3 knjige koje su me ostavile bez daha

By Sandra Đukić - 21:10:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post! 



-Ne volim promene što se tiče pisaca knjiga jer sam jako izbirljiva, pa se zato često zadržavam na istim. Veliki sam ljubitelj knjiga i u stanju sam pročitati knjigu u danu koja ima 300 strana, rođaka je htela da me ubije kada sam bila kod nje 5 dana, sigurno sam 3 provela čitajući knjige. XD
No, to nije tema ovog posta. Bilo je teško izdvojiti 3 knjige koje najviše volim (pričam o dve Šeldonove), ali sam ipak uspela (aplauz, molim!). 

-Od kada je Zoellina knjiga izašla pa do trenutka kupovine nisam imala mira. Svima sam pričala o njoj, gledala i čitala razne recenzije. Kada sam je kupila, ostala sam bez teksta. Knjiga je toliko dobro napisana, toliko lako čitljiva, prekvalitetan sadržaj, za prvu knjigu Zoelle fantastična! Knjiga nam poručuje da nikada ne treba da odustanemo već da se borimo do kraja sa svim svojim strahovima.

-''Peni ima tajnu. Pod pseudonimom Onlajn devojka, peni bloguje o onome što stvarno oseća u vezi s prijateljstvom, mladićima, svojoj šašavoj porodici i paničnim napadima koji su joj ovladali životom. Blog će joj doneti mnogo istomišljenima i pratilaca, ali život van interneta kreće nizbrdo. Kad se situacija zaista pogoršala, porodica je vodi u Njujork, gde upoznaje Nou: lepog mladića koji svira gitaru. Peni se odjednom zaljubljuje - i opisuje svaki trenutak na svom blogu.  Ali i Noa ima tajnu. Tajnu koja preti da ugrozi peninu anonimnost - i jedno dugogodišnje prijateljstvo - zauvek.''


-Moja ljubav prema Šeldonovim knjigama je neopisiva. Sve njegove knjige mi se čine zanimljivim, želim pričitati sve njegove knjige i sigurna sam da će se to u bližoj budućnosti desiti. Ideja knjige je fantastična, pročitala sam je za 2 dana kao i sve ostale njegove knjige koje sam čitala. Jako je zanimljiva, svaka njegova knjiga u opšte ima drugačiju temu. Mislila sam da mi se u opšte neće svideti jer se radi o bolnici, ali je jedna od najvoljenijih knjiga koje sam čitala od Šeldona (5 knjiga). 

-''Od dramatičnih odluka u salama za operacije i napetih varnica koje sevaju na suđenje za ubistvo, do razotkrivenih ambicija i strahova isceljitelja i ubica, ljubavnika i izdajnika, priča se zahuktava prema nepredvidivom vrhuncu. Šeldon još jednom dokazuje da ni najbujnija mašta čitalaca ne može da nadmaši ovog majstora neizvesnosti.''


-''Ispričaj mi snove'' od Šeldona je najbolja knjiga IKADA! Radnja je toliko dobra, toliko brza, toliko preokreta! Ne možete ukapirati šta se dešava ako ne čitate polako i baš se ne udubite, ali ja ovu knjigu nisam ispuštala iz ruku. Znači najbolja knjiga koju sam završila u 3 h u jutro. Imate sve moje preporuke za ovu savršenu knjigu koja će, verujem, mnoge ostaviti bez daha!

-''Tri prelepe žene, Ašli, Toni i Alet,  osumljičene su da su počinile niz brutalnih ubistava. Ašli je stidljiva i usamljena kompjuterašica, Toni drska svađalica sklona sklona ludim noćnim izlascima, a Alet, la bella italiana, umetnička duša. Policija će ih ukapsiti i uslediće jedno od najbizarnijih suđenja veka. Zasnovan je na stvarnim događajima, Šeldonov roman vodi nas nezaustavljivim ritmom od Londona i Rima do Kvebeka i San Franciska, sa iznenađujućim završetkom koji će čitaoce ostaviti bez daha.''


-Hvala Vam što ste čitali ovaj post! Obavezno mi ostavite vaše utiske ako ste čitali bilo koju od ove 3 knjige, preporučite nam i vi vaše omiljene u komentare! ☺


  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Sandrice, ja sam veliki ljubitelj knjiga, ali moram priznati da ove knjige do sada nisam imala prilike da čitam. Jesam se susrela ali kažem, nikada nisam bila upoznata sa njima sve do večeras, tako da mi je drago sto sam procitala ovaj post, i definitivno cu mroati da ih potražim i pročitam!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda da sam ja medju retkima koji jos uvek nisu procitali Zoinu knjigu, hehe. Ipak, definitvo nu morati da je kupim sad na Sajmu knjiga. :) Hvala ti na ovim preporukama, dobro ce doci! :) <33


    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajni naslivi. Cutala sam samo prvu knjigu, ali ove dve zaista obecavaju, a plus je ru i cinjenica da ih je Seldon napisao... :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Ja nisam čitala nijednu od ovih knjiga, ali već dugo želim da pročitam Onaljn devojku, tako da se nadam da će se to ubrzo i desiti. :) Pročitala sam nekoliko Šeldonovih knjiga i zaista su fantastične. Ipak, nisam čitala nijednu od ovih, ali sam sigurna da su ipak dobre i zanimljive. Pa ipak je to Šeldon. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Nisa čitala nijednu knjigu, ali duže vrijeme tražim i želim pročitati ''Onlajn djevojka'', ali nikako da je nađem :/, iače jako zanimljiv post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam imala priliku pročitati nijednu od ove 3 knjige ali se čine jako zanimljivo i odavno mi je već želja da pročitam Zoelinu knjigu . Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. Nazalost, nisam procitala nijednu od ove 3 knjige, ali stvarno moram SVE da nabavim , hah. :D Takođe mislim da do sada nikada nisam pročitala neku Šeldonovu knjigu, tako da, vidim da sam napravila životnu grešku hah. :D Samo dok sam čitala sve opise ranje na poslednje dve knjige, najezila sam se bukvalno, taj žanr je skroz za mene. :) Odlične fotkice! ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - ukoliko zelis poseti moj blog ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Od ovih knjiga pročitala sam samo Girl Online i svidjela mi se, ali nije me baš ostavila bez daha. Sve u svemu, dobra knjiga. Odličan post♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥