The throwback tag

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav drage moje, dobrodošle u novi post!

-Već nekoliko meseci želim da uradim ''The throwback tag'' ali evo, tek sada sam se snašla kada da ga uradim. Znate već da su tagovi jedni od najbrojnijih postova na Misseslandy blogu, tako da nisam želela da pretrpavam tagove. Danas radim ovaj tag i da više ne dužim, prećićemo na pitanja!

1. Koje godine si rodjena?

-Rođena sam 2004. godine. ☺

2. Da li imas neke slike sebe kada si bila mala? Ako da, pokazi. 

-Naravno, mislim da sam čak uvek uskakala prva pred fotoaparat! Izvolite:




3. Sa kojim TV serijama/emisijama si odrasla?

-Sećam se da sam svako veče sa dedom gledala emisiju ''Slagalica''  i takmičila se sa njim ko će biti bolji u kojoj igri! Od crtaća sam gledala Barbie, Winx, pokemoni (gledam ih i dan danas!), Bratz, Nodi, sunđer Bob, Štrumfovi  i svi crtaći koji su tada bili na minimaxu!


4. Sta si zelela da budes kada porastes, i da li to jos uvek zelis?

-Prvi posao kojim sam poželela da se bavim kao odrasla osoba je predavanje u školi ili falkultetu. Verovali ili ne,  to se nije promenilo do moje 10. godine od prilike kada sam poželela da budem kozmetičar. Danas želim da budem kozmetičar i stilista! ☺

*Večito čupava, večito spontana, večito se unosim u kameru...?*

5. Pokazi video sebe kada si bila mala.

-Uff imam ih mnogo, ali evo jedan:


Šta da se kaže, baš sa vredna! ☺ xD



6. Koje igracke su ti bile omiljene?

-Jaoo, imala sam jednog medveda na feder koji je uvek plašio moga brata, zatim plava patkica koju su mi kupili nakon neke vakcine i Munja, igračku koju sam dobila sa od prilike 5-6 godina. I dalje mi je omiljena igračka i obožavam je. Sada sam ukapirala da je u džaku na tavanu sa ostalim igračkama, nateraću nekoga da mi skine tog cuka! 
*Ni jedan cuko sa slike nije pomenuti*


7. Najsramotnija stvar koje se secas da si uradila kada si bila mala?

-Pa ovo je nešto što sam konstantno radila.  Kada se moj brat rodio otišla sam kod babe i dede u sobu da spavam, krala sam sve bratove poklone tj. slatkiše i čokolade i bila sam jako ljubomorna na njega. Čak sam se i ''razbolela'' od ljubomore, pa sam pila antibiotike i svakakve još gluposti. Zaista, jako glupo od mene.


8. Procitaj nesto sto si napisala u vrticu?

-Nemam pojma, ništa nisam sačuvala!

9. Tri pesme koje si volela da slusas dok si bila mala?

-Ako me sećanje ne vara, u predškolskom sam naučila pesmicu ''Zakleo se bumbar'' koju sam obožavala! Ceca - Lepi grome mi je bila veeeeliki favorit, sada mi je jako draga i zadnja pesma je od Seke Aleksić - Aspirin koju sam kasnije počela da slušam. 

10. Smesna prica iz proslosti?

-Kada sam bila kao mala kod babe u Velikom Gradištu, volela sam da sedim na fotelji za odrasle (one baš velike),  stolicama za ljuljanje i još 100 čuda. U glavnom, ja sam se okrenula nazad tj. na naslon fotelje i počela da guram naslon. Kako sam ga gurala, fotelja je pala i ja sam rasekla usnu o stočić. To sada moji zovu ''meč sa stočićem ili foteljom''. ☺


11. Da li si sacuvala nesto specijalno iz detinjstva?

-Ne znam šta nisam (osim škrabotina na pocepanim listovima)! Od odela i igračkica preko pčelica iz predškolskog pa sve do fotografija i video-snimaka! Zaista imam mnogo stvari iz detinjstva, mada nisam baš toliko sentimetalna. Sve je očuvano zahvaljujući mami. 


12. Nesto cudno sto si radila kada si bila mala?

-Brisala kuću svaki čas, možda? Bežala od mame i bake kada su me po dvorištu jurile sa hranom ili tražila igračke dok jedem? Uvek sam terala baku da mi peva i šeta se dok ne zaspim što je umelo da kraje, čitala sam engleski kako sam stigla i uvek nešto brbljala pred kamerom, glumila winx i bratz devojke... Ma milion stvari!


3. Najstrasnija stvar koja ti se desila kada si bila mala?


-To je bila noć pred moj prvi izlet. Pravila sam spisak za izlet jer sam trebala da pakujem ranac kasnije. U međuvremenu, moj brat je pao i udario glavom o stočić i raskrvavio čelo. Ja sam se prepala jer sam i tada znala da svi imamo osetljivu tačku na glavi od koje možemo da umremo, pa sam se uspaničila i plakala više od brata. To je jedna stvar, ne sećam se više, verovatno sam zaboravila od straha! ☺

*Rekoh da sam vredna, berem boraniju. Inače, bila sam buca. #NOCOMENT



14. Da li se tebi, ili uopste u svetu, nesto promenilo tokom tvog zivota?

-Naravno, otvorila sam blog, konačno počela da razmišljam na testovima, otvorila instagram, upoznala mnogo novih osoba, kako online tako i van interenta. Dobila sam brata (sa 2 godine, hehe), na neki način oformila svoj stil, stekla mnogo uspeha na blogu, bez problema završila 5. razred (''bez problema'')... Kod mene se promenilo mnogo stvari. ♥ U svetu jeste, takođe mnogo stvari. Mada, znate već i sami šta se promenilo da ne pišem! ☺




-Sada ima jedna smešna priča vezana za ovu sliku koju nisam gore napisala, ali nema veze. U glavnom, meni je valjda baka iz Velikog Gradišta poslala ovu haljinu i rekla stricu da me slika i pošalje joj sliku. Taj dan mi je bio rođendan i baka mi je kupila mali plastični telefončić koje sam obožavala! Želela sam da se vidi i telefon i onda sam ga ja držala u ruci i lepo se video, ali se nije haljina dobro videla. Stric mi je rekao da sklonim telefon i na kraju me je jedva naterao, zato su mi ruke iza leđa. Telefon je toliko bio dragocen da nije smeo biti na travi, hahah. U glavnom, stric nije mnogo mario za moju facu pa me je ovako slikao! ☺

-Sada par obaveštenja. Krećem #BTS serijal postova i biće ceo avgust. A pošto sam mojoj drugarici obećala da ću pisati postove svaki dan, potrudiću se da to ispunim. Što se tiče famoznog Q&A, ne mogu vam ništa obećati jer sam jakoo glupa, a evo i zašto (mislim, ima 10484848 razloga!): Odgovaram sa Milicom i Tijanom i meni je Milica lepo poslala odgovore preko vibera i mesto da ja sačuvam slike u memorijskoj kartici, sledeći dan sam resetovala telefon i nestale su slike! Posle par dana mi je Milica ponovo poslala slike a ja sam ponovo resetovala fon. Sada moram da čekam jer ne želim da na nju vršim pritisak. Ona je bila fina i poslala mi slike a ja ih nisam prebacila tako da, kad bude-bude! Stvarno se izvinjavam i svesna sam svoje gluposti... xD


-Mslim da sam imala zanimljivo detinjstvo. Sada ste saznali nešto više o meni i mom detinjstvu uopšte. Čujemo se! ♥


  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post, jako zanimljivi odgovori <3
    Bila si baš slatkica :)
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš simpatičan i zanimljiv tag, uživala sam čitajući tvoje odgovore. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Baš si slatka na slikama :), mislim da je ovo baš zanimljiv tag lijepo od tebe što si te neke da kažemprivatne stvari odlučila podijeliti sa svima

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv tag :)
    Bila si jako slatka :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥