četvrtak 1. septembar 2016. godine, 06:13 h u jutro

By Sandra Đukić - 18:58:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Kako je bilo u školi? Da li vam se sviđa srednja škola srednjoškolke, da li ste je tako zamišljali? Šta ste jutros obukli za školu? Da li ste se upoznali sa nekim novim? Kakve su vaše vizije za ovu školsku godinu? Ako ste šestak, kako sada izgleda škola iz vašeg ugla? Kako ste se proveli u školi? ☺


Image by Fashion and beauty

-Prva zbrka koja se desila je oko oblačenja. Naime, trebalo je da obučem majicu na široke bretele, kariranu košulju, teksas farmerke sa podvrnutim nogavicama i crne ''kožne'' espadrile, no zbog nečega mi se to u opšte nije svidelo izjutra tako da sam obukla crne farmerke, kariranu košulju, crne espadrile i sivu majicu kratkih rukava. Skuvala sam se! Definitivno vam sada ne preporučujem farmerke, ove vrućine su strašne.

-Sada, ja izlazim ispred prodavnice iz kola i ulazim u nutra, kad ono trojica ispred mene a ja mislim da ću da zakasnim, samo što nisam preko reda uskočila na kasu haha. ☺ Na kraju sam kupila doručak sa 5 minuta čekanja i dosla među prvima.

-U skoli sam malo čekala ispred sa drugaricama, ali vreme je prošlo dok sam se sa svima izgrlila, malo pričala sa BFF koju dugo nisam videla i to je to. Ušli u školu, isterali nas, ponovo ušli, pa nas opet isterali, pa opet u drugu učionicu... Joj katastrofa! Sada je usledio jedan šok. U 1 godini i početkom druge promenili su nam razrednog 2 puta! Ovo nam je 3. novi razredni, ali dobro je da je to nastavnik kojeg gotivim onako, jako je dobar, predaje tehničko (oh yeahh!).

school, book, and notebook image

-Dalje sam imala fizičko, pa engleski (nova nastavnica opet!), likovnu, geografiju, matematiku i na kraju informatiku. Moram vam priznati da mi godina nije počela kako treba. naime, moja BFF i ja smo se dogovorile sa još 2 drugarice da sedimo u ''neutralnom'' redu, no pošto četvoro njih nije imalo mesta nastavnik nas je vratio na mesta od prošle godine, ali ne brinite, smrčkala sam nešto sa drugaricama iz neutralnog reda, zamenićemo mesta, hihihihi.

.Došla sam kući mrtttvaaaa umorna! Znači pala sam na krevet kako sam došla, katastrofa je bio ceo dan i nisam imala snage da odem do kupatila da operem ruke i umijem se kada sam došla.

Резултат слика за we ♥ it najlepše slike

-To bi bilo sve za ovaj post!
Kako je prošao vaš prvi dan pakla? ☺
Pišite mi želite li outfit post od 1. dana škole!


  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Meni je prvi dan bio okej, uobičajen, sve je prošlo mirno. :) Divan post, bilo bi lepo videti tvoj outfit od prvog dana!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ti bar nisi zakasnila, a ja? Dvadeset minuta kašnjenja, a prvi dan srednje škole hahaha, ma divno iskustvo ;) Ja sam isto nosila farmerke i bukvalno sam prokuvala, haha. :) Odličan post, Sandrice! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je prvi dan protekao solidno,i ja sam imala zabune oko sedenja ali dobro je prošlo.Ja sam nosila crop-top i highwaisted (nadam se da sam dobro napisala) farmerke i bilo mi je mnoogo vruće.Obavezno uradi taj outfit post 😀❤.

    ОдговориИзбриши
  4. Meni prvi dan i nije bio toliko dobar, kako sam očekivala, vjerovatno jer je većina društva ponovo nova, pa mi dosta fale oni stari, a i ne volim prvu smjenu, ali oeky. Divan post, izgleda da ti je dan bio lijep.

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Imas treceg novog razrednog? Bezveze! Ja sam druga godina godina gimnazije i dobila sam novu profesdorku likovnog, i to mi je ni manje ni vise nego cetvrta! Za samo godinu dana! xD
    novi post:
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥