Lista želja ove jeseni!

Ćao svima!

-Nije me bilo dugo, znam, ali sam primetila da smo svaki dan sa pregledima prelazili brojku od 150 pregleda bloga, a pre je bilo toliko kada imam post. Znači prestrećna sam! Možda vama to nije neka cifra, ali kada je vaš blog najviše po danu imao 400 pregleda a po postu 360 (pff,pfff,pfff), onda vam jako znači, hahah. ☺
POšto je jesen počela, red je da unesem malo jesenje atmosfere u ovaj blog! Postovi će već sada krenuti i biću redovna jer meni za učenje i domaći ne treba ni 1 sat, za divno čudo. Imaćete postove možda i svaki dan. Izgled neću dirati osim banera možda, ali otom potom, javiću vam sve. Prvi post u kolu jesenjih postova je lista stvari koje želim da kupim ove jeseni, od odeće, naravno.


-Za ovaj post sam dobila inspiraciju upravo od farmerica sa ove liste želja! Ne,ne, to nisu baš ove već jedne jako slične u radnji blizu mene, ista boja a napred je kao pravougaonik manji i tu su samo pocepane, znači prelepe! ☺ Pošto moja mama nije zadovoljna jaknom koju sam naručila sa @Butik_Ooops, mislim zadovoljna je, ali je mislila da je deblja i hoće da mi kupi još jednu za jesen. Iskreno se nadam da ću pronaći nešto sa ovim dezenom pozadi, jer mi se to mnogo sviđa! Sivi duks kao i svaki drugi duks, želim da imam tako jedan klasičan koji ide uz sve. Adidas roze trenerku sa slike ima moja drugarica i rekla mi je da ima u Đaku da se kupi (ko ne zna, prodavnica sportske opreme širom Srbije). Jako mi se sviđa i zbog boje, neon roze je u pitanju!


-Krenuću od obućeee. ☺
Bajkerke sam baš juče gledala na Obuća metro  sajtu. Kada sam pre mesec dana gledala, nisu imale ni jedne a sada je popust na njih i do -70% , nema šanse da propustim ovu prliku! Videla sam jedne jako lepe, ostaviću vam dole na kraju posta linkove svih koje mi se sviđaju kao i link stranice gde su sve bajkerke na popustu, aiii. ♥
Sećate se mojih Nike roze Air max patika? Pošto su mi sa jako sviđale, nosila sam ih, nosila, nosila i nosila dok se nisu stvorile linije gde se savija noga i to prosto izgleda jako ružno, a takođe sam imala u skorije vreme još par nezgoda sa njima (ajoj :/) tako da su stvarno dotrajale pored sve obuće iz cipelara koju sam nosila! Videla sam u Kobri (isto prodavnica sporta) jedne prelepe, do pola neon roze i onda ide ombre u nešto zatvorenju zelenu. Znači prelepee su! Iskreno se nadam da se neće rasprodati još neko vreme. Patike sa slike mi se takođe jako sviđaju, možda i malo više. ☺
Šešire sam zavolela dok sam gledala Marije Žeželj jutjub kanal i instagram, oduševila sam se i mislim da bi mi lepo stajali. Čim pronađem jedan klasičan a lep, po mogućnosti u braon ili crnoj boji- kupiću ga! U poslednje vreme gotivim šalove koji su sastavljeni i samo se obmotavaju oko vrata, to mi je jako tambler i kul!
Jaoo ljudi, koliko su samo savršene hologramske stvari! Nisam viđala ovakve torbe ovde, tako da ću je verovatno poručiti sa nekog sajta. Ja sam zaista oduševljena ovim torbama i mislim da bih mogla da samo njih nosim, za uvek. ☺ Torbe na rese - ništa što se nije nosilo i prošle godine. Jednostavno su mi prelepe, volim boho stil i želim da imam što više stvari sa resama u ormaru!

-Požurite ako nešto želite da naručite, od juče se rasprodalo mnogo modela tj. od sinoć kada sam zadnji put gledala sajt!


-To bi bilo sve za ovaj post, još jednom vam kažem, nisam umrla od početka škole, vidite da sam živa! Pisaću od sada redovno, obećavam, očekujte post sutra ili prekosutra sa mojim slikama (ejj, ejj, sa mojim slikamaa! XP xO)! Baj baj! ♥






Share:

5 коментара

  1. Divne stvari! Zelim ti da sve kupis, pogotovo ovu jaknu sa predivnim natpisom jza :D
    I ja sam uz Mariju zavolela sesire, hehe ...
    Poseti ♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasne stvari Sandrice, stvarno te vidim u svemu i sve bi ti lijepo pristajalo.
    Nadam se da ćeš kupiti nešto od ovoga. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Woow! Stvari suu predivne pogotovo one torbice *-*
    Novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Sandrice draga, predivne stvari. Jako lepe i vrlo atraktivne. ja ti zelim da ih sto pre kupis, pa ocekujem uskoro neki post vezan za autfit.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Sve je preslatko, Sandrice <33 Nadam se da ćeš kupiti većinu stvari, a pogotovo ovu jaknicu koja je apsolutno preeslatka! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥