Trenutne opsesije! #fashion

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Konačno je došao period kada sam opsednuta modom. Da, i to se desilo. Nije da pre nisam bila, ali sada bih volela da kupim sve što mi se svidi (preterujem), hahah. A moje trenutne opsesije su...


-Majica sa printom američke zastave je jako kul, meni se sviđa što je ovako široka i crop-top je. 
Karirane košulje su, kao što sam rekla u prošlom postu, must have i naša večna ljubav! Samo što je ja nemam... Bar ne još uvek! ☺
Ne znate koliko mi se sviđaju kožne jakne! Na listi želja mi je, i ako mama kaže da je ona za starije. JE LI?!
Kod Andrije Jo sam videla kako lepo mogu da stoje okrugle naočare koje mi se do tada nisu sviđale. Zaista su kul i mogu mnogo lepo da stoje! Videla sam roze u New Yorkeru, pa pogledajte. 
Pocepane farmerke bih trebala danas kupiti, isto ovako pocepane i bele. jako su lepe!
Opsednuta sam i tregerkama, i ako to nisam ubacila. Pocepani šorc je u sklopu tih tregerki i izgleda jako kul! Sada će proći leto, tako da jedva čekam sledeće kako bih mogla da kupim još koji šorc.
Verovatno ste ukapirali da obožavam suknjice ovog modela, jer izgleda jako slatko i može se uklopiti uz mnogo majica!
Benie kapice su mi prekul, ista priča kao za majicu s' američkom zastavom.
Mislim da ću se nakupovati marama za ceo život ove školske godine, jer sam ja bukvalno opsednuta! Samo pričam o bordo maramama koje ću nositi ove školske godine. Ako znate gde imaju neke lepe ešarpe/marame, napišite mi!
Definitivno nova opsesija su espadrile! Kupila sam 2 para ovog leta, videćete jedne i haulu avgusta. Ja sam oduševljena, definitivno svako treba da ima bar jedne!
Bele patike su takođe jedna od onih stvari o kojima neprestano pričam i probijam uši svima oko sebe... Definitivno jedna od najvećih opsesija ikada! Zaista izgledaju predivno, samo što se brzo prljaju...!
Poslednja stvar je ovaj ranac. Model mi je prelep i mislim da 2 devojčice u mojoj školi imaju takav, tako da verovatno ima u buticima. Jako je tumblr i kul, nadam se da ću ga nabaviti. ♥

-Koje su vaše opsesije? Podelite sa mnom vaše mišljenje u komentare! O da, sutra ide ponoto #BTS post, ovo je već 3. modni za redom pa mi je malo čudno! 




  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Ja takođe obožavam karirane košulje i marame. Srećom, imam ih nekoliko. :D Ali nemam nijedne pocepane farmerke... To treba da se promeni uskoro. :D Super post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post.Moje modne opsesije definitivno su krop-topovi i ti malo podignuti na stuku šortsevi.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja mnogo volim te suknjice, i crop-top majice sa američkim printom.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam opsjednuta većinom ovih stvari, pogotovo majicama sa printom i kariranim košuljama

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥