Ciljevi 2016. godine.

By Sandra Đukić - 18:58:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Blog sam prebacila na fashion&beauty, ali nije na odmet imati mali uviđaj o napredovanju sa ciljevima, i ako to u opšte nije fashion i beauty. ☺ Ostala su još 2 meseca do kraja godine, takođe i do kraja roka za ispunjavanje ciljeva! Dokle sam ja to stigla? Pogledajte na spisku ispod. 

- PROČITATI 15-20 KNJIGA

-ODGLEDATI 30-40 FILMOVA

- ZAVRŠITI ŠKOLSKU GODINU SA 5.00

- PROSLAVITI BLOGO-RODJENDAN

- BITI AKTIVNIJA NA INSTAGRAMU

- KUPITI POKLON DRAGIM OSOBAMA

- KUPOVATI SVAKOG MESECA HEJ! 

-REDOVNO POPUNJAVATI DNEVNIK

-IMATI 100.000 PREGLEDA NA BLOGU

-SAKUPITI OKO 300 ČLANOVA

-JOŠ VIŠE UĆI U SVET KOZMETIKE (PRAVITI RECENZIJE NA BLOGU, 
ISPROBAVATI NOVE PROIZVODE, ŠTEDUKATI ZA NJIH ☺)

-VODITI RAČUNA O ZDRAVOJ ISHRANI

-VIŠE VEŽBATI

-ODGLEDATI 3. DEO DIVERGENTA ČIM IZADJE

-PRONAĆI NOVU ZANIMLJIVU SERIJU ILI NASTAVITI SA PLL

-PRAVITI VIŠE DIY PROJEKATA ZA VAS ALI I ZA SEBE!

-OPROBATI SE U NOVIM TAKMIČENJIMA

-NAPRAVITI PAR PHOTO-VLOGOVA

-ORGANIZOVATI GIVEAWAY ILI VIŠE

-UPOZNAVATI NOVE LJUDE

-POPRAVITI ODNOSE SA PAR OSOBA

Резултат слика за we ♥ it

-Paa, šta je prekriženo to sam ispunila, ili bar delimično ispunila. ☺ Pročitala sam 10 knjiga za sada, filmove nikad neću pogledati do kraja niti ću to ispuniti jer sam više tip za serije. Ili kada malo bolje razmislim, pišite mi dole preporuke za:
horror
sci-fi
mystery
action
Tako želim da ispunim taj cilj, hah. ☺ Školska godina je završena sa 5.00, ovu sam odlično počela! Blogo- rođendan je proslavljen, sve je bilo super oko toga na blogu. Na instagramu sam bila jako aktivna dok mi 300 slika nije misteriozno nestalo (!?). Okačila sam tri nove slike, hah. ☺ Inače, na insti sam dostigla 1000 pratilaca, hvala vam svima koji me pratite! Moj instagram: @misseslandy! Što se poklona tiče, nekima sam kupila, nekima još uvek ne. Do kraja godine ću svima njia kupiti poklon koji im se sviđa! Sa kupovinom HEJ!-a napredujem, svakog meseca ga kupujem i ni jedan broj nisam propustila. Stavke na mojoj baket listi za 2016. godinu koje sigurno neću ispuniti su popunjavanje dnevnika i imati 100k pregleda na blogu. Dnevnik nisam ni počela a sa pregledima sam na 50.5 k, nema šanse da dođem do cilja do 1.1.2017. godine. Sakupiti oko 300 članova? Hm.. Pa realno gledano, moguće je. ☺ Pozovite svi koji ovo pročitate po jednog prijatelja na blog i uspećemo da skupimo 300, ali čisto sumljam da ću do kraja godine imati 290+ članova. Sa kozmetikom sam svima preko glave, ali svima. Evo, i blog mi je fashion&beauty tako da očekujte gomiluu postova o kozmetici i šminci, jedva čekam! Imam toliko toga na umu. ☺ Zdrava ishrana i ja smo ogroman kontrast, ništa od toga. Ako počnem da vežbam 1.11.2016. i to budem radila svaki dan do kraja godine, staviću tačku na ovu stavku. U opšte nisam bila aktivna po pitanju vežvanja! 3. deo, Allegiant od filma Divergent sam odgledala i protraćila vreme. Odgledala sam ove godine 2 serije, sada gledam Teen Wolf, ali je cilj ispunjen! Po pitanju diy projekata sam se jako aktivirala, ne znam da li će ih biti na blogu ali sam se stvarno aktivirala! Išla sam na sva takmičenja i iz biologije osvojila 2. mesto na republičnom dok sam na ostalim stigla do građanskog. Joj, kad se samo setim koliko sam plakala kada mi je 1 bod iz istorije falio da prođem dalje... Ali nećemo o tome! Photo vlogovi će biti uskoro, stay tuned. ☺ Giveaway organizovala, sledeći je najverovatnije za rođendan bloga! Upoznala sam mnogo novih ljudi ali će ova stavka biti štiklirana tek na samom kraju godine. Sa svima sam sada super, ni sa kim nisam pokvarila odnose i jako sam srećna zbog toga! ☺

-Većina ciljena je ispunjena, evo, polako završavam i ostale ciljeve i u planer beleživ ciljeve za 2017. godinu. ☺

INSTAGRAM: @Misseslandy


  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Nadam se da ćeš sve ostale ciljeve do kraja 2016 godine ispuniti i puno sreće ti želim!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Sretno u daljnjem ispunjavanju ciljeva *-* Nadam se da ćeš uspijeti!
    Ako nađeš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Iako imas puno ciljeva oni nisu nedostizni. Zelim ti da ih sve ostvaris

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka cast na ispunjenim ciljevima ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da si jako ambiciozna i super je syo ti je ostalo jos malociljeva da dovrsis do kraja ove godine :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da je pola od ovih ciljeva prekriženo i već uspješno odrađeno, čestitam ti što si prošla sa 5,0, to je jako teško, nadam se da ćeš i u ostala dva mejseca uspjeti popuniti sve ciljeve. P.S. ako te zanimaju filmovi pogledaj moj sajt za preporuke filmova filmtasticno.blogspot.com tu imaš mnogo filmova, pa ako želiš pogledati neki imaš preporuka :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥