Kako sam rešila problem sa opadanjem kose?

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Prošao je jedan strašan period. Naime, kosa je počela da mi opada kao luda! Znači, kada sam provukla ruku kroz kosu, u njoj je bilo najmanje 20 vlasi kose. Imala sam utisak da će da mi otpadne sva kosa, koliko sam plakala. Mislim, zamislite me bez kose! Strašno, jel da!? Da. Hvala Bogu, moja mama se setila jednog napitka koji je mogla da napravi i da mi kosa prestane opadati. Reč je o jednom prelakom triku koji sadrži jednu od najlepkovitijih biljaka planete! Pogađajte o čemu je reč. Da, to je kopriva. ☺ U nastavku pročitajte kako je ona pravila taj sok.

Резултат слика за prokuvana kopriva

-Nađite prvo koren koprive i načupajte ga. Očistite ga i stavite ga da se prokuva na šporetu jedno 10-30 minuta. kada bude gotovo, samo ostavite da se ohladi dok ne bude dovoljno hladno da možete da podnesete na vašoj koži kose. Nemojte da se skroz ohladi, već da bude vrućkasto malo. ☺ Sa tim isperite kosu i sačekajte da se osuši. To ponavljajte nekoliko dana i vaš problem je rešen!

-Takođe sam pila vitacid sirup, ali samo 1 dan 3 puta jer više nisam mogla da izdržim onaj ukus, ali mislim da mi je pomogla kopriva a ne on. Evo još par trikova kako da rešite problem sa kosom.

Резултат слика за beli luk

-Verovali ili ne, beli luk je odličan za kosu. Kada sam bila mala, imala sam isti problem (a šta sam ja tada znala pa da odbijem luk u kosu, nisam ni u školu išla!) i moja mama je pretukla jedan luk (hahah xD), isitnila ga i sav sok mi utrljala u kosu. Jeste da malo smrdi, ali pomogne, hahah, nemojte se smejati. ☺

Резултат слика за nerilex losion protiv opadanja kose

-Ovo koristi moj tata a i ja sam taj dan kada sam i koprivu, pa vam ne mogu reći koliko mi je pomoglo, no ne košta vas ništa da probate. Utrljajte losio u kožu glave, masirajte je 3 minuta i to je to. Kasnije isperite losion sa kose. Postoji i Nerilex šampon, no njega nisam koristila već moj tata, pa možete da ga probate.

Резултат слика за ervamatin šampon i losion

-Šampon sa slike odnosno Evramatin je namenjen osobama kojima opada kosa. On sprečava opadanje kose, Kada nanesete šampon sačekajte malo da deluje pa isperite. Na suvu kosu nanosite losion i tako bi trebalo da koristite 1 mesec. Ovo je predobro ljudi moji, posle samo jednog korišćenja losiona i šampona kosa je baš prestala da opada, ne skroz ali poprilično! Pakovanja jesu mala, ali vredi svakog dinara. ☺

Da li ste ikada imali ovaj problem i kako ste ga rešili?



  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Joj ovo je baš zeznut problem!
    Meni naiđe period tipa u proljeće i jesen mi par dana nevjerojatno opada kosa i onda se samo od sebe smiri, bez da poduzimam bilo šta, ali zaista zastrašujuće izgleda.
    Inače korisni savjeti. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. odlican post. imam i ja problema sa opadanjem kose.. sad koristim kvasac, vidjet cu oce li mi pomoci

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/zaful-review.html

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Meni kosa doslovno otpada stalno isto kao i tebi, ali čim sam počela koristiti jedan sasvim običan šampon za kosu, kosa mi se doslovno preporodila *-* Odlični savjeti!

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se isto tako često dešava da mi se kosa ošteti od gumice koju stalno nosim i onda bude jako osetljiva i dosta opada, ipak, koristim neki šampon koji je ojačava, tako da mi to dosta pomaže. :) Hvala ti na ovim savetima, baš će mi koristiti! <33

    Novi post-> www.marsylycom

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam veliki problem sa opadanjem kose, pa se pomalo iskreno i bojim za nju, ovaj problem se još više pojačao kada sam počela sa farbanjem, tako da me ništa ne košta da isporbam ovo, mislim da ću morati isprobati :D jako koristan i dobar post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam slabasnu kosu i dosta mi opada. Mislim, to sto opadne, isto i porste, ali bih ja ipak volela dase manje linjam haha. Prvi savet, sa koprivom, svakako cu probati, pa ti javljam utiske! :D
    novi post:
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥