October wishlist: Nastydress

By Sandra Đukić - 21:42:00

Ćao svima!

-Možda se mnogi neće složiti samnom, ali ja jako volim da čitam liste želja sa raznih sajtova, a još više ih pravim. Bukvalno na svakom sajtu imam kilometarsku listu želja, hahah. ☺ Danas sam vam spremila litu želja sa jednog fantastičnog sajta, a to je nastydress.com!
Sajt ima veoma širok asortiman, počevši od odeće preko obuće pa do nakita, Povoljni su sa cenama i imaju stvarno kul stvari koje ne možete naći u Srbiji.
Stvari koje se nalaze na mojoj listi želja:


Četka za ispravljanje kose: https://goo.gl/lYJN5T

-ove tregerice su mi prelepe, pogotovo jer su poderane i imaju bedževe po sebi! Jakna mi je potrebna, ili ipak nije... Imam 3 za jesen, ali evo, dodaću kolekciji još jednu, da ne bude da ne ispunjavam fešn ciljeve za jesen. ☺ Htela sam da kupim peglu, ali kada sam videla ovu četku, morala sam da je naručim jer izgleda savršeno! Verujem da odrađuje posao kako treba. Sledeća stavka je ogrlica - hvatač snova. Svi znaju koliko sam ja opsednuta hvatačima snova, kada sam videla na sajtu ovu ogrlicu, nisam mogla da odolim! Četkice... ma šta da vam pričam, nikad ih nije dosta! 

-Nadam se da vam se moja lista želja svidela! Kliknite na linkove iz ovog posta ako želite, evo ih na jednom mestu:


-Ćaoo. ♥

  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Ja se slazem sa tobom, iskreno bas volim da citam Wishliste i da ih pisem, tako da nisi jedina draga! Kliknula sam na sve linkove, suuper post! <33

    ОдговориИзбриши
  2. Woow! Tregerice su fantastične *-* Ma, cijela wishlista je totalno moderna :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post!Kada bi bila na tvom mestu,poručila bi iste stvari. :) <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.
    Četka za kosu izgleda jako zanimljivo :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Sandrice draga, jako zanimljive stvarcice. Posebno mi se dopadaju ove cetkice, jer je to moj kalibar i podrucje rada. Sve u svemu jako zanimljiv post, zelim ti sto bolju saradnju.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Tregerice su brutalne!
    Imaš follow uzvrati mi :) Moj blog je Be yourself :)
    http://budisvojivjeruj.blogspot.hr/#_=_

    ОдговориИзбриши
  7. stvari su super.Followala sam te, pogledaj i ti moj blog ako zelis. :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥