Easy fall make up tutorial! ♥

Ćao svima!

-Kako ste danas? Kako ste proveli dan? Moram vam priznati, počinje da biva ista priča i kada sam u školi i kada nisam, vikendom, uvek se nađu obaveze i post stignem da vam kuckam tek u veče, pa tako i uređujem slike. Sada, kada sam konačno napravila sve gifove i uredila ostatak slika, vreme je da krenem sa ovim make up tutorijalom za ovu jesen!

Koristila sam:

-Ruby rose paleta senki br. 2
-Golden rose eyeliner
-Golden rose city style maskara
-Lavera End Less maskara
-Eveline korektor br. 2
-Puzzle korektor 
-Golden rose karmin no.01
-Clasics olovka za obrve no.301
-Avon Colortrend olovka za oči

Četkice:

-Četkice sa dresslink sajta
-Beauty blender



-Prvo stavljam korektor na crvenila i bubuljice, vi možete staviti i puder. To nisam slikala jer nema ništa posebno u korektoru, a ni puderu. Pošto je jesen, vi možete staviti i malo bronzera, no ja ga ne koristim i samim tim i nemam tako da se nije našao u ovom tutorijalu. 
Da nastavimo dalje, mesto prajmera za oči ja tu stavim korektor jer sam negde pročitala da bolje drži. ☺


-Zatim nanosim roze senkicu na kapak, da, zaboravila sam da napomenem da su u pitanju sve šimeraste senke, ali meni to ne smeta jer se ne šminkam za svaki dan i to, no nadam se da ću uskoro kupiti neku lepu mat paleticu. ☺ To je ova u zadnjem redu skroz gore, pored plave.



-Posle toga sam nanela na pregib skroz od početka do kraja kapka braon senku, nešto tamniju nijansu. Videćete već na slici ispod. ☺ Nisam slikala kako to izgleda na kapku, ali jesam kada sam kasnije nanela samo u ugao tamno ljubičastu senku, sve lepo izblendajte, meni je to ovako ispalo!


-Nanela sam eyeliner i maskaru jer je senka bila gotova! Ovde se ne vidi dobro, videćete već na kraju kako je ispalo. 


-Ne volim da diram obrve, ali pošto imam nesnosnu rupetinu u sred obrve, morala sam malo da ih popunim. ☺



-Dodajte neki taman karmin na kraju, moj je već spomenuti GR karmin u ''olovci'', no.01!
Na kraju je ovako ispao ceo look! 




-Nadam se da vam se sviđa! Nisam profesionalac u šminkanju, još uvek vežbam i učim ali ovo je jedan od mojih omiljenih jesenjskih mejkapova i mislim da ću ga jako često nositi. sasvim je primeran za neke proslave, možda samo karmin malo odudara od atmosfere nekog veselja ali dobro, uvek možete uzeti neki ljubičasti, braon ili nude! ☺ 

INSTAGRAM: Misseslandy





Share:

6 коментара

  1. Sandrice draga, jako dobar post. iz dana u dan si sve bolja kad je u pitanju sminka, i jako mi je drago zbog toga. mlada si, samo vezbaj, ne obaziri se na komentare, smesi ti se dobra karijera profi sminkera, ja verujem u tebe. Ocigledno si poslusala neke moje savete, svesno ili nesvesno ali vidi se poboljsanje i drago mi je zbg toga.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Vau, tako jednostavno, a tako lepo! Oduševljena sam, ne znam šta bih rekla :) Nadam se da će u budućnosti biti još ovakvih postova ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Slicno se sminkam za izlazak, nema veze koje je godisnje doba :)
    Gifovi i post su odlicni! ♥♥♥

    Hashtag Girl

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan makeup, kao stvoren za jesen, jako se lijepo šminkaš, bolje nego ja xd stavarno mi se sviđa, svaka čast, samo nastavi tako

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo so slatka, a ovaj makeup look izhleda perfektno, s obzirom da ga je radila devojcica tvojih gpdina. Svaka cast! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Kako si ti slatka djevojčica ^_^ odličan post, samo tako nastavi <3


    http://mayaisback.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥