OUTFIT POST | HELLO SCHOOL! COLLAB

By Sandra Đukić - 16:16:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Kad je pre počela škola? Raspust je proleteo i desilo mi se par stvari zbog kojih ću pamtiti ovaj raspust, verovatno za uvek. Jedna od tih stvari je svakodnevno planiranje odeće koju ću nositi u školu po danima. XD Da, to sam radila. Prvo sam nislila da prvi dan obučem haljinicu i espadrile, ali sam se predomislila kada sam kupila nove farmerke krajem avgusta! Prosto sam morala da ih obučem prvi dan. Uz njih sam odabrala majicu koju sam kupila u butiku "Stefan" ako nekoga zanima, obukla maminu košulju koja obara (sry mama, ali ja nemam svoju kariranu :p) i obula espadrile koje ste već videli u prethodnim postovima! Jako je lepa kombinacija, lagana, primerna za školu a kao šlag na tortu, tu je moj nezamenjivi Q&Q sat! Mislila sam da ću poneti samo olovku, gumicu i jednu svesku, ali sam se predomislila i ipak uzela SPORT ranac u koji mi je stalo sve što sam nosila! Ovaj post je collab sa divnom Tijanom sa bloga Tijana queen of fashion koju obožavam, naš drugi collab, aaa! ❤ Njen post pogledajte ovde, a ja vas ostavljam da uživate u fotografijama na kojima sam malo čudno ispala, ima i jedna spontana sa rođakicom, hahah. XD









-Neke su jako spontane jer sam pazila rodjaku! ☺

Ranac - SPORT
Sat - Q&Q
Kosulja - mamina xD
Farmerke - Capitto
Espadrile - Differente, obuca metro
Majica - Stefan

-Nadam se da vam se post svidja, procitajte obavezno Tijanin ovde!


  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Mnogo si slatka i prelepo si se obukla haha :D
    Haha, i ja znam buti jako neodlucna kada je oblacenje u putanju xD
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Aa, jako sam srecna zbog naseg drugog collaba. Kombinacija je savrsenaaa *___* <3:***

    http://tijanaqueenoffashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. https://magicworldofpanda.blogspot.hr/ pls follow her and comm some posts

    ОдговориИзбриши
  4. Baš slatka kombinacija! Čekaj, STEFAN iz Arilja (ako sam dobro upamtila xD) je li tako? Ako je jeste, to ima kod mene, moraću jednom da odem tamo da pogledan stvari pošto mi je ova majica preslatka ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Imam istu košulju i mnogo je volim, inače lijep post :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Preeeslatka si draga. :) Espadrilice su sjajne kao i košuljica <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Preslatka siii!
    I divna kombinacija, baš ti lijepo sve stoji . ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Ok sve,al mogla si uzeti drugu majicu,nekako mi je ne znam..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se oblačim prvenstveno kako meni odgovara i kako se meni sviđa. Na primer, ja mislim da ova majica uz ovo ide okej, jesu ruzice visam ali sta je tu je. Ja ne nosim toliko crne majice i dukseve u opšte kao ni sive, retko kada kupujem takve boje, tako da nisam nista u roze boji ili tako nesto mogla da obucem uz ovo. ☺

      Избриши
  9. Jako lepa kombinacija, bas prolagodjena za skolu i ovo vreme. Vrlo je atraktivna i moderna tako da sto da ne...

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Outfit je odlican, preslatkaa si

    maggieblogspot.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥