Mini haul: DM, Lily...

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Koooonačno tematski post! Jako sam se uželela kuckanja normalnih postova kojih duže vreme nije bilo. Skoro sam bila u DM-u i Lily-u koji i nisu baš blizu, pa sam iskoristila da kupim par stvarčica. Takođe sam kupila neke proizvode ovde gde živim, pa ću vam reći gde ih možete naći. 

-Samo da vam kažem da se ja ne hvalim ovim stvarima i to mi nije namera ni u jednom haulu. Haule pravim isključivo kako bih podelila sa vama utiske i tim stvarima, dala vam ideju šta možete da kupite ili isprobate i obavestila sam ako negde ima neki veliki popust (poput Black Friday) ili tako nešto. ☺

*Izvinite zbog kvaliteta svih slika i veličine, mnogo sam izoštrila :p*

Krenuću od ovih senkica. U pitanju su Quiz trendy fashion senkice/paletice. Ja sam ih kupila u kućnoj hemiji jer tamo ima i šminke, pa tu redovno kupujem proizvode. Sve senke su mat, boje su predivne ali nisam zadovoljna pigmentacijom, blendanjem i nadogradnjom. Trebalo mi je 100 slojeva kako bi ste vi videli u opšte ove senke, jer bi inače ljubičasta bila kao roze, a roze jedva kao ova pored nje. Malo se ova crna trusi što mi se takođe ne sviđa.
Probala sam njihov karmin koji mi je bio okej i rekoh, što da ne i ovo , ali zaista sam bacila novac. U opšte nisu skupe, ali u opšte. Mada, za ove dve zajedno sam mogla kupiti neko labello koje će mi zaista poslužiti za nešto, a ovako ovo mogu koristiti samo po nekad jer se NE VIDE.

Cena: 130 Din.


-Jedan proizvod koji toliko dugo želim da isprobam je Essence paleta. Bilo koja. Prvo što sam primetila je da je senka jako neobično mekana na dodir. Sve su šimeraste, jedna ima baš mnogoo šljokica, moja omiljena! ☺ Jako se lako nanose, pigmentacija je dobra, fino se nadograđuju, isto i blendaju. Ja nemam zamerku za ovu paletu! O da, dugotrajnost je okej, ne znam baš da vam precizno kažem, ali do 4 h će se sigurno lepo videti da imate senku. 

Cena: 550 din.



-Još jedan proizvod koji jako dugo gledam i nikako da ga nađem negde u mojoj blizini. U pitanju je She paleta konsilera. zanemarite što je ovako cela malo izbodela, preživela je nemoguće, verujte mi, hah. ☺ Pigmentacija je osrednja ali se jako lepo nanese na lice, lako se prekrije konsiler, on obavlja dobro svoj posao i crvenila mi više ne prave toliki problem ispod korektora i CC kreme. Dobijete i aplikator uz paletu sa kojim se isto lepo nanosi, ali sam ga ja izvadila, jednostavno mi smeta i nekako najbolje nanesem prstima konsilere.

Cena: oko 450 din.


-Definitivno najbolja maskara koju sam ikada probala je upravo Golden rose maxim eyes maskara. Vidite samo ovu predobru četkicu. Definitivno jedna od onih sa kojima najbolje rukovodim, jako lako se nanosi maskara, ultra crna, daje taj neki volumen trepavicama i izduži ih. jednostavno pokaže svoj maksimum. ☺

Cena: 247 din.


-U poslednje vreme su mi sva labela dosadna i jednostavno mi je ostalo jako malo proizvoda a to nikako da potrošim. Samim tim su i moje usne počele mnogo brže i češće da se maksimalno isušuju. Čitala sam dosta toga pozitivnog o Balea balzamima, pogotovo o tome kako odmah obnavljaju usne i kako jako lepo hidriraju. To sada i ja sa sigurnošću mogu da potvrdim. masna su, dugo drže usne hidriranim, nema boju ali je zato miris vrhunski! U pitanju je menta. ☺ Tople preporuke!

Cena: oko 100 din.


-Možda jesam premlada za CC kremu, korektore, konsilere, pudere i ostale takve stvari, ali jednostavno je to jače od mene. ☺ Moja Bioten CC krema je u nijansi light. Nisam očekivala ništa baš preterano od CC kreme jer je to ipak tonirana hidrantna krema. Pokrivenost nije velika, brzo je koža upija i ne sijam se samim tim mnogo. Nisam je skroz isprobala, javljam vam utiske ako se nađe u favoritima. ☺

Cena: 490 din.


-Zadnji proizvod je Balea hand lotion od šejka od lubenice, ako mogu tako da kažem. ☺ Nije u opšte gusta, ređa je. Možete je koristiti u bilo kom delu dana jer je ruke baš brzo upiju, odlično hidrira! Miris je fantastičan, baš letnji i lubenica je dominantna. jako mala količina je potrebna, dobije se baš dosta proizvoda tako da ga nećete brzo potrošiti. ☺

Cena: 200 din.

-To je sve za ovaj post. nadam se da vam se svideo. Čujemo se uskoro, ljubim vas! ♥



Share:

4 коментара

  1. Super post! Razumjem da je to jače od tebe jer se i ja ponekad volim našminkati, ali ipak ne koristim puder. Neka maskara, balzam i to je to (bar za mene), ali mi se jako sviđa Essence paleta. :)

    Stvari koje jedva čekam u 12. mjesecu : Marina's place

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam isprobala roze i zelenu Golden Rose maskaru i omiljene su mi! Definitivno se isplati da das 250 dinara za tu maskaru! Divan post draga! :)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Osim prvih senkica i golden rose maskare, nisam probala ni jedan proizvod iz posta. Medjutim moram reci da su meni ove senke super koristile, i da s ni bile jako pimentisane, sta vise, imas i post na mom bloguuu o njima, tako da mi je zao sto tebe nisu bas odusevile. Takodje mi je Gr maskare odlicno posluzila. Mada, sve u svemu, jao dobar post, odlicno napisan. Slike su jako dobre.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!!Imam istu Essence paleticu i stvarno je super.Pa okej je sto si kupila CC kremu,nije to nista preterano ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥