Pesme sa Evrovizije pod čijim utiskom sam još uvek ♥

By Sandra Đukić - 16:41:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

Резултат слика за eurovision

-Evrovizija je bila još na proleće, ne znam ni sama u kom mesecu, no ja još uvek verno slušam muziku sa kojom su učesnici u najboljem mogućem svetlu prestavili svoje zemlje. Želim da sa vama podelim nekoliko pesama i kažem vam svoje iskrene utiske o njima! Spremni? Krećemo!

Sergey Lazarev - you are the only one (Russia)


-Pesma koju nisam dobro osmotrila dok je evrovizija trajala, već sam shvatila suštinu tek pre par dana. Spot je fantastičan! Rusija je definitivno zaslužila 1. mesto. Što se tiče spota malo detaljnije, dok je bio na sceni live evrovizije takođe se vidi da je dao sve od sebe i najbolje što se mogao prestavio temu pesme. Tekst je fantastičan, stihovi: ''​Won’t ever give up ’cause you’re ​still somewhere out there nothing or no one’s gonna keep us apart breaking it down but I’m still getting nowhere won’t stop, hold on...''
Zaista prelepa pesma, ja nema reči. ☺

Amir - J'ai Cherche (France)


-Pesma Francuske mi se od skoro sviđa, ritam mi je prventveno fantastičan. Ne znam kako je tačno izgledalo izvođenje ove pesme na sceni Evrovizije, no spot koji je van nje snimljen je predobar. Tekst takođe, nemam reči, oduševljena sam. ☺


Gabriela Gunčinkova - I stand (Chech republic)


-Gabrielina pesma mi ne izlazi iz glave. Nisam jedna od onih osoba koje vole ovakve pesme, no ova je fantastična i nikada mi neće dosaditi ako nije za 2 meseca slušanja. Gabriela je prelepa, tekst jako lep i dirljiv...Nikada nisam pevušila ovakve pesme do ove, ako mi verujete, i nikada pre nisam naučila neku pesmu. Spot je jako lep van scene, nemam reči!


Poli Genova - If you was a crime (Bulgaria)


-Preeedobra pesma, ritam je fantastičan i uvek je slušam kada radim vežbe i nešto slično. Jako je zarazna, tekst predivan. Da li sam jedina koja čuje ''Dodaj mi ljubav tu?'' xD
Poli je preedivna, na sceni je bila takođe divna! Ritam mi se mnogo sviđa, baš volim ovakve pesme. ☺

ZAA Sanja Vučić - Goodbye (Serbia)


-I ove godine sam oduševljena kako je takmičarka iz Srbije prestavila našu zemlju. MIslim da sam ovu pesmu oslušala 2934847373 puta i još uvek mi je jedna od omiljenih! Ove godine je Sanja na sceni izgledala nešto drugačije nego prošlih godina takmičarke, predivna je u svakom slučaju. ☺ Ovu pesmu definitivno znam celu na pamet i nekada počnem nesvesno da je pevučim. Tekst divan, Sanja divna, spot divan, igračice divne... Sve je bilo savršeno!


-Tu ima još par pesama, na primer pesma kojom je prestavljena Bosna, Hrvatska... ali ove su mi najdraže i zato sam samo njih ubacila. O daa, kako da ovo zaboravim? Hvala vam svima od ♥ za 40000 pregleda, ne znam kako da vam se zahvalim! Idemo do 50000 pregleda! ☺




  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Ja nisam gledala Evroviziju, a cula sam samo nasu i holandsku pesmu, ali se slazem da je Sanja bila sjajna. Slusala sam je i pre Evrovizije, tj. grupu ZAA u kojoj ona peva, i obozavam je. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su se od pesama na Evroviziji svidele samo naša, mađarska i crnogorska pesma. Ostale su mi bile nekako... nah. U svakom slučaju, stvarno odlična ideja za post! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne znam zašto, ali već dugi niz godina ne gledam Evroviziju. :/ Sjajna ideja za post, poslušala sam upravo rusku pesmu i zaludela se heheh. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Sve pesme na Evroviziji su bile sjajne!Meni se svidela 'naša' pesma.Ideja za post je veoma zanimljiva!Drago mi je što si podelila tvoje mišljenje sa nama!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Hahaha, sad sam poslušala pjesmu od Poli i čini se da kaže tako, također, ima još mnogo toga što mislim da netko kaže u pjesmi, a zapravo nije tako. :D
    Odlična ideja za post!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!:) Ukrajina je osvojila prvo mesto, nije Rusija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ne, ja sam mislila da je Rusija više od Ukrajice zaslužila prvo mesto. Ovaj post mi je u skicama već možda 7 dana i nisam sve zapamtila, nisam ga zadnji put proveravala pre 7 dana ali valjda shvatas sta sam htela da kazem. ♥

      Избриши
  7. Ja nisam pratila evroviziju, ali sam cula Sanjinu pesmu i odlicna je! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥