TOP 7 ispod 1000 - COLLAB sa Megi!

By Sandra Đukić - 10:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Današnji post je collab sa Megi sa bloga Maggie's blog. Dogovorile smo se da napišemo naše preporuke za 7 proizvoda ispod 1000 dinara/50 kn. U nastavku mog posta možete pogledati koje proizvode preporučijem, a njen post pogledajte ovde!


Antibakterijski puzzle korektor za problematičnu kožu

-Ja nemam problema sa kožom i u opšte sa licom, ali sam na preporuku drugarice kupila ovaj keroktor. Zbog nečega mi se odmah posle kupovine stvorila bubuljica na nosu i nećete verovati, jedan korektor koji je napravljen u Srbiji ju je skroz uklonio, nemam ni ožiljak! Prekrivanje mu nije jača strana, ali dobro, može da posluži. lepo se blenda i razmazuje, o tome ne morate da brinete.
Cena: 170 dinara


AURA ruž sparkling delight NO. 509.

-Pored očaravajućeg mirisa, kod ovog ruža volim što se šljašti, a tek na Suncu kakav je, da ne pričam! Nije mnogo jak, onako, možete ga nositi i u osnovnu školu što sam ja i uradila. Tekstura mu nije kao kod ostalih karmina već kao kod labella a osećate sitne šljokice na usnama. Dugotrajnost mu nije jača strana, ali definitivno vredi svakog dinara, samo što sam ga ja dobila. xD
Cena: 419 dinara


Golden rose matte lipstick 01

-Baš skoro sam kupila ovaj ruž u kućnoj hemiji, i definitivno se najviše isplatio od svih stvari iz ovog posta! Ne zamatira se skroz, već onako, čisto da nemate osećaj maltera na usnama. Lako se nanosi, dugotrajan je i mnogo lepo ume da stoji brinetama na primer, meni će verovatno biti okej dok počne hladnije vreme i kosa mi malo potamni. Jedina mana je što se skine ako nešto pijete, ali okej, ovako je super. ☺
Cena: 200 dinara


Atrix intesive protection cream

-Krema koja me je ostavila bez teksta. Čula sam za nju u videu od Lee Stanković i rekoh da je isprobam i ja jer je 190 dinara za jednu ovakvu kremu stvarno mala cena. Vama je dovoljno pola swatcha sa slike da namazete cele ruke ako ste odrasla osoba. Jako je vodenasta, lako se razmazuje, trošite male količine pri korišćenju. Odlično hidrira ruke i mekša ih, imate sve preporuke!
Cena: 190 dinara


Victoria secret lip gloss kiwiberry

-Ja u opšte ne volim sjajeve za usne jer su jako lepljivi i mnogo me nervira kada se sjaj rastegne dok razdvajate usne. Ipak, sa VS sjajom je skroz druga priča. Malo se lepi u početku, kasnije ga osećate ali nije u opšte ništa strašno. Ima mnogo šljokica u sebi i usne vam se sjaje od njega. Na usnama moze da stoji 4 h sigurno, možda i više. Takođe ne smemo zaboraviti na ukus, onako je slatkast. ☺ Imate ovaj sjaj na @eos_srbija !
Cena: 900 ili 990 dinara


Brooklin lip liner NO. 215

-Brooklin olovku imam već duže vreme i iako je ne koristim često, jako sam zadovoljna njome. Možete je i samu staviti na cele usne, neće se u opšte primećivati da je olovka u pitanju. Jako je kvalitetna, ne puca dok se zarezuje, dugotrajna je i što je najvažnije - ne isušuje vaše usne! Meni su posle nje usne kao pre stavljanja, ne pravi nikakve promene. 
Cena: 230 dinara


Nivea powerfruit fresh shower gel

-I stigli smo do poslednjeg proizvoda koji ću vam pokazati u ovom postu, a to je Nivea kupka. Miriše jako lepo, na borovnicu. Miris se zadržava na telu oko 2 dana, lepo peni i na prvom nanošenju. Potrebna je jako mala količina da bi ste je iskoristili za celo telo. Tekstura joj je kao kod svih Niveinih kupki, nešto manje gušća od klasične nivea kupke (ona kao bela). ja sam dobila kupku i jako sam zadovoljna njome, imate moju iskrenu preporuku!
Cena: 200-300 dinara

-To bi bilo sve za ovaj post! Ne zaboravite da pogledate Megin post ovde
Čujemo se uskoro! ♥

  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. super proizvodi, jako mi je drago sto smo suradivale, nadam se da cemo uskoro opet napraviti nekakav collab <3

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju proizvodi, a neke imam i ja *-*

    Ako imaš vremena, pročitaj moj post i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post!Sve stvari izgledaju divno!Olovka za usta izgleda veoma divno! Btw. idem odmah da poručim VS sjaj! ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Dobro je da nisam jedina koja koristi taj puzzle korektor. Meni pomaze, da mi osusi bubuljice, posto i ne volim bas da koristim pudere i te tako stvari. Odlican post inace.♥

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Super post Sandrice, proizvodi su odlični!
    Pogotovo ovaj Golden Rose ruž, predobra boja ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super proizvodi! Zaista se slazem da se za 'male pare' mogu naći odlični proizvodi! :D

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam probala ništa od ovih stvarčica, ali mi se čine baš zanimljivim :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Proizvodi su odlični!VS proizvod mi se jako svideo i moram ga kupiti ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post!Imam Brooklin olovku u nijansi 222,i super je!Sjajni favoriti!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajni proizvodi! <3 Čula sam toliko toga dobrog o puzzle korektoru, a nikako da ga probam. Ipak, mislim da cu to definitivno morati da uradim. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Super ti je post! :D



    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥