COLAB: Jednostavan make up look za školu

By Sandra Đukić - 10:00:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! ☺

-Jako sam uzbuđena zbog ovog posta upravo zbog toga što je on collab sa jednom od mojih omiljenih blogerki! Sigurna sam da znate Milicu sa bloga Style on first place.  Ovo je naš 2. collab post i jako sam srećna što sam ponovo dobila priliku da upravo sa njom pišem na temu  šminke za školu tj. da vam pokažem jedan lagan make up koji je idealan za školu ko se šminka. ☺ Pa, krenimoo. ☺

-Naravno, prvo nanesite prajmer. Nemam ga trenutno tako da ga nisam ubacila, no nebitno. 
Nanosim Bioten CC kremu koju ste već imali prilike da vidite. Rekla sam vam da ću vam ubrzo preneti utiske o njoj. Sve pohvale, fantastična je, zaista! Nego, da se vratimo mi na temu posta. Za nanošenje CC kreme koristim četkicu za puder iz seta sa dresslink sajta. 
Korektor koji koristim posle CC kreme je Eveline u broju 2, nijansa 'almond'. 


-Prelazimo na oči. Samo da napomenem, ako vam se senke truse, prvo uradite mejkap na očima pa zatim ten. Nanosim prvo korektor na kapke umesto prajmera kako bi mi senka duže izdržala. Zatim stavljam na ceo kapak prvu senku iz palete (belu). U pregib nanosim senku pored nje i lepo izblendam. Zadnji korak je nanošenje braon senke, ne najtamnije već ove pored nje, u obliku slova 'V' u spoljašnji ugao oka. Sve lepo izblendam, naravno! ☺


-Naravno, maskara je neizostavna! Nanosim je u tankom sloju jer je ovo ipak neutralna šminka. 


-Hidretacija usana je jako bitna tokom celog dana. Zato uvek treba da imate balzam pored sebe. Balzam mi je nekako klasika i mislim da u ovaj post bolje ide sjaj za usne. U pitanju je već 57668643 puta pomenuti Victoria's secret sjaj. ☺


-Na kraju je make up ovako izgledao. Zanemarite moju facu, haha. ☺







-Nadam se da vam se mejkap i post sveđaju! Odmah da napomenem da se ja u opšte ne šminkam za školu, ovo je samo predlog kako se Vi možete našminkati. Obavezno mi komentarišite i ne zaboravite da pogledate Miličin post ovde. Ljubim vas! ♥

Xoxo, Sandra







  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Mnogo mi je drago da smo sarađivale i iskreno se nadam da ćemo uskoro napisati još neki collab post. Tvoj Make up Look mi se izuzetno dopada i proizvodi koje si koristila su odlični! Sve pohvale draga! ♡♡

    ОдговориИзбриши
  2. Dok sam isla u skolu, moj make-up se svodio na puder, maskaru i neki sjaj :-)
    Dopada mi se ova sminka, jer nije preterana i izgleda prirodno. Odlican post <3

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/sweater-dress.htm

    ОдговориИзбриши
  3. Predobroo!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lep post. Ja se za školu ne šminkam, a nekada stavim parfem i sjaj za usne.

    LifeInMyStyle | Holiday Cinema | Q&A

    ОдговориИзбриши
  5. Ja za školu samo ponekad stavim korektor i uvijem trepavice, ali za koju godinu kada se budem šminkala ovaj post će mi biti od koristi, a mislim da ga mogu koristiti kada izlazim u šetnju :) Slike su super i dopada mi se izgled samog looka jer su tople boje :)


    Novi post: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitam na collabu sa takom dobrom bloggerkom, tvoj postić je predivan, kao i fotografije, makeup izgleda baš divno :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sandrice draga, odlican post. Uzivala Sam u njemu. Sve pohvale za makeup, vidi se napredak u tvom radu said sminkom. ovaj makeup luk he predivan I lepo ti stoji

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post! Makeup si super uradila,bas ti lijepo stoji! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post ! <3

    Vildana from Living Like V (click on the photos in the newest post please) & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post, nije jako i mislim da je sasvim ok za skolu. :) :*

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/12/ocher-shirt.html

    ОдговориИзбриши
  11. Jako lijep look,sviđa mi se što nije previše napadno nego sadrži tople boje odlične za školu.Sve pohvale!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥