Tipovi nastavnika - collab sa Sandrom!

By Sandra Đukić - 20:10:00

Ćao svima!

-Današnji post je collab sa Sandrom Radojković, blogerkom sa bloga Gotičarka. ♥ Sandrin blog je relativno nov, pre mesec dana je otvoren i nisam ga pratila do skoro. Sada mogu slobodno reći da mi je jedan od omiljenih blogova, em zbog prijatnog izgleda, em zbog profesionalnog načina pisanja postova. Po tome koliko je dobar njen blog govore pregledi i članovi za samo mesec dana! Pogledajte njen blog, sigurna sam da će vam se dopasti koliko je i meni. ☺

-Tema našeg prvog collaba (aiiii ♥☺) su tipovi nastavnika. Imam nastavnike već godinu dana i to je bilo dovoljno vremena da svakoga od njih svrstam u neku određenu grupu koja mi ili odgovara ili ne. Danas ću vam predstaviti 7 tipova profesora zajedno sa dijalogom učenika i to... Ma videćete već! Hajde da krenemo. ☺

Nastavnik koji ne želi da ponavlja više puta

-Ovo vam je onaj tip nastavnika koju kaže ''Slobodno pitajte ako nešto nije jasno'' a kada se vi javite, on počne da se dere, da govori da ne slušate i slično. Ili vas iskulira kada pitate šta je za domaći jer niste čuli koja je strana u pitanju ili primer.

Nastavnik: Ako nešto nije jasno slobodno pitajte. ♥
Učenik: nastavnice meni nije jasan vid glagola!
Nastavnik: Pa da li sam ja do sada pričala o tome! da li ti vidiš tablu dete!? 

-Jednostavno mrzim takve nastavnike i ako mogu biti prave dobrice nekad. ☺

school, study, and pencil image

Nastavnik koji vređa decu

-Imam nesreću da mi upravo jedan ovakav nastavnik predaje. Znači, kod njega ako dečaci nešto kažu on ih odmah poredi sa nekim životinjama. Strašno, ali tako je.

Učenik: Ejj, kako ide ovaj zadatak (šapuće)?
Nastavnik: Ustani! Kako se to ponašaš!? Marš u ćošak, konju jedan! kako je žalosno porediti decu sa životinjama, ali moram se.

-Znači, ovakvi nastavnici... šlog!



Nastavnik koji se pravi da sve zna pa kod njega radite tabelu 11 časova za redom

-Ovakvi nastavnici su glavna meta (izvinite na izrazu) sprdnje. Na primer, dođete svom informatičaru i kažete:

Učenik: nastavniče, šta je elektronski potpis?
Nastavnim: aa sada ću pogledati na vikipediji.
Učenik: Na vikipediji?
Nastavnik: Pa da, šta ti misliš?!
Učenik: Aham, oke.
*Učenik je video da nastavnik NEMA POJMA o informatici*
Učenik: Nastavniče, koji program je dobar za fotografije i gifove?
Nastavnik: Trebalo bi da imaš Windows Movie maker na računaru.
Učenik. Ali to je za videe!

-Strašno, stvarno. XD

Nastavnik koji priča pola časa kada se radi pismeni

-Znate onaj osećaj kada UMIRETE od straha kada radite pismeni iz matematike a nastavnik neprestano priča? Definitivno jedni od najgorih nastavnika ikada!!


Učenik: Nastavniče a da li trebamo da stavimo brojevnu polupravu u ovaj zadatak?
Nastavnik: Vidi, ti treba da... (30 minuta kasnije) Dobro deco, radite! Auu još 15 minuta, požurite.


boy, girl, and planner image

Nastavnik kod koga ne smete da prepisujete!

-Ovo su vam oni nastavnici, kod kojih ''ne smete'' da prepisujete a zato prepišete ceo inicijalni test od drugarice iz klupe. Jedni od najdržih nastavnika. ♥
Kako prepisati?
Napiši joj na gumicu broj zadatka. 
-Napiši na neki papiriš i stavi joj na nogu.
-Napiši na ruku tj. iznad lakta broj zadatka sitno. 
Ili joj jednostavno šapni. ☺

Nastavnik koji želi da obori određenog učenika

-na žalost, takvih ima svuda i jednostavno kada krenu sa pitanjima za koja su sigurni da učenici ne znaju odgovor ne umeju da stanu. Nije mi jasno zašto se to dešava niti mi je jasna svrha toga ali se na žalost to dešava. 

nastavnik koga pitate da vam pojasni zadatak a on vam uradi ceo test


-Imala sam u 4. razredu nastavnicu engleskog koju sa obožavala! Radila nam je svima testove, meni je jednom pola jer sma pola uradila ali tako je. Kod nje nikada niko nije imao ispod 4 zaključno, 15 minuta učimo a ostatak se igramo... Ma bio je to raj! Sada shvatam koliko je to zapravo bilo loše, došla sam u 5. razred a nisam znala osnovnu stvar u engeskom, glagol to be! Sada mi je mnogo žao što se nisam onda trudila jer sam prošle godine sa njim imala stalnih komplikacija.

-To je sve za ovaj post! Ne zaboravite da pročitate i Sandrin post, blog Gotičarka. Mi se čujemo za koji dan, ljubim vas! ♥






  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Sandrice draga, jako dobar post.Bas sam se nasmejala. Pre svega ti moram reci da mi je izrazito drago sto sams svoj prvi kolab post uradila bas sa tobom. Jako si mi draga, i jedna od omiljenih blogerki tako da sam srecna sto si to bas ti. Hvala ti puno na saradnji, bas me je ovaj post odusevio.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Mnogo interesantna tema ☺ Ja mnogo volim ovaj poslednji tip nastavnika: znači, pitaš ih jedan zadatak a oni ti urade ceo test, haha ☺ Najgori su mi oni što ceo čas pričaju jer ja stvarno ne mogu da podnesem da mi neko priča o tome kako im je prošao vikend (da, da, imam i ja takve ☺)

    allKatie - NOVI POST!

    ОдговориИзбриши
  3. Slatko si me nasmejala uz ovaj post.btw, odlican kolab! T i Sandra ste sjajne!
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥