The vampire diaries tag!

By Sandra Đukić - 14:12:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Kako to da sam tek sada saznala za TVD tag? Prosto ne verujem. Okej, šalim se ali opet mi nije jasno kako pre nisam ukapirala da svaka serija ima svoj tag! TVD je moj živott (u bukvalnom smislu) i danas ćete na blogu čitati TVD tag! Ima 10 pitanja kroz koja ćete saznati moje mišljenje o glumcima, seriji, scenariju... ma ima tu svega, pređimo na pitanja. ☺



Kako ste otkrili TVD?

-Čula sam za TVD od ljudi pre, ali sam došla na ideju da gledam TVD kada sam čitala o njemu na Miličinom blogu. Serija je odlična, nisam se uopšte pokajala i jednog trenutka što sam odabrala tu seriju za gledanje. Obožavam je!

Koji je vaš omiljeni lik?

-Prvo mi je bio Stefan, ali je kasnije počeo malo da me nervira pa mi je Dejmon postao. Sada su mi obojica preeeedivni, ali Dejmon je najbolji! ♥


Da ste vampir, da li bi ste se hranili ljudskom ili životinskom krvlju?

-Verovatno bih se hranila krvlju iz kesica ili životinskom. Kada bih morala samo jedno, onda biram životinsku.

Da li si za Stefana ili Dejmona?

-Prvo sam bila za Stefana, ali sada mi je dejmon mnogo bolji i gotivniji. On ima taj šmekerski osmeh, smisao za humor, hrabar je... ♥





Ko je vaš omiljen super lik?

-Boni mi je jako draga, možda čak i najdraži super lik. Neka bude ona. ☺

Ako bi bila neko iz serije, ko bi to bio?

-Caroline je najsličnija meni po karakteru, zato mi je ona najdraža. Inače volim i ketrin, ali bih definitivno bila Kerolajn!

Da li bi pročitala serije knjige?

-Ne bih sada. Jeste da se knjiga i film mnogo razlikuju, ali znam svaki detalj serije i čitanje knjige o TVD mi ne prestavlja zadovoljstvo.




Koji su tvoji prvi utisci o seriji?

-Mislila sam da će sve to biti strašno: pretvaranje, kada piju krv i to, ali zapravo je savršena serija! Znači opsednuta sam. ☺

Ko je tvoj omiljeni zlikovac?

-Ako uzmemo u obzir da mi je klaus 3. omiljeni lik serije u opšte, logično je da će biti moj favorit. Dakle, Klauuuss. ♥


Za ovaj tag nominujem:

Milicu: Styleonfirstplace.blogspot.com
Teodoru: teodorassmallworld.blogspot.com

I sve koji žele da urade ovaj tag! Ljubim vas. ;*


  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Jednom sam već naišla na ovaj tag, super je, ja inače koju god seriju da gledam, obaveznooo nađem tag i odgovorim na pitanja sama sebi, ne znam zašto xd inače i ja jako volim tvd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ne mogu da verujem da nisam pre saznala za ovaj tag! Mnogo mi se dopada pošto sam ja stvarno veliki fan TVD-a i znam svaku scenu i svaki detalj iz serije. Hvala ti puno na nominaciji. Uradiću ovaj tag za nekoliko dana. <3

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥