Life bucket list!

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Od kada sam otvorila pinterest nalog, sve više i više vremena provodim fotografišući (za sebe, ne'do Bog da neko vidi xD), pinujući razne slike i praveći nove zidove! Jedan od najdražih mi je ''life bucket list'' koji još uvek nadograđujem, uprkos 1000 i jednoj slici na njemu. Ko nije znao, life bucket list je lista stvari koje želiš da uradiš tokom svog života, malo maštovitija. ☺ Danas ću vam reći nešto više o mojoj listi stvari koje želim da uradim tokom svog života. Spremne? krećemo!

 :

-Ne pričam često o tome koliko volim Victoria secret van sjajeva za usne i body mistova, no sam Bog zna koliko sam opsednuta, haha. ☺ Jako bih volela da odem na jednu njihovu reviju, to mi je životna želja! Devojke su predivne, izgledaju uvek prefinjeno i sa stilom... Ma savršenstvo! ☺

 :

-Postoji samo jedan put u celom životu kada možete ovo da učinite, verujem da neću zaboraviti taj dan da iznajmim neki bazen, haha. ☺ Ne, ozbiljno, prevazići sve strahove od slatke vode skokom u bazen sa voljenom osobom? Da! ☺

 :

-Jedna od najvećih želja koja će se verovatno uskoro i ostvariti! Milica mi je kao sestra i pored 100 selfija svakog dana, nama to nije dovoljno (bar meni), pa želim da uradim fotošuting sa njom! Uzmemo par sati samo za nas, osvežim feed na društvenim mrežava i zabavim se sa jednom od najvoljenijih osoba na celoj planeti!

 :

-Znate i sami koliko volim da se fotografišem, fotografišem druge i prirodu, tako da želim profesioalni foto apart. Ne sada, već kasnije, kada se ozbiljnije budem bavila blogom i isplanirala fotošuting sa Micom. ☺

 :

-Ko ovo ne bi želeo? Jedan mali anđeo o kome se vi brinete, podižete ga i provodite ceo dan sa njim! Jaoo. ♥♥

 :

-New York city je jedan od mojih najvećih opsesija i omiljen grad, jako bih volela da ga posetim i mislim da će se to i desiti, ima još vremena do toga, ali će se svakako desiti. ☺

 :

-Koliko je ovo slatko aaa, istopiću se. ☺ Uvek su mi bili lepši parovi gde je devojka niža od dečka, kako bi bilo kul da se to i meni dogodi! Okej, imam samo 12 godina, prestaću... prestala sam.

 :

-Nije mi cilj da mi blog bude kao Zoranin i čita ga 1000 ljudi a toliko ga i hejtuje (ja ga volimm.), ali bih želela da dođem do jednog određenog broja članova i svaki put pomeram cilj za jedan korak dalje. 

-To je to za ovaj post. ♥ Pokazala sam vam moju bucket listu, a vas ''izazivam''  da napišete top 5 stvari koje želite da uradite tokom svog života. P.S. Juče sam objavila 2 posta slučajno, 2. post je trebao da ide danas no zbunila sam se i objavila ga juče, haha. Okej, vama u korist. ☺
Postavila sam anketu na blog, sutra i prekosutra idu normalni postovi a onda od najglasanijeg posta krećem i pišem vam ih! Obavezno glasajte. ☺




Share:

15 коментара

  1. Moram priznati da ti je lista stvarno maštovita i super stvari.Nisu neke prevelike stvari,ali sve dolazi sa vremenom tako da nadam se da će ti se stvari ostvariti!Super post.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijep post,stvarno divno pises!

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  3. Lista je stvarno odlična! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno interesantan post, uživala sam čitajući, lista je stvarno zanimljiva i neobična. :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Nekoliko stvari i ja zelis,i mastam o njima!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Imas 12 godina? Uu, nikad ne bih rekla. xD
    Odlican post, i ja bih volela da uradim vecinu stvari. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post, Sandra! Glasala sam za anketu, a i jako mi se sviđaju tvoje želje, i ja svom na WHI profilu pravim 100 things to do in life slike, volim ih i jako su zanimljive. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  8. I ja jako volim victoria secret, inače jak odobar post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Diiiivno, Sandrice. :) Stvarno bi bilo super uskociti u bazen u vencanici, haha. ;) Sigurna sam da ces uspeti sve da ispunis, draga moja <33

    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Imamo bukvalno iste zelje.Ja bih ovde takodje dodala da imam dobar posao,odnosno da radim ono sto volim.New York je zivot!! :)<3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Jako mi se dopada ovaj post, svaka ti čast stvarno!! Ni na jednom blogu nisam videla ovakav tip posta, sviđa mi se tvoja originalnost i nikada, ali nikada ne bih rekla da imaš 12 godina. Glasala sam za anketu i htela sam da ti kažem da se ja profesionalno bavim fotografijom, idem u školu za to, fotografija je ljubav. Odličan post, svaka čast. Poseti moj blog: http://kikaa99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post. Odlicni ciljevi, kreativni, zelim ti da ih sve ostvaris. Ja samk zelim decka, a za visinu ne treba da se brinem,jer sam dista niska, pa ce svakako biti visi od mene xD
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan post, mnogo mi se sviđa. Vidi se da imaš dobre ciljeve i iskreno se nadam da ćeš ih ostvariti ❤❤❤

    https://imagenestristes554.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post!Lista je zaista zanimljiva!Želim ti da ih sve ostvariš!Glasala sam na anketi!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Super tema za post, zaista divne želje imaš i nadam se da ćeš ih ostvariti <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥