Moja make up kolekcija! ☺

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!


-Anketa je zatvorena za glasanje i najviše glasova je imao post pod nazivom moja mejkap kolekcija, tako da ću danas pokazati šta ja sve koristim od šminke. Odmah da napomenem, ja se ne šminkam ni za školu, ni za rođendane kod drugarica ni za neke posete. Nekad za grad, neko veselje i to je to. ☺ Iako imam više šminke nego što bi devojčica od 12 godina trebala da ima, vadiću se na to da sam bloger. xD


-Prvo ću vam pokazati teglicu sa šminkom za oči i još par stvari koje nisu kategorisane ili nisu mogle da stanu u teglu gde im je mesto!


-Ovo je sadržaj te tegle:
-Golden Rose eyeliner
-Random maskara
-Golden Rose city style maskara
-Lavera  END LESS difinition maskara
-Avon colortrend black magic maskara
-Avon super shock maskara
-Puzzle korektor
-Eveline 24h korektor u stiku
-She lip gloss
-GR matte lipstick
-Victoria's Sicret sjaj za usne
-Aura sjaj za usne
-Clasics olovka za obrve
-Random olovka za oči (NAZIV ''RANDOM'' STVARI SE IZBRISAO SA PAKOVANJA)
-Bourjois olovka za oči, broj 19
-Golden Rose olovka za oči broj 301.
-Vollare olovka za oči 
-Mallia Kajal olovka za oči
-Brooklin olovka za usne broj 215


-Prvo ću vam reći nešto o Golden rose eyelineru. To je ujedno i jedini eyeliner koji imam i nisam zadovoljna njime, verovatno ću uskoro kupiti Aurin. Naime, kod ovog eyelinera je problem što se dugo ne suši, nije precizan a ja još ne umem da ga izvlačim (#goals, #dobitnakombinacija),


-Smatram da svaki početnik u šminkanju treba prvo da kupi mastaru jer je maskara ključ celog izgleda odnosno mejkapa. Jedna sam od onih osoba koje bi uvek samo maskare kupovale, no ironija je što ja ni jednu od ovih nisam kupila već sam ih dobila. Omiljena mi je Lavera, kada hoću malo maskare koristim ''random'' maskaru i za raščešljavanje trepki koristim GR maskaru. Tu je i Avon plava super shock maskara koju retko koristim! ☺


-Ovo ne bi trebalo da je ikome opsesija, no meni su korektori upravo postali. Prvi i tamniji je EVELINE, moj je u broju 2 i jako mi je drag korekor. Lagan je, nije loš po prekrivanju. Drugi korektor je puzzle o kome sam prvo mislila sve najlepše, no nije nešto po prekrivanju, smanjuje bubuljice  ali se vidi trag kada ga stavite na podočnjake.



-Predjimo na olovke za oči i za obrve. Možete znati koji je svoč od koje olovke tako što ćete krenuti ovako: olovka za obrve je prva, pošto je ovaj kreon 2. po redu, biće 2. i na ruci i sve tako. Evo samo naziva:
1. clasics brown pencil
2. Random kreon
3. bourjois kreon
4. Vollaro kreon
5. GR kreon
6. Mallia Kajal kreon

-Najviše koristim GR olovku, po svoču izgleda najbolje i takva je i na očima. Jako je dobra, kremasta, pigmentovana, dugo traje. Olovku za obrve nikada ne koristim, pucala je jako i katastrofa je. Takodje volim ljubičastu olovku, a za ostole mi je sve jedno. ☺




-VS sjaj nije stao u teglu za karmine i labella pa je završio ovde sa još par stvarčica. Sve znate o njemu, on je moja ljubav! She sjaj mrzimm, čuvam ga čisto onako, netaknut je. U početku je bio okej a sada mi je sve jedno za njega. Njegov swoč je prvi, a VS sjaj je na kraju. 2. swoč pripada GR mat karminu, njime sam oduševljena! Inače sada ne želim da pišem recenziju stvari jer ćete čitati recenziju ove sedmice jednog proizvoda koji bude u komentarima imao najviše glasova! Okej, da nastavimo. Aura sjaj u bočici imam od davno a Brooklin olovkom sam oduševljena!


-Ovo su svi proizvodi za usne, fali jedan crni karmin, malo se vidi.



-Krenuću od labela. Imam ih mnogo, 11 labella i neka sam skoro potrošila. Ovde nisam išla redom sa scočevima, evo koji su po redu: 
1. Labello fruit shine - cherry
2. labello perly shine
3. labello care & colour - rose
4. Baby lips - cherry me
5. baby lips electro - strike a rose

Ostala labella:

-Rosall LIpBalm - milk & honey
-Baby lips - hydrate
-Melisa labello 

-Najviše mi se sviđa baby lips electro jer je najpigmentovaniji, mada ni jednom baby lipsu iz te kolekcije hidretacija nije jača strana. Jako dobro hidriraju Labello care & colour i perly shine kojima sam oduševljena dok je fruit shine od Labella osrednji. Cherry me mi je okej, prelepo miriše! Ostala labella nisu pigmentovana ili ostavljaju blagi sjaj, no po hidretaciji je dobar Baby lips dr. Rescue i labello Original. 


-Aura sjajevima u tubici u opste nisam zadovoljna, moram da stavim kilo proizvoda da bi se u opšte i videli. Na usnama se ni jedan ne vidi, jako su lepljivi, miris im je onako, ništa posebno. Definitivno ne preporučujem, bili su na sniženju, mislim 100 dinara, pa sam tada kupila sve ove. Inače su po 200 i ne vrede ni dinara po mom mišljenju. Ne znam koji je koji broj jer se to izbrisalo. ☺


-Stigli smo do karmina! Omiljen mi je Flasf nude od rosala koji je inače labello, no ne daje nikakvu hidretaciju pa ga svrstavam sa karminima. Baš je dobar za školu! Takođe volim Aura karmin sa šljokicama, jako je lep i možete ga nositi uvek, na dnevnoj bazi. Quiz ruž sam kupila zbog Savindana i Vidovdana u školi jer učestvujem u folkloru pa mi je bio potreban, a ovako je super, jako je prijatan na usnama. Clasics sam uništila oblik! Ne znam kako zaokruglim karmine.. ☺ On mi je okej, ništa posebno. Ne koristim ga često zbog boje, ali stvarno mi je nijansa vrhunska!


-To je bila koja kolekcija šminke! Pišite mi koji proizvod želite da recenziram osim labella!

Koristite li nešto što koristim ja i kakvi su vama utisci?


Share:

8 коментара

  1. Wow kolika kolekcija xd, ja se šminkam pa neam ovoliko xd,ali jedno je sigurno,svaka djevojka voli šminku, jedino je nikad nije dosta :D Inače recenziraj golden rose ruževe

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, ovo je jedna zaista dobra i kvalitetna kolekcija. Svidja mi se nacin na koji si nam je prezentovala, jer zahvaljujuci istom zakljucujem da umes da cuvas sminku. Proizvodi koje ti imas su zaista kvalitetni, i vrlo atraktivni, mislim da je baš prilagođena tvom uzrastu,tako da sve u svemu odličan post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivna kolekcija, draga moja. :) Probala sam neke Aurine sjajeve u tubici, međutim meni su se baš dopali pošto Novi baner je genijalan! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ajmeee odličan post!
    Baš sam uživala čitajući. ☺

    Ima prekrasnih stvari, ali polako, proširit ćeš ti to još iz temelja.

    Super Sandrice. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, jako lijepa kolekija i bas je super ovo sa teglicama :)
    Uvijek se na to mozemo izvuci da smo blogeri haha :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Imas dosta sminke za jednu dvanaestogodisnjakinju, ali ja te ne kritikujem, jer si i sama rekla da se ne sminkas svakodnevno i za skolu,sto je super, vec samo za posebnije i svecanije prilike. :D
    Suoer post! Bas si lepo ukrasila teglice ♡
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post!Bas mi se dopada tvoja kolekcija!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥