5 saveta koji će blogo-početnicima pomoći! ☺

  Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Sve više ljudi postaje deo ove naše male zajednice, a samim tim su to većinom neiskusne devojke koje se prvi put susreću sa bloger sajtom. ☺ Kada sam ja bila početnik, svaki savet mi je dobro došao, pa mislim da je ista priča za ostale devojke. Paa, krenimoo! ☺

  Koristite blog čelendže 

-Jedna od najboljih stvari za inspiraciju su blog izazovi. Imate ih premnogo na Pinterestu, samo ukucajte 'blog challenge' i izaćiće vam mnogooo izazova. Imate ove po 31 dan, možete njih koristiti tokom celog meseca ili na primer pisati jedan po jedan post u rasponu od par dana. Zašto su ti izazovi dobri? Jer idu po nekom njihovom planu, prvo upoznavanje, vaši hobiji, šta vas zanima... jednostavno će vas u tih mesec dana vaši čitaoci upoznati a takoće ćete imati raznovrsne postove. Na isti način možete proveriti koji tip postova Vama najviše odgovara. ☺

Резултат слика за BLOG CHALLENGE

Bela pozadina

-Sigurna sam da želite da vas vaši čitaoci što ozbiljnije shvate. Bela pozadina je jako profesionalna ali samim tim i jako preferirana. Možete u početku staviti belu, dok se ne uvežbate u ostalim gargetima, uređivanjem i svim opcijama koje bloger nudi. 


Facebook grupe, zajednice, chatovi i komenari

-Sada imate baš mnogo blogger chatova na fejsu i instagramu, zajednica poput blogger snapchata. facebook grupa poput Srpske blogerke zajednice ili Balkanske zajednice blogera (mislim da se tako zove). Ostavljajte iskrene i duge komentare, a na kraju možete pomenuti pa ste novi i da ako žele pogledaju vaš blog. Nemojte delovati napadno jer će steći utisak da ste takvi i na blogu. Nikada, ali nikada se nemojte spamovati i ulaziti u grupe da bi ste samo slali 'Učlani se u moj blog, uzvraćam'. Verujte mi da bi i vama bilo dosadno kada bi vam se to dešavalo. Članovi će sami doći i bez toga. Budite prijateljski nastrojeni i uključujte se, budite prijatni, zezajte se... ☺

Fotografije i fotošopovi

-Ovo vam sada kažem i molim vas poslušajte ovaj savet! Nikada, ali nikada nemojte početi sa fotografijama uslikanim sa kamerom od 1-2 mpa. Snalazite se, kada vam dođe neka rođaka ili poznanik sa kim ste bliski, slikajte šta vam treba, pozajnite fon od drugarice, mame, tate, brata, totalno je sve jedno. Nikada nemojte reći da su vam fotke loše jer ste početnik. Želite da slikate knjigu a da izgleda kul? Ukucajte 'book' na we ♥ itu i tambleru i vidite neke ideje, kasnije uredite preko VSCO, Snapseed ili picmonkey. ti fotošopovi su odlični za početnike i prave čuda od fotografija! Pogledajte neki tutorijal na jutjubu, imate na Tijaninom blogu (tijanaqueenoffashion.blogspot.com) mali tutorijal u postu o feedu na instagramu, pa pogledajte. Stvarno je predobar! i ako vam se slika mnogo izoštri, preko Air brusha to popravite! ☺

light

Odaberite smer u koji želte da vam blog ide

-Volite kuvanje? Modu? Kozmetiku? Filmove? Imate milion ideja, otvorite blog kakav vama odgovara. Nemojte odabrati kuvanje samo zato što imate super slike hrane koju je vaša mama spremila (da, bolna istina) ili pak baka, već zato što to zaista volite i uživate u tome što radite i trudite se. Ako volite sve po malo, pišite tako, ja sam najveći deo blogovanja tako pisala! Mogućnosti su beskrajne! ☺

-To je sve za ovaj post. Komentarišite da li vam se sviđa, ako imate neki savet za koji mislite da će dobro doći devojkama ili dečacima koji tek počinju sa blogom, podelite ih sa nama u komentare. Ljubim vas! ♥ :* ☺

Xoxo, Sandra 

Share:

11 коментара

  1. Odličan post! Totalno se slažem sa svime što si napisala, nadam se da će ovaj post puno pomoći početnicima *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Vau ovi saveti su stvarno korisni i volela bih da sam ih imala kada sam ja pocinjala jer bi mi mnoogo pomogli. Nisu klise, vec jedinstveni i korisni saveti :). Potpuno se slazem da je vrlo vazan prvi utisak a to je da fotografije budu dobre od pocetka. Prelep post 💖

    Novi post je kod mene na blogu: bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super savjeti! Ne znam da li sam i dalje početnik (pola godine bloga), ali u tih pola godine, zaista je moj blog napredovao, a kamera je neizostavan dio svakog blogera. Istina, košta, ali se zaista isplati. :)
    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Uskoro će mom blogu biti četiri meseca i jako bih volela da sam ovako nešto pročitala na samom početku, no nema veze srećna sam što sam te stvari sama shvatila bez ičije pomoći :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican i koristan post, zaista imas divan sadrzaj na blogu! :)
    P.S. - Ja sam tvoj novi citalac, nadam se da ces i ti biti moj <3

    ---- http://makeupandotherland.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Nadam se da će mnogim početnicima biti od koristi. Dobro mi je došlo da se prisjetim starih dobrih savjeta, thanks. :)
    powerful daydreamer

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno se oko svega slažemo! Takođe smatram da je bela pozadina odlično rešenje, a što se fotografija tiče o tome i ne treba govoriti- definitivno sam najveći fan VSCO editora i stvarno ga svima preporučujem. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  9. Super savjeti. Inače sam prvi puta na tvom blogu i jako mi se sviđa, najviše tvoja kreativnost!
    Prijavila sam se na tvoj blog pa ako želiš posjeti moj, bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Voljela bih da sam pročitala ovaj psot kada sam ja tek počinjala, mislim da bi mi baš pomagao, a složila bih se s tobom, pogotovo za bijelu pozadinu, nekako je najbolja :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥