DIY: držač za sveske!

By Sandra Đukić - 07:25:00

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Nisam pisala 2 dana i ne želim da se pravdam. Imala sam vremena ali i nekih privatnijih problema, tako da ću vam sve nadoknaditi, danas će izaći još jedan post i sutra jedan, ne znam da li ću stići drugi. ☺ U glavnom, juče sam pravila jedan držač za sveske ili knjige, kako god. Gledam ga na raznim stranicama već neko vreme, Milica mi je poslala kako izgleda njena pa sam odlučila da ga i ja napravim. Ispalo je odlično, tako da ću podeliti sa vama ovaj sjajni diy! ☺


Potrebno:

-Ukrasni papir
-lepak
makaze
-lenjir
-flomaster
-neka veća kutija




-Opcrtajte pomoću lenjira i flomastera mesto gde želite da obrežete.



-Kada ga isećete, možete skratiti kutiju kao što sam ja uradila da bi bio taman za sveske. ☺ 


-To na kraju ovako izgleda! Inače u opšte nije izgužvano kao što izgleda, već se jako presijava! Na tufnice je, meni se jako sviđa, šta vi mislite? Pišite utiske u komentare! ♥




  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Joj, ja sma baš zaluđena ovim organierima, ovaj tvoj je zaista predivan. :) Super 'holo' ideja. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno ti je ispai drzac. Ja bas volim drzace ovog tipa, jer su jako jednostavni, a opet lepi o kreativni. Super si odradila posao! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Woow... jako mi se sviđa ovaj držač za bilježnice... Vjerojatno ću ga i ja napraviti *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Viđala sam ovako nešto na yt i odavno već želim da napravi, ali nikako da nađem vremena, divan post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ovakav drzac sam ja imala jedno vrijeme i u njega sam stavljala casopise. Super je jer zauzima manje mjesta. 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, odlična ideja! Nisam ovo do sad viđala nigdje, baš izgleda korisno i praktično. Hvala što si podijelila s nama, tvoj držač je fantastično ispao. Nadam se da će i moj hehe :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Ovaj DIY sam vidjala na mnogim blogovima i na mnogo Youtube kanala i jednom sam napravila, i ispalo mi je predivno, ali mi je brat stavio u peć i celo mi izgorelo.

    Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥