Pobednik giveaway-a je...

By Sandra Đukić - 18:07:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post! 

-Obećala sam da će proglašenje pobednika biti još 10.9., ali zbog silnih obaveza nisam mogla ni da doprem do računara. Zato ću u ovom postu proglasiti pobednika!


A pod brojem 4 je bila...


Kristina Selaković! Možda je neko zna od pre kada je imala kanal ''Kristina Selaković'' i tada sam rekla da je to moja drugarica iz razreda. Verovatno će mnogi sada pomisliti da sam namestila da ona pobedi jer mi je drugarica, ali to nije istina, sve je pošteno odabrano. ☺

-Kiko čestitam! Javila sam ti se na fb, dobijaš stvari u školi. xD

  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Divan post draga <3
    Pogledaj moj giveaway i ako želiš učestvuj !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/2016/09/giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  2. Estitam pobednici, verujem da se jako ibradovala! :D
    Poseti ako zelis :):Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. BAS TI JE FORA DA TI DRUGARICA POBEDI.I SUVISE JE PROVIDNO DA JE OVO SVE NAMESTENO. TI NJOJ NECES NI DATI NISTA,OVO JE JEDNA VELIKA LAZ,LAZAN GIVEAWAY,SRAMOTA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paket je kod mene,ko ne veruje zabole me!Niste fer jer je osuđujete!Ništa nije namešteno!Ako ne verujete i sad želim da vam kažem da je paket kod mene i da ništa nije namešteno.

      Избриши
  4. Blago njoj xd, sve čestitke pobjednici

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam pobednici, jako fer i pravedan način da se odredi pobednik, čestitam na tome!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam pobednici, uzivaj u poklonima! :) Kako se namestilo, bas mi je drago. :D ❤

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, ako zelis pogledaj❤

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitke pobjednici, radujem se buducim darivanjima :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥