Kikin jutjub kanal ♥

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Za danas sam vam pripremila nešto malo drugačije! ☺ Naime, moja drugarica koju znate kao pobednicu giveaway na mom blogu i pre sam je pomenula par puta, Kristina Selaković, je ponovo pokrenula svoj jutjub kanal! Ona želi da uspe u tome, setite se kako je vama bilo na početku bloga ili čak vašeg jutjub kanala, kako vam je bilo kada ste dobijali prve članove i iz petnih žila se trudili da naučite što više o vašem hobiju. Kristina se jakoo trudi oko editovanja, imala je pre videee ali je izbrisala zbog hejtera. Paa, pružite joj podršku jer stvarno niko ne treba da odustaje od onoga što voli zbog par ljudi kojima je dosadno. Kikin jutjub kanal možete posetiti na Kristina Selaković (klik).Subskrajbujte se, za koji dan ide prvi video i ako volite šminku, definitivno ćete se zabaviti! ♥

-Ljubim vas do sledećetg posta, Kristina vam se svima u napred zahvaljuje. ♥




Share:

5 коментара

  1. Zelim joj srecu na kanalu ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divno je to sto podrzavas drugaricu. Slazem se da je svaki pocetak tezak i da je podrska prosto neophodna, pa sro je ne pruziti onda kad se moze? :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je što je ponovo počela sa snimanjem. :) Idem odmah na njen kanal, sigurna sam da je sjajan. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, ukoliko želis poledaj ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odavno nisam ulazila na tvoj blog Sandrice, kao sto nisam ni na blogger, pa cu sad taman da citam neke postove koje si pisala u posljednje vrijeme :) Super je nacin da je reklamiras tako sto ces napisati post na blogu. Zelim joj puno uspjeha, ja sam njen novi subscriber :) Mnogo bi mi znacilo da pogledas novi post na mom blogu, nadam se da ce ti se dopasti ---> DOUBLE Yankee scented candle review | Dostpune u Srbiji? ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma mi je drago sto si napisala post na ovu temu, rado cu se subovati na njen kanal, i zelim joj srecu da uspe. <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥