3 outfita za školu ☺

By Sandra Đukić - 15:42:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! 

-Polyvore sam dosta zapostavila poslednjih par meseci. Malopre mi je google play predložio polyvore kao aplikaciju koju mogu da instaliram. Iskrena da budem, tada sam se i setila da postoji. Odmah sam je instalirala i napravila nekoliko outfita. Svi su za zimu, samim tim i primerni za školu. ☺


-Prvi outfit se sastoji od najobičnijih crnih farmerica, preslatkog belog džempera sa Božićnim motivima na sebi i divnih crnih cipela. Ja lično obožavam ovaj model cipele i kupila sam slične pre neki dan, uskoro neki outfit post sa njima. ☺ kao akcesoare sam odabrala ovaj klasičan sivo-braon rančić i infinity (beskonačni) šal. Ovo je nešto što bih ja definitivno nosila i tako me opisuje! ☺


-Za ovaj outfit sam dobila inspiraciju gledajući razne outfite devojaka iz američkih škola na we heart it-u. Karirane suknjice su jako slatke, upravo ova mi je poslužila kao baza za ovaj outfit. Ne znam zašto sam u sva 3 outfita odabrala beli džemperak, ali se ovaj odlično uklopio u celokupnu kombinaciju. Martinke će uvek, po meni, ići uz suknje. Preko neka jaknica, ova mi je baš kjut! ☺ Uz ovu kombinaciju bih uzela opušteniju varijantu rančića jer suknja već sama po sebi privlači dovoljno pažnje, ako tako mogu reći. Pufnica je tu da ne ostane prazan prostor kao i naočare. mada, ako želite možete ovu pufnicu zakačiti za ranac! ☺


-Stigli smo do zadnjeg, ali ne manje važnog outfita. Kao baza za celokupnu kombinaciju mi je poslužila maslinasto-zelena jaknica. Od uvek su mi bordo farmerke bile glavna asocijacija na jesen, te sam njih odabrala. Ponovo beli džemper, ovaj mi se posebno sviđa zbog čipkanog dela koji ima na sebi. Ne razumem ljude koji ne vole ovaj model čizmica, mislim, jeste da se ukusi razlikuju, ali šta ovde ima da vam se ne dopada?! xD 
Okej, šalim se. Meni su zaista genijalne i super je što su u istoj boji kao i jakna. Da bih razbila monotoniju, odlučila sam se za torbu ovog puta. Naravno, kapica je neizostavna za vreme zime. ☺ Šminka je tu kako bih popunila prazan prostor, hah. ☺

-To je sve za ovaj post! Komentarišite koja kombinacija vam se najviše dopala, čujemo se uskoro! Ljubim vas! ♥

Xoxo, Sandra

  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Sve tri kombinacije su predivne, žao mi je što te stvari ne mogu da se kupe ovde kod nas. Bar većina :(

    girl-hashtag.blogspot.com - GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  2. Jako simpatican post! Druga i treca kombinacija su najvise u mom fazonu, tako da mi se one najvise svidjaju. Ja volim da pravim ovakve postove, i mislim da ih nisam bas dugo pravila..:)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Sandrice draga, jako dobar post. Sva tri autfita su mi jao zanimljiva. Posebno mi se dopada drugi jer je definitivno u mom fazonu.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Odliačan post!Pratim te!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥