Dresslily wishlist

By Sandra Đukić - 16:46:00

Ćao svima!

-Današnji post je još jedna lista želja, ovog puta sa dresslily sajta (goo.gl/KNP7OZ)!  Sajt je zaista super, ima širok asortiman odeće, obuće, nakita, make up dodataka, stvari za kuću i još mnogo toga. Moja lista želja:


Jakna: goo.gl/niUs6r
Jakna: goo.gl/CceW2m
Jakna: goo.gl/fzbCwN
Čaša: goo.gl/PsKLXT

-U glavnom su tu jakne, jedan duks i ova prelepa termos-čaša! Stvari su stvarno prelepee, nadam se i kvalitetne. ☺Teksas jakna je prelepa, apsolutno! Druge 2 jakne imaju nalepnice i bedževe, sviđaju mi se obe iz istog razloga, Duks sam videla kod Andree Farbric i odusevila sam se kada sam je videla dok sam čašu videla kod Anjice sa boga Anja's diary i skroz me je oduševila! ☺

Na sajtu je rasprodaja: goo.gl/kHCf2N


goo.gl/niUs6r

-Kliknite na linkove koje sam ostavila u ovom postu koje sam ostavila, ako vam nije problem.
Ljubim vas! ♥



  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Sjajan post,svidja mi se ova bela bluzica!Posetila sam linkove
    Pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasno!
    Najviše mi se sviđa ova jeans jakna i duks, divnoo. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična wishlista *-* Jakne su fantastične i naravno ostale stvarčice!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Amazing list <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥