Mix make up challenge sa Nikolinom!

By Sandra Đukić - 20:06:00


Ćao svima!

-Današnji post je mix make up challenge. Nameravala sam da ga uradim još pre par dana, ali su se sve slike izbrisale pa sam ponovo morala da uradim ovaj izazov sa rođakom. Moja rođaka se zove Nikolina Đukić, na instagramu je možete pronaći kao @Nikolina_Djukic123! Igrali smo ovako ovaj čelendž: Ako ja izvučem obrazi i senka, Nina mi to nanosi na lice i tako celo vreme. Na žalost, radile smo izazov u sumrak tako da se nije na papirićima lepo videlo šta smo izvlačile tako da ću vam pisati sve to. Pa uživajte! Nas dve pre čelendža:


-Papirići:



-Koristile smo:


1. Prva sam bila ja. Izvukla sam senka+obrazi! Jao!
Nikolina je izvukla usne i maskaru.



2. Ja sam izvukla karmin i trepke, Nikolina je izvukla crveni sjaj i ''brada''. ☺



3. Ja sam izvukla korektor na kapak, a Nikolina ajlajner na obrve! ☺





4. Ja sam izvukla labello tj. Violet touch na nos, a Nikolina karmin ''u olovci'', onaj GR-ov na podočnjake. ☺



5. Ja sam izvukla olovku za oči na konture a Nikolina olovku za obrve na čelo. ☺



-Nismo slikali posebno čelo ali vidite na slici kako je to izgledalo. Evo još jedna slidža kako je izgledalo na kraju i Nikolinina reakcija. xD Ja sam pre videla na šta ličim! Hahaha. ☺



-Nadam se da vam se post svideo. Nisam videla da je neko radio ovaj izazov na blogu tako da mislim da sam pogodila temu. Editovala sam nešto slike, ali ja jednostavno nisam za to tako da nije neki kvalitet. ☺ Da li vam se svideo post? Da li smo vam nasmejale?
Komentarišite post, ljubim vas! :*









  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Nisam ovo jos vidjela na blogovima, drago mi je da ste se vi zabavile, mogla bi i ja jednom od dosade napraviti to

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Pre svega, preslatke ste! Pogptpvo tvpje pegice! :D
    Inace, jeste originalno izvoditi ovako neki celindz na blogu, i vas dve ste definitivno uspele! :D
    Mene ste jaki zabavile, svaka cast na svemu
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Nikada ovakve challenge nisam viđala na blogu, tako da sam se baš zabavila, a vidim da ste i vi, uspjele ste me čak i nasmijati, pogotovo ovo na obrvama

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Baš zanimljiv post, Sandrice! <33 Super je što ste se odlučile da ga uradite ove na blogu, to do sadajoš nisma viđala ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar post!♥
    Imas follow, nadam se da ćeš uzvratit,

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥