Čudna sam!?

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Da li ste ikada razmišljali kolike ste zapravo čudni? Svi smo na neki način čudni, a ja ću vam navesti 10 činjenica o meni za koje mislim da nisu svakodnevne. ☺


1. Postoje samo 3 osobe na celoj planeti kojima u potpunosti verujem. I ako izgledam kao da se odmah otvorim osobama koje upoznam, tu je mnogo stvari koje ne bih rekla nikome osim mami, tati i najboljoj drugarici. Ne verujem apsolutno nikome osim njima. Tačka. ☺
2. Opsednuta sam vampirima! Ko ide sa mnom u školu ili provodi više vremena sa mnom, zna koliko je ta moja opsesija velika. 
3. Nikada nisam bila ljuta na nekoga više od 10 minuta, no umela sam da glumim i po par meseci. Verovali ili ne, ovo je istina!
4. Luda sam za Šeldonovim knjigama. Ako ih ne čitam, onda ih sanjam, u bukvalnom smislu. ☺


5. Na skali od 1-10 svi kažu da sam luda 10+. Najjače su izvale na časovima kada šapućem Milici. ☺
6. Sve što se meni sviđa drugima se ne sviđa. Ili im je prešareno, ima mnogo bedževa, drečavo je i upadljivo, mnogo pocepano... Ma nikad ništa!
7. Za svaki kupljeni HEJ! nacrtala sam svoju modnu kreaciju ali ga nikad nisam poslala u HEJ! Ne znam zašto. ☺
8. Prva reč mi je bila deda, kasnije se rodio moj brat. Verovatno je slučajnost. ☺
9. Kosa mi je opadala zbog stresa, nerviranja, a možda i zbog promene vlasi.
10. San mi je da dobijem posvetu na bilo kojoj kriminalističkoj knjizi. To je prekul! ☺

Koje su tvoje čudne navike i činjenice?


Share:

20 коментара

  1. 5,7,1 i 2 cinjenice koje kao da si o menu pisala, prosto ne verujem. Samo sto ja volim I vukodlake. Odlican post, tek Sara vidim koliko smo zapravo slicne. Inace slabo je ljudi koji imaju slicne cinjenice o
    sebi kao ja. 👌💚
    Inace I ja sam pisala skoro neke cudne cinjenice o menu, pa ako zelis pogledaj.

    Aleksandrascorner.blogspot. ba

    ОдговориИзбриши
  2. Jojj, sjajno! :) Stvarno bi bilo kula kada bi neko tebi posvetio knjigu, haha☺ Sjajan post, Sandrice, visim da si jaako zanimljiva devojcica! :) <33

    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Cinjenica pod brojem 3. Mi jeee prezanimljiva xD
    Super post

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Vau.Obe smo čudne.Btw. tek sad sam skontala koliko smo mi ustvari iste!Baš smo twins!Takođe ne mogu ba budem ljuta duže od 10 minuta,ali šta da se radi...Takođe sam 10000+ crteža nacrtala za HEJ! a nikada ih nisam poslala.Inače ideja post je sjajna!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. I ja rijetko kome vjerujem i također sam opsjednuta vampirima, jako kvalitetan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post,kao i ideja za pisanje!Inace i par zajednickih stvari!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna ideja za post! I meni je svojedobno opadala kosa zbog stresa, uzas. Takodjer se rijetko ljutim na ljude i to ne traje dugo, no u stanju sam glumiti mjesecima xd
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljive činjenice moram priznati.Također i ja sam jaaako čudna osoba haha!Divan post.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Pa ti si hit! Ali slobodno posalji Heju kreacije, iako ne osvojis nista, bice zabavno slati :)
    Čekaj, nisi ljuta, ali glumis par meseci? xD Hit!
    novi post: ♥
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Jako je zanimljiv za čitanje! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥