Beograd u jednom dahu!

By Sandra Đukić - 22:20:00

-Evo me ponovo. Upravo gledam knjige u uglu stola i razmišljam koliko će mi vremena trebati da sve naučim. Ipak, i meni je potreban odmor i posle dužeg vremena vam ponovo pišem, u nadi da ću se bar malo opustiti i zaboraviti na sve svoje obaveze.

-Juče sam bila u Beogradu na izletu. Odmah ću vam reći da sam, blago rečeno, razočarana! Sve je bilo u žurbi, mnogi su bili nervozni i samim tim nam upropastili izlet, kako mrzim tako iskompleksirane osobe! Prvo smo otišli na avalski toranj, bili su u fazonu ''Nemojda ste poneli telefone NI SLUČAJNO!'' Nisam mogla da vam fotografišem avalski toranj nikako, ali sam očekivala nešto više. Išli smo na 204 m visine i ono, doživljavala sam i zanimljivije stvari.
Marakana tj. stadio Crvene zvezde je bila sledeća destinacija. Tu je bilo okej, kada me neko pita za šta navijam, kažem za zvezdu, ali zapravo nikada u životu nisam pogledala ni 3 minuta jedne fudbalske utakmice. Svidelo mi se tamo, a preko puta ulaska u muzej smo videli Cecinu kuću. ☺
Botanička bašta u Beogradu je jedno divno mesto! Posebno mi se svideo vodič, žena (devojka zapravo) je jako slatka, predivno priča i uvek je zabavno dok objašnjava kako koja biljka funkcioniše. Tu je i staklenik gde se čuvaju biljke koje nisu iz naših krajeva i kojima naša temperatura ne odgovara. Tu nisam bila do kraja jer mi je malo zasmetalo u nutra, vazduh, toplina i sve to, ali je stvarno bilo lepo.
Verujem da je nezaobilazan Kalemegdan, bilo ko da ode u Beograd. Tu smo imali ''slobodno vreme'' u parku gde smo ručali, a kasnije otišli na kalemegdan gde je Dunav odnosno odakle se vidi Novi Beograd. Pogledaj je neverovatan!

-Sve u svemu, bilo je okej. Samo mi je žao što nismo išli u Knez Mihajlovu ulicu, jer bi tako svraćali u Lily a ovako nisam ništa ni kupila. Doručkovali smo na jednoj pumpi i tu je imalo mnogo Golden Rose kozmetike, a ja sam čuvala pare za Beograd i nisam ništa kupila, hahah. Ali ne, stvarno su imale ekstra stvarii i senkice. Slikala sam apsolutno sve, ali ću vam pokazati samo 5 slika jer ostalim nisam zadovoljna kako su se editovale. E da, kažite dragička! Najzad sam naučila da editujem da slika liči na nešto, uskoro će biti tutorijal kako ja editujem fotke za blog i instagram. Do tada uživajte u ovih 5 slika, a mi se uskoro čujemo! Ćaoo! ♥








  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Odlicne fotografije. Uff kako mrzim te sto zbog svoje nervoze svima pokvare dan. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajne fotografije,divno pises!♥

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi je žao što ti je društvo pokvarilo sve, ne mogu vjerovati da ljudi čak i na ekskurziji mogu biti iživcirani, a sve u svemu po meni je Beograd jedan od ljpših grada na Balkanu, samo sam jednom bila u Beogradu, a i to jednom je bilo u prolazu, jako bih voljela obići čitav grad, jer po videima i postovima, vidim da je prelijep grad, a i ljudi su super, barem tako mislim, sve u svemu super post, šteta što nema više fotografija

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Preduvne fotkice! Drago mi je da ti se Bg dopada, steta sto nisi duze osyala i na miruu raxgledala njegive lepote. Ja zivim u Beogradu i prosyo ga obozavam! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥