Recenzija: lavera END LESS mascara

By Sandra Đukić - 15:00:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Napisali ste da želite recenziju GR ruža, ali prosto mi je bilo malo glupo da pišem o nekom proizvodu milion i jedan put  a svi ga koriste, tako da sam se odlučila da rezenziram moju voljenu Lavera maskaru! ☺


-Ovako izgleda maskara. Izgleda jako prefinjeno i profesionalno, u njoj ima mnogo proizvoda i treba joj malo duže vremena da se osuši, ali na kraju je preeedivna! Ona ne daje volumen kao što piše, ali vaše trepavice sa njom možete oblikovati kako želite. Znači, predobro!

-Da li još neko svočuje maksaru? Kako god, ovako izgleda. Nje vam je potrebno par slojeva, videćete već četkicu, malo teže se nanosi. Nije skroz crna već je je siva, jako kremasta (možda je čudno što ovo kažem, ali istina je).



-Evo četkice! Dodato je mnogo kontrasta i zato izgleda kao da je maskara crna, ali zaista nije. Malo jeteže rukovoditi sa četkicom jer vam je maskara bukvalno između dlačica, a one su kratke, no okej, može se koristiti. 


-Od ove maskare se ne stvaraju grudvise u opšte, međutim zato što je malo tečnija može se desiti da se lepe trepke, tako da ih uvek moram razdvajati četkicom od suve maskare ili četkicom za obrve dok se ne osuši. Eto, to je jedan problem ali sve se reši.


-Ovako izgleda na mojim trepavicama.

Da li se isplati kupiti je?

-Već znate da sam dobila sve svoje maksare pa tako i ovu. Meni se mnogo dopada, ima par mana ali dobra je svakako. Možete je stavljati i za školu, ona će podići vaše trepavici i lepo će se videti, ali neće biti upadljivo. Već imate gore recenziju tako da nemam više šta reći, meni se sviđa. Samo je cena malo velika za jednu maskaru po meni.

Naziv: Lavera End Less mascara
Poreklo: Nemačka
Dobila sam je
Cena: 36 $


-To je sve za ovu rezenciju. Mnogi će pomisliti da želim da se hvalim sa maskarom koju sam vam prestavila, ali to nije istina. I ako sam je dobila, cena je velika i sve to, bila sam iskrena i rekla mane koje sam uočila prilikom korišćenja već par meseci. Mislim da ću je čak uskoro potrošiti. ♥



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Četkica maskare me baš privlači i izgleda obećavajuće, a na posljednjoj slici mogu vidjeti daa baš izdužuje i raščešljava trepavice, što je meni najvažnije kod maskare, mislim da ću je probati.

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Maskara izgleda bas dobro!!!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam do sada čula za ovu maskaru, ali izgleda zaista obećavajuće, na tvojim trepavicama stvarno deluje fenomenalno. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Sandra, jako dobra recenzija, meni se jako dopada ova maskara.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥