Kiss, marry, kill challenge!

By Sandra Đukić - 20:17:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!



-Kao što sam juče najavila, danas pravim kiss, marry, kill challenge! Ima mnogo primera a odlučila sam da odgovorim na sve primere, pa krenimo! Ako ubijem vašu ljubav života izvinite. ☺

Zac Efron, Harry Styles, Dylan O'Brian


Kiss: Zac Efron
Marry: Dylan O'Brain
Kill: Harry Styles

Zoella, Bethany, My Life As Eva (Kakvo je ovo pitanje!?)


Kiss: Bethany Mota
Marry: Zoella
Kill: My Life As Eva

Methew Espinosa, Ian Somerhalder, Shawn Mendes


Kiss: Lan Somerhalder
Marry: Shawn Mendes
Kill: Methew Espinosa

Mario Casas,Zayn Malik,Justin Bieber


Kiss: Zayn Malik
Marry: Justin Bieber
Kill: Mario Casas

Selena Gomez,Katy Perry,Ariana Grande


Kiss: Ariana Grande
Marry: Selena Gomez
Kill: Katty perry


Ivan Zak, Niall Horan, Davor Gerbus


Kiss: Niall Horan
Marry: Davor Gerbus
Kill: Ivan Zak

Nina Dobrev, Maite Perroni, Taylor Lautner


Kiss: Maite Peroni
Marry: Nina Dobrev
Kill: Taylor Lautner

Emma Watson, Zac Efron, ThePSara


Kiss: ThePSara
Marry: Emma Watson
Kill: Zac Efron

Zorannah, Jana Dačović, Marija Žeželj


Kiss: Jana Dačović
Marry: Zorannah
Kill: Marija Žeželj

Nicki Minaj, Ariana Grande, MCCurdy


Miss: MCCurdy
Marry: Ariana Grande
Kill: Nicki Minaj

Ross Lynch, Shawn Mendes, Justin Timberlanke


Kiss: Justin Timberlanke
Marry: Shawn Mendes
Kill: Ross Lynch

Dylan O'Brien, Cameron Dalas i Justin Bieber


Kiss: Dylan O'Brien
Marry: Justin Bieber
Kill: Cameron Dalas

Ann Drea, Jana Dačović, Marija Žeželj


Kiss: Marija Žeželj
Marry: jana Dačović
Kill: Ann Drea

Lea Stanković, Va Vana, Ružica Rupić


Kiss: Va Vana
Marry: Ružica Rupić
Kill: Lea Stanković

Ariana Grande, Selena Gomez, Zorannah


Kiss: Selena Gomez
Marry: Zorannah
Kill: Ariana Grande


-To je sve za ovaj post. Ponovo se izvinjavam ako sam ubila nekoga koji se vama sviđa, to je samo moje mišljenje! ☺

  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Jako dobar post! Definitivno jedan od zanimljivijih postova sto se mene tice,bas volim da gledam ovakve videe, ai da citam postove. Hoces mozda praviti drugi deo? :)

    Da li bi mogla da uradis This or That tag,ili "One Word Suggestions" video. Nesto u takvom stilu. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ja jako volim ovaj challange kiss,marry i kill, primjeri su bili baš dobri i ja bih slično odgovorila, i udala bih se za Dylana O'Briena bez razmišljanja xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Zabavila si me! :D

    blogteenqueen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični odovori. :) Ja bih takođe Justina i dylana ženila u svakoj kombinaciji haha. :D

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav draga, prvi ut sma na tvom blogu i moram reci da sam odusevljena pocev od tvog dizajna istog, pa i do ostalih postova koje sam na blic procitala. Licno ovaj post mi se jako dopao, iako se oko nekih stvari ne bih slozila, moram priznati da mi je bilo zabavno i zanimljivo. Imas stila za pisanje i vodjenje bloga sto mi se jako dopada.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Kako obozavam kad blogeri rade ovakve postove. :D ♥ Sve bih isto uradila uglavnom, samo ne bih ubila My life As Eva,ahah. :D Odlican post draga! ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post dosta sam ih gledala na youtube :-) poseti moj blog takojato.blogspot.rs :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv post! Skroz se slažemo jedino trećem primeru, ali sam svejedno uživala čitajući. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Predobar post, iako bi ja tu njih vise kill hahaha mozda se i ja okusam u tom

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Supeer post, ja bih ih samo manje ovdje ubila haha <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥