem ovaj predivan post,želela bih da ti čestitam praznike,tako srećni praznici,uđživaj u njima!Ovaj post mi se veoma dopada!Zaista si lepo ovo napisala!Rutina nam je skoro pa ista!Inače fotkice su diiiiivne!Vidi se da si se potrudila!Cenim tvoj trud!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  15. Kod mene uvek ima nesto zanimljivo na drustvenim mrezama, zbog cega bespotrebno ostanem budna :-D
    Odlican post i divno si nam sve docarala slikama <3

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/01/frozen.html

    ОдговориИзбриши
  16. Ruutina ti je veoma dobra. Slike su predivne. Kod mene je slična rutina. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥