Šta bih želela da dobijem za Novu Godinu?

By Sandra Đukić - 11:25:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Da li hoćete da pišem uopšteno praznične postove ili želite samo beauty&fashion? Imam neke ideje, pa pišite ako želite da napravim diy dekoracije i takve postove. Danas vam pišem o stvarima koje bih želela da dobijem za Novu godinu. Naravno, ovo su samo stvari koje želim i ne moram da ih imam nikada, ali eto, da ih podelim sa vama pa možda dobijete inspiraciju. ☺

Šminkersko ogledalo


-Definitivno najveća želja već par meseci mi je da dobijem šminkersko ogledalo! Šminka je moja velika ljubav i opsesija te uvek kupujem neke nove proizvode i ne može više sve stati u neseser. Trenutno je sva moja šminka na jednom odvojenom stolu gde se uvek šminkam, ali bih opet jako volela da dobijem profesionalno ogledalo. ☺

Džemperi


-Imam svega par džempera i planiram da uskoro upotpunim kolekciju. Smatram da su džemperi odličan poklon, pogotovo sada za vreme zime i praznika. Mislim sve najlepše o njima i ne mogu da skontam zašto ih pre nisam volela. xD

Svoju sobu

bedroom, room, and bed image

-Trenutno delim sobu sa bratom i tu je uvek haos jer je on dečak i znate već kakvi su oni po pitanju urednosti. Mislim da će mi se ova želja uskoro ispuniti i da ću već za kraj godine imati svoju sobu! Jedva čekam, uradiću sledeće godine room tour čak. ☺

Anastasia Beverly Hills glow kit - sweets paleta

luxury and makeup image

-Molim vas, pogledajte samo ovo savršenstvo! Zaljubljena sam u nju od kada sam slučajno naletela na sliku iste na we heart itu. Baš ova paleta. lepe su i ostale, ali u ovoj su mi boje najlepše! Gledala sam razne recenzije ove palete, te sam stekla utisak da je odlična. Takođe mi se jako sviđa njeno pakovanje, izgleda jako profesionalno a u isto vreme i slatko. ☺

Boo

dog, cute, and puppy image

Mislim da je Boo najslađa rasa pasa! Mene podseća na malog medu! Pesladak je, proguglajte još neke slike Booa pa ćete videti o čemu vam pričam! Znači preslatko, ja se topim. ☺♥

-To je sve za ovaj post. Komentarišite šta bi ste vi želeli da da dobijete za Novu Godinu, da li vam se sviđaju stvari koje sam vam pokazala i šta mislite o Boou? ☺ Ljubim vas! 

Xoxo, Sandra


  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Boo je presladak! Ja imam čivavu i Jorkširskog terijera... Zaista ih obožavam <3
    Ne znam kako je dijeliti sobu s bratom ili sestrom (jedinica sam), ali ne bih ni željela znati 😂
    Želim ti da ti se sve želje ispune u novoj godini! :)

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Takodje bi zeleo Booa,jer je stvarno sladak!Poseti moj blog ako zelis!

    stefannworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv post. Pas je najbolji poklon koji mozes da dobijes, tako da ti od srca zelim da ti se ostvari ta zelja.

    www.curvyandfabulousgirl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post *-* Nadam se da ćeš uskoro dobiti sve što želiš... aiii, kako je Boo sladak *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!
    Svrati :https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Tvoje želje su baš zanimiljive.☺ Drago mi je što ćeš dobiti svoju sobu, jer je to ono što i ja već godinama čekam.♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne stvarcice skroz su mi simpaticne tvoje zelje, nadam se da ces ih ostvariti.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Vau odlična lista želja! Mogu reći da te potpuno razumem jer i ja imam mlađeg brata koji je isto tako mnogo neuredan pa bih i ja volela da imam svoju sobu :) Nadam se da će ti se sve želje ostvariti ili makar neke od njih :D

    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I ja bih volela Boo, kao i šminkersko ogledalo, džempere, i sobu (delim je i sa satrama i sa bratom, ali je veoma velika).

    LifeInMyStyle | Winter Tag!

    ОдговориИзбриши
  10. Post je savršen,želje su na svom mjestu i ja zelim ogledalo,jos sminke Boo,a kad smo kod dzempera organizovala sam na mojoj stranici takmicenje pa mozes se prijavit,uskoro ce bit jos takmicenja a tema je novogodisnji dzemperi
    facebook
    Zapratila sam te,nadam se da ces i ti mene,ako ti se svidi moj blog...
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    ОдговориИзбриши
  11. Nadam se da ćeš ubrzo dobiti svoju sobu:)
    A Boo je presladak<3
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična lista, dosta od navedenih stvari i ja želim, to šminkersko ogledalo bih jako voljela imati i gomilu džempera *.* sve u svemu predivan post, nadam se da ćeš dobiti barem nešto od ovoga

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Nadam sam da ćeš uspeti da ipuniš ove želje,slažem se da su ove kuce ubedljivo najsladja rasa pasa.Odličan post!

    Volela bih da pogledaš moj blog :)
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Jako lijep napisan post, prelijepe fotografije i predivne zelje. Vjerujem da ce sve se ostvariti :)

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post! Bas imas zanimljive zelje a mogu ti reci da dijelim sa tobom ovu za sminkersko ogledalo :) I ja sam takodje cula sve najbolje o Anastasia Beverly Hills glow kit paleti :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥